Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on säälittävin perjantai? Minä aloitan...

Vierailija
30.07.2021 |

Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa säälittävä asia nuo pierutrikoot, nimitys saa voimaan pahoin.

Oksettaa. En jaksa nousta sängystä.

Vierailija
2/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on comfy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Onnibussissa ja kuuntelen Måneskinia. Tämä ei periaatteessa ole yhtään säälittävää mutta sataa.

Vierailija
4/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 17.16, olen vielä yöpaita päällä. Syön päivän ensimmäistä ateriaa, joka on kaksi paahdettua ruisleipää Oivariinilla ja vettä. Jääkaapissa on nyt vain se Oivariini. Ainut mitä olen saanut aikaan sen jälkeen, kun nousin sängystä 10 aikoihin, on palstailu ja noiden leipien paahtaminen ja voitelu. 

Vierailija
5/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katselen onko köysi alennuksessa tokmannilla. Huomenna ostamaan jos saa halvalla.

Mikä noin pahasti mättää

Vierailija
6/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä pitkä lenkki koiran kanssa. Ikkunankarmien kunnostusta. Illalla AA-ryhmän kokoukseen. Raitis päivä tänään, päivä kerrallaan.

Vierailija
7/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt etsiä ystäviä netistä. Näin 35v+ näyttää olevan hankalaa.

Vierailija
8/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen 59 vee siivooja, joka on mökillään. Täällä sataa vettä ja mulla on semmoinen vttumainen, vetämätön krapula, taas.

Koiranpennulla on varmaan tylsää mutta mamma ei tänään jaksa.

Joko otan kohta jotain loiventavaa eilisistä juomista , jonka tiedän lähtevän uuteen nousuun kyllä.

Taikka otan nukahtamislääkkeen ja yritän nukkua oloni ehkä paremmaksi huomiseksi.

Sinänsä ihan sama.

Vierailija
9/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katselen onko köysi alennuksessa tokmannilla. Huomenna ostamaan jos saa halvalla.

Mikä noin pahasti mättää

Oikeastaan kaikki.

Vierailija
10/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Vapaa-aika on parasta. Jos olet mielelläsi kotona rauhassa, niin tee sitä hyvällä omallatunnolla. Ei se ole "säälittävää". Jos tekisit mieluummin jotain muuta, tee!

Mun perjantai, vielä lomalla:

- koiran kanssa hölkkälenkki

- kodin touhuja aamupäivä

- pizzaa kotiinkuljetuksella ruoaksi

- sohvalla köllöttelyä tietokoneen kanssa

- kohta käppäilen elektroniikkaliikkeeseen ostamaan uuden sähköhammasharjan

Voilà! Kiva, rento päivä.

Vierailija
11/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän taas viikonlopun yksin kotona. Olen netissä, pelaan ja katson tv:tä.

Vierailija
12/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh! Vapaa-aika on parasta. Jos olet mielelläsi kotona rauhassa, niin tee sitä hyvällä omallatunnolla. Ei se ole "säälittävää". Jos tekisit mieluummin jotain muuta, tee!

Ai jumankauta että sä olet väärässä ketjussa!

Vierailija
13/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun opettelet lukemaan ketjun otsikon ja vastaamaan vain ketjuihin, joihin sinulla on otsikon mukaista sanottavaa, päiväsi on täydellinen. 

Vierailija
14/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohta kuulokkeet päässä, istun nojatuolissa kotitietokoneen edessa katsomassa viikon emmerdalet ja sen jälkeen tubevideoita, frasieria tms. Lasissa alkoholia. Juustonaksuja palan painikkeeksi.

Keski-ikäisen taivas on tämä.

Vierailija
15/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, mulla on suunnitelmissa kohta myös paistaa pakastepizza uunissa :D Jalassa on reikäiset legginggsit ja ajattelin korkata siiderin. Jotain kotihommia pitää vielä saada alta pois mutta sitten voin siirtyä Netflixin pariin.

Vierailija
16/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tuohan on luksusta. Minulla ei ole edes tuota grandiosaa, vaan taidan tyytyä kaapissa oleviin pähkinöihin. No lasiin löytyy sentään tuoremehua. 

Vierailija
17/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilisen yön urheilua ja join kaljaa. Seitsemältä aamulla menin sohvalle nukkumaan puoliksi juotu oluttölkki jäi sohvapöydälle viereeni. Iltapäivälle olin laittanut herätyksen, jotta muistaisin katsoa lisää urheilua. Kello soi, pyyhin naamani, housuissa oli erektio, joka ärsytti, koska kusihätä oli kova ja pitäisi ensin odottaa erektion laantumista. Kävin kusella ja katsoin urheilua. Join väljääntyneen oluen sohvapöydältä.

Nyt pyykkikone metelöi vieressä, tiskit odottavat tiskausta, eteisessä kaksi roskista (pahvi ja muovi) odottavat vientiä roskahuoneeseen. Kaikkea pitäisi tehdä. Mitään en jaksa. Kasvit parvekkeella kastelin, hampaita en ole vielä ehtinyt pesemään, koska sohvalla istuminen on vienyt kaiken aikani. Naapurit tulevat töistä ja minä avasin juuri sälekaihtimeni. Normaalia keski-ikäisen elämää elää meistä vain toinen.

Vierailija
18/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tuohan on luksusta. Minulla ei ole edes tuota grandiosaa, vaan taidan tyytyä kaapissa oleviin pähkinöihin. No lasiin löytyy sentään tuoremehua. 

Ja tähän vielä jatkan. Arvaatteko, mikä tässä on säälittävintä: Se, että joudun viettämään illan palstalla, kun olen katsonut ihan kaiken Areenasta, Ruudusta, Discoveryltä, maikkarilta ja netflixistä. :D 

Vierailija
19/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa, mies juo kaljaa ja siivoaa. Minä juon kahvia. Aloitin laihduttamaan tuhannetta kertaa, mutta suklaata syöty jo levy.

Tylsä elämä, mietin Alkoon menoa. Lapset ulkona.

Elämä ohi.

-Ikusesti työtön n36-

Vierailija
20/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän vielä jatkan. Arvaatteko, mikä tässä on säälittävintä: Se, että joudun viettämään illan palstalla, kun olen katsonut ihan kaiken Areenasta, Ruudusta, Discoveryltä, maikkarilta ja netflixistä. :D 

No niin, vieläkin unohdin yhden tärkeän asian. En voi tänään edes valvoa kovin myöhään, kun minun pitää aamulla herätä, että minun poikaystäväni voi jättää minut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi