Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtion työpaikkani on uhattuna!

Vierailija
26.04.2025 |

Teen työtä valtion isossa laitoksessa eli virastossa.Kuulimme eilen,että säästöt vaikuttavat niin että meillä varmaan alkaa taas yt-keskustelut.Olen todella peloissani,koska en haluisi luopua näin kivasta työpaikasta jossa on paljon vapautta ja myös huokoisaa aikaa.Voi olla etätyö koko ajan.Palkka on lähes 5000 brutto ja ei ole suoranaisia vastuita.En halua joutua hakemaan hyvinvointialueen raskaita töitä ja ei sinne pääse.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Tätä provoa yritit jo eilen saada lentoon. Ei lähtenyt. 

Vierailija
2/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Tätä provoa yritit jo eilen saada lentoon. Ei lähtenyt. 

Voin vakuttaa ettei ole provo.En ole käynyt Vauvalla viikkoihin.ap

Vierailija
4/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koskettaa satoja ihmisiä. Tälle on syynsä.

Vierailija
5/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap poliisi

Vierailija
6/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiemmin samasta aiheesta. Lohdullista, etten ole yksin.

Vierailija
7/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko ap poliisi

En ole.Olen yhteiskunta-alan/sotealan edustaja,mutta siis päässyt pois kentältä.Työ on ihanaa.

Vierailija
8/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan Sinun sittenkin tehdä työsi jo aikanaan huolellisesti ja rivakasti sekä purnaamatta. Silloin ei YT neuvotteluissakaan asemasi työntekijänä olisi uhattuna.

Vierailija
9/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa eniten,kun olin ajatellut että saan olla eläkeikään tässä työpaikassa,jossa on tosi tosi kivaa ja hyvä olla.Harvoin on sellaisia paikkoja joissa ei huohoteta niskaan.Tässä on vapautta ja on voinut paljon vielä päättää mitä tekee.

Vierailija
10/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan Sinun sittenkin tehdä työsi jo aikanaan huolellisesti ja rivakasti sekä purnaamatta. Silloin ei YT neuvotteluissakaan asemasi työntekijänä olisi uhattuna.

Ei se riipu tuosta.Olen tehnyt työn purnaamatta eikä sitä ole paljon kyselty.Olen hyvä työssä,mutta en kuulu päättävien lähipiiriin.

Vierailija
11/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa eniten,kun olin ajatellut että saan olla eläkeikään tässä työpaikassa,jossa on tosi tosi kivaa ja hyvä olla.Harvoin on sellaisia paikkoja joissa ei huohoteta niskaan.Tässä on vapautta ja on voinut paljon vielä päättää mitä tekee.

Aavistelen mikä laitos kyseessä. Onko kiikkustuolit ja säkkituolit vielä tarjolla, jos alkaa ramasemaan?

Vierailija
12/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, että olet löytänyt tuollaisen harvinaisen työpaikan😊 Nauti vapaudesta ym. vielä, kun voit, varsinkin jos sinulla on lapsia.

Vierailija
13/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko ap poliisi

Onko poliisi töissä hyvinvointialueella ? En tiennytkään !

Vierailija
14/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti lisätä hyvät lomaedut varsinkin jos on tappanut aikaansa valtiolla jo pitkään. Esim 30 pvä lomaoikeudella saat pitää yksityisellä 5 vkoa lomaa, julkisella 6 vkoa lomaa.

Vierailija
15/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n olis kannattanut ajoissa opetella kirjoittamaan niin, että vaikuttaisi edes jokseenkin ammatilliselta ulosanniltaan.

Vierailija
16/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella onnekas, että minulla on tällainen työpaikka. Meillä ei ole toistaiseksi ollut tarvetta vähentää henkilökuntaa. Jään pian eläkkeelle, ja täytyy sanoa, että työurani on ollut sekä hyvin palkattu että stressitön. Kaiken lisäksi pidän työstäni todella paljon.

Vierailija
17/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap unohti lisätä hyvät lomaedut varsinkin jos on tappanut aikaansa valtiolla jo pitkään. Esim 30 pvä lomaoikeudella saat pitää yksityisellä 5 vkoa lomaa, julkisella 6 vkoa lomaa.

Kyllä ja lisäksi monia muita vapaita eri muodoissaan.Diili on todella hyvä.

Vierailija
18/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella onnekas, että minulla on tällainen työpaikka. Meillä ei ole toistaiseksi ollut tarvetta vähentää henkilökuntaa. Jään pian eläkkeelle, ja täytyy sanoa, että työurani on ollut sekä hyvin palkattu että stressitön. Kaiken lisäksi pidän työstäni todella paljon.

Tämä on niin totta,onnekkuus.Vaikka olen valittanut välillä tylsyyttä ja ettei kukaan seuraa mitä teen,lopetan tuon ikiajoiksi.Tämä työ on paras mahdollinen.

Vierailija
19/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy persutrolli välillä paskalla. Sitä pukkaa päästäsi alkaen! 

Vierailija
20/53 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut, että olet löytänyt tuollaisen harvinaisen työpaikan😊 Nauti vapaudesta ym. vielä, kun voit, varsinkin jos sinulla on lapsia.

Kodin ja työn yhteensovittaminen onnistuu valtiolla parhaiten. Siksi jotkut osaavatkin (pääsisivät myös kunnollisiin töihin) valitsevat valtion työpaikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme