Asennutin juuri kuparikierukan
Mutta en uskalla käyttää sitä, jos langat tuntuvat mieheen ja se kieltäytyisi siksi seksistä :(
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:26"]:'(
Ap
[/quote]
Niinpä... Ihan oikeasti, sä et tarvi sellaista suhdetta, jossa pitää pelätä kierukan lankoja ja kerjätä seksiä! Sulla on oikeus normaaliin elämään ja parisuhteeseen. Ja onneen!
Voi ap :(. Ehkä liian myöhäistä, mutta mulle tuli mieleen, että jos pessaareita vielä saa jostakin, niin voisitko kokeilla sellaista suojaamaan niiltä langanpätkiltä?
Tsemppiä.
hoh. Jos langat tuntuu, niitä lyhennetään.
Lapsetkaan ei halua elää onnettomassa perheessä. Joko menette terapiaan tai eroatte. Tässä ei nyt ole kyse mistään kierukan naruista, vaan siitä että teidän parisuhde on umpikujassa.
Mä tunsin langat, ainakin silloin alussa, myöhemmin en niitä edes etsinyt. Mies ei kuitenkaan ikinä ole valittanut. Ne langat painuu sinne poimuihin ja pehmenee ajan myötä. Harva mies niitä tuntee.
Suosittelen rytmimenetelmää. Itselläni on Ladycomp ollut jo pari vuotta eikä mitään ongelmia. Ihan älytöntä syödä jotain hormoneja tai muuten tärvellä elimistöään, kun raskaaksi voi kuitenkin tulla vain tiettyyn aikaan kuusta. Punaisina päivinä meillä käytetään kondomia, teidän tahdilla varmaan pidättäytyminenkin onnistuu.
Myös sterilisaatio voisi olla vaihtoehto, jos lapset on jo tehty.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:42"]Voi ap :(. Ehkä liian myöhäistä, mutta mulle tuli mieleen, että jos pessaareita vielä saa jostakin, niin voisitko kokeilla sellaista suojaamaan niiltä langanpätkiltä?
Tsemppiä.
[/quote] miehellä on kokemusta pessaarista. Kuulemma ihan kamala.
Kiitos tsempistä. Edelleen (taas) itkettää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:04"]Suosittelen rytmimenetelmää. Itselläni on Ladycomp ollut jo pari vuotta eikä mitään ongelmia. Ihan älytöntä syödä jotain hormoneja tai muuten tärvellä elimistöään, kun raskaaksi voi kuitenkin tulla vain tiettyyn aikaan kuusta. Punaisina päivinä meillä käytetään kondomia, teidän tahdilla varmaan pidättäytyminenkin onnistuu.
Myös sterilisaatio voisi olla vaihtoehto, jos lapset on jo tehty.
[/quote] Tuo tuntuu kauhean vaivalloiselta. Ja meidän "tahti" johtuu ihan siitä, että mies ei enää aloitteita tee kuin säälistä, jos siitäkään. Ja nyt mulla on jo se kierukka. Ap
Ja tuskin mikään terapia siihen auttaa, ettei miestä kiinnosta parisuhde. Lapset ja koti kylläkin. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:19"]Niin, ei mun yksin kokeilusta paljon hyötyä ole. Ongelma lienee se, että miestä ei kiinnosta tämä parisuhde. Jos sitä edes voi parisuhteeksi kutsua. Ap
[/quote]
Ja sä haluat olla sellaisen miehen kanssa, joka ei ole kiinnostunut parisuhteesta tai seksistä sun kanssa?
[/quote] Lapset.
Ap
[/quote]
Lapset? Montako elämää sulla on? Jos tämän elämän elät lapsille, niin seuraavan itsellesi? Miten neuvoisit omaa lastasi tai äitiäsi vastaavassa tilanteessa? Jäämään rakkaudettomaan ja seksittömään liittoon onnettomana? Sua ei kukaan tuosta kiitä, etkä lastesi elämää onnelliseksi tee.