Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten skitsofreenikko eroaa ns. Tavallisesta ihmisestä?

Vierailija
09.08.2024 |

Mistä erotatte "hullun"?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ainakin erottui idiootiksi.

Vierailija
2/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tutustua niin kyllä niitä juttuja huomaa sitten enemmän. Yhden tunnen ja ei sitä ulkoisesta olemuksesta hänellä huomaa, mutta keskustellessa kyllä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta minua kiinnostaa. Minulla on skitsofrenia mutta hullu en ole

Vierailija
4/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla harhoja näkee tai kuulee olemattomia. Vainoharhoja, salaliittoteorioita jne. Lääkityksellä voi olla normaali ilman haittoja. Harhat yms johtuu kuulemma liian korkeista dopamiini ja serotoniini arvoista kehossa.

Vierailija
5/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Aivan tavalliset ihmiset sairastavat sairauksia, jotka oireilevat poikkeavilla tavoilla. Sktsofreenikko on siis ihan tavallinen ihminen, niin kuin syöpäpotilaskin. 

Vierailija
6/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairaus on hyvässä hoitotasapainossa et mitenkään.

Vierailija
7/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Aivan tavalliset ihmiset sairastavat sairauksia, jotka oireilevat poikkeavilla tavoilla. Sktsofreenikko on siis ihan tavallinen ihminen, niin kuin syöpäpotilaskin. 

Mä en tunne itseäni tavalliseksi ihmiseksi ja sairastan skitsofreniaa. Olen poikkeava ja haluankin tietää miltä vaikutan terveiden silmissä.

Vierailija
8/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤪

Vierailija
9/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se niinkin olla että "tavallinen ihminen" eroaa skitsofreenikosta

Minä olen kokenut tämän kauhean paskan

T: skitsofreniaa sairastava 3/3 kommentin kirjoittaja

Vierailija
10/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta voiko skitsofreenikko olla myös narsisti?

Vierailija
11/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää tutustua niin kyllä niitä juttuja huomaa sitten enemmän. Yhden tunnen ja ei sitä ulkoisesta olemuksesta hänellä huomaa, mutta keskustellessa kyllä 

Siis usein skitsofreenikon kyllä aistii jo ihan siitä kun kävelee kadulla ohi. Tai jos on vaikka jossain kerhossa ja sinne tulee skitsofreenikko, niin tosi usein sen aistii jo ennen kuin on saanut takkia päältänsä.

Vierailija
12/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elännyt muutamia päiviä "tavallisen ihmisen" kanssa eikä se ole mukavaa. Esim. minä lämmitän hetken päästä pastaa ja jauhelihaa, aion lisätä siihen kebab lastuja. Tämä "tavallinen ihminen" sen seurassa en voi syödä kebab lastuja ja jauhelihakastiketta pastan kanssa vaan pitää laittaa vihanneksia pastan kanssa ja jos ei totella niin sitten manipuloidaan rahalla, "tavallinen ihminen" ei anna toisen lisätä chiliä ruokaansa mutta "tavallinen ihminen" lisää itse chiliä omaan ruokaan

Vierailija
13/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on annettu tuo kyseinen diagnoosi, joskus yli 20 vuotta sitten, tosin ilmeisesti virheellisesti. Lopetin kaikki käyttämäni lääkkeet niiden hyödyttömyyden takia, noin              neljä vuotta sitten. Voin hyvin, ja itse asiassa jopa huomattavasti paremmin ilman kyseisiä toimintakykyä haittaavia, lamaantumista, aivosumua ja sedatoivaa vaikutusta                aiheuttavia lääkkeitä.

Vierailija
14/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tiedä. Enkä minä. Enkä minäkään.

Vierailija
15/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on annettu tuo kyseinen diagnoosi, joskus yli 20 vuotta sitten, tosin ilmeisesti virheellisesti. Lopetin kaikki käyttämäni lääkkeet niiden hyödyttömyyden takia, noin              neljä vuotta sitten. Voin hyvin, ja itse asiassa jopa huomattavasti paremmin ilman kyseisiä toimintakykyä haittaavia, lamaantumista, aivosumua ja sedatoivaa vaikutusta                aiheuttavia lääkkeitä.

Pahoittelen tekstin hyppimistä.

Vierailija
16/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset ihmiset ei sekoile vaan sheikkaa! Skitsoilla päinvastoin.

Vierailija
17/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset ihmiset ei sekoile vaan sheikkaa! Skitsoilla päinvastoin.

Kirjoitit "tavallisista ihmisistä"

Vierailija
18/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia on sitä, että "antennit" vastaanottavat ympäristöstä kaiken, eikä ihminen kestä sitä.

Tavallisuus on sitä, että antennit eivät vastaanota ympäristöstä juuri yhtään mitään.

Vierailija
19/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tiedä. Enkä minä. Enkä minäkään.

Tälläisiä ne tavalliset ihmiset ovat

Vierailija
20/96 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuntemistani skitsofreenikoista ei erotu terveestä ihmisestä käytännössä mitenkään. Sitten osa on sellaisia, jotka ovat koko ajan kuulevinaan, että vieraat ihmiset kadulla puhuvat heidän asioistaan ja muuta sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi