Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asennutin juuri kuparikierukan

Vierailija
12.08.2014 |

Mutta en uskalla käyttää sitä, jos langat tuntuvat mieheen ja se kieltäytyisi siksi seksistä :(

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten menit laittamaan.

Vierailija
42/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:24"]Ei jumankauta ap, sä oot nyt koko viikon vaahdonnu tosta kierukasta. Nyt siis otit sen, joten mene ja pane sitä äijää, sillä se selviää tuntuuko vai ei!

[/quote] no niin varmaan pitäisi. Mutta kun itsekin tunnen langat, niin lopputuloksen voin jo arvata :( Ap

[/quote]

Niin no, pessimisti ei pety ja sitä rataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä eilen kysyi, että eihän se sitten tunnu. Olis pitänyt sanoa, että lähes kukaan mies ei siitä valita ja kierukka on yleinen ehkäisyväline. Mutta onhan sitten toki muutama hassu poikkeus, joille mikään ei kelpaa. Ap

Vierailija
44/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh!? Mulla ollut kuparikierukka nyt 2 vuotta ja en tajua yhtään mistä lankojen tuntemisesta höpötätte. Ite en ees ylety niihin. Mies ylettyy, jos tahtoo. Joskus kokeillaan onko se härpätin vielä siellä. Loistava ehkäisy muuten! Kun sen ekan epäsäännöllisyysvaiheen yli pääsee.

Vierailija
45/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:35"]Siis häh!? Mulla ollut kuparikierukka nyt 2 vuotta ja en tajua yhtään mistä lankojen tuntemisesta höpötätte. Ite en ees ylety niihin. Mies ylettyy, jos tahtoo. Joskus kokeillaan onko se härpätin vielä siellä. Loistava ehkäisy muuten! Kun sen ekan epäsäännöllisyysvaiheen yli pääsee.

[/quote] mikä epäsäännöllisyysvaihe? Ap

Vierailija
46/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:35"]Siis häh!? Mulla ollut kuparikierukka nyt 2 vuotta ja en tajua yhtään mistä lankojen tuntemisesta höpötätte. Ite en ees ylety niihin. Mies ylettyy, jos tahtoo. Joskus kokeillaan onko se härpätin vielä siellä. Loistava ehkäisy muuten! Kun sen ekan epäsäännöllisyysvaiheen yli pääsee.

[/quote] mikä epäsäännöllisyysvaihe? Ap

[/quote]

Mahtaisiko kirj.tarkoittaa vuotohäiriöitä? Nehän ovat kuparisen kanssa yleisiä, siksi omanikin aikoinaan poistatin.

Vierailija
47/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Sori sanavalinta. Tarkoitin vuotohäiriöitä. Ne oli eka 6kk ärsyttäviä. Sitten loppuivat.

Vierailija
48/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuparikierukan pitäisi aiheuttaa vuotohäiriöitä, vaan korkeintaan runsaatuttaa kuukautisia. Hormonit aiheuttavat epäsäännöllisiä vuotoja.

Ap

Vierailija
49/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tainnut jäädä se arkuus päälle ilman hormonaalista ehkäisyäkin.

Vierailija
50/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:50"]Niitä lyhennettiin jo asennettaessa. Ihan vähän kuulemma voi enää lyhentää. Mutta mitä se auttaa? Jos siellä jotain ylimääräistä on, niin miten voi olla tuntematta kun pohjaan asti panee!? Ap

[/quote]

Mulla on kierukka ja se ei ole tuntunut missään vaiheessa vaikka kuinka on mies pannut "pohjaan" asti.

Kannattaa silti mennä lyhennyttämään niitä lisää. Minuakin jännitti aluksi tuntuvatko langat. Tosin minulla on Jaydess hormonikierukka ja se oli tosi pieni? En tiedä onko sillö vaikutusta.

Vierailija
51/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaleissoni kukaan voi olla noin luulotautinen ettei edes uskalla kokeilla! Luuleeko se miehes että se lanka haukkaa palan munan päästä!? No, ainaki ehkäisee hyvin teillä!

Vierailija
52/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Oonko ainoa joka ei ole,edes yrittänyt itse tunnustella onko siellä jotain vai ei? 2,5v kuparikierukka ollut ja mies ei ole kertaakaan tuntenut mitään vaikka itse olen tuntenut hieman epämukavaa tunnetta, jos mies tulee todella syvälle toisaalta en voi kyllä vannoa tämän johtuvan kieruskasta. En osaa sanoa muuta kuin harvinaisen typerä on ap:n mies tai sitten saa sitä seksiä muualtakin niin on hyvä heitellä noita en pane, jos tuntee kommentteja.

Vierailija
53/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei suostu panemaan jos jotain tunryy niin sanot sille, että oma on ongelmansa sitten! Miten joku voi olla noin tossun alla ja mies noin neiti? Itse pystyn seksiä harrastamaan esim. kuukautisten aikana ilman mitään ongelmia sotkuista (osalle ihmisistä jotenkin "noloa") ja pystytään kyllä vaivoista puhumaan ja neuvottelemaan. Ja nyt raskauden aikana tuntuu pahalta jos "panee pohjaan asti", senkus mainitsen asiasta miehelle niin tietää olla varovaisempi.

Vierailija
54/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu: ette pane!

Kannattaa vaan miettiä niitä lankoja seuraavat 5 vuotta ja olla panematta niin on yksi ongelma ap:n ja miehensä elämässä vähemmän.

Seksi on muutenkin yliarvostettua siihen verrattuna kun voi pohtia senkin aikaa kierukan lankoja.

Vierailija
55/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:18"]Helppo ratkaisu: ette pane!

Kannattaa vaan miettiä niitä lankoja seuraavat 5 vuotta ja olla panematta niin on yksi ongelma ap:n ja miehensä elämässä vähemmän.

Seksi on muutenkin yliarvostettua siihen verrattuna kun voi pohtia senkin aikaa kierukan lankoja.

[/quote]

Mielestäni seksi ei ole yhtään yliarvostettua. Ja jos en pane, kierukka on turhaan asennettu. Ap

Vierailija
56/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kysyin mieheltä: ei ole ikinä tuntenut kierukan lankoja. Itse en ole edes ajatellut ronklata. Me vaan harrastetaan seksiä, eikä mietitä typeriä.

Vierailija
57/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:18"]Helppo ratkaisu: ette pane!

[/quote]

Mielestäni seksi ei ole yhtään yliarvostettua. Ja jos en pane, kierukka on turhaan asennettu. Ap

[/quote] juuuurikin näin! miksi sitten valitat? odotatko että joku täältä tulee niitä lankoja testaamaan ja napsimaan?

Vierailija
58/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:12"]Jos mies ei suostu panemaan jos jotain tunryy niin sanot sille, että oma on ongelmansa sitten! Miten joku voi olla noin tossun alla ja mies noin neiti? Itse pystyn seksiä harrastamaan esim. kuukautisten aikana ilman mitään ongelmia sotkuista (osalle ihmisistä jotenkin "noloa") ja pystytään kyllä vaivoista puhumaan ja neuvottelemaan. Ja nyt raskauden aikana tuntuu pahalta jos "panee pohjaan asti", senkus mainitsen asiasta miehelle niin tietää olla varovaisempi.

[/quote] no kun ei ole miehen ongelma vaan mun, joka sitä seksiä enemmän haluan. Tossun alla ja neiti kyllä osu ja upposi. Taitaa alkaa megalomaaninen kriisi nyt tässä suhteessa. Ap

Vierailija
59/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:18"]

Niinkin siis voi olla, että jos langat ovat lyhennetyt, ne eivät käänny?! Mitäs sitten voin tehdä muuta kuin olla ilman seksiä tai synnyttää jatkuvasti lisää vauvoja?! Ap

[/quote]

No onhan niitä toki muitakin ehkäisymenetelmiä, jos kierukka ei sovi ylitarkalle miehellesi. Miten olisi ehkäisykapselit tai E- pillerit? Niistä miehesi ei tarvitse tietää mitään. Kummalle teistä kierukan langat ovat ongelma, sinulle vai miehellesi?

[/quote] Olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä yli 10 vuotta, enää en suostu. Ne muuttavat persoonaa araksi ja heikentävät seksihaluja. Langat ovat ongelma miehelle, tai siis niin oletan. Ap

[/quote]

Langoista mulle tuli sitten ehkä aikoinaan jännä hiertymä terskaan. Näytti pitkältä erittäin ohuelta rakkulalta, mutta oli sisäänpäin, ei siis koholla.... useemmallakin lääkärillä sitä kävin näyttämässä ja arvatkaapa oliko kiva esitellä vehjettään ja ihmetellä että mikähän tuo mahtaa olla.  Sain aika ikäviäkin kommentteja. En siitä vaivasta, vaan sen hankintatavasta satunnaisen (nais) tuttavuuden kanssa.

[/quote]Just. Yhtään ei arvata oliko kiva esitellä vehkeitään lääkärille. Intiimien paikkojen "esittely" lääkärissä kun on niin vieras asia meille naisille.

Vierailija
60/92 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia asennutit kierrukan jos on tuollaiset ongelmat??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi