Asennutin juuri kuparikierukan
Mutta en uskalla käyttää sitä, jos langat tuntuvat mieheen ja se kieltäytyisi siksi seksistä :(
Kommentit (92)
Ihan julkisen puolen ehkäisyneuvolasta hankin. Ap
Ei ollut hinnasta puhetta. Lähettävät kai laskun. Ap
Mikä pohja sulla siellä emättimessä on?
Miten niin mikä pohja? Mutapohja? Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:18"]
Niinkin siis voi olla, että jos langat ovat lyhennetyt, ne eivät käänny?! Mitäs sitten voin tehdä muuta kuin olla ilman seksiä tai synnyttää jatkuvasti lisää vauvoja?! Ap
[/quote]
No onhan niitä toki muitakin ehkäisymenetelmiä, jos kierukka ei sovi ylitarkalle miehellesi. Miten olisi ehkäisykapselit tai E- pillerit? Niistä miehesi ei tarvitse tietää mitään. Kummalle teistä kierukan langat ovat ongelma, sinulle vai miehellesi?
[/quote] Olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä yli 10 vuotta, enää en suostu. Ne muuttavat persoonaa araksi ja heikentävät seksihaluja. Langat ovat ongelma miehelle, tai siis niin oletan. Ap
[/quote]
Langoista mulle tuli sitten ehkä aikoinaan jännä hiertymä terskaan. Näytti pitkältä erittäin ohuelta rakkulalta, mutta oli sisäänpäin, ei siis koholla.... useemmallakin lääkärillä sitä kävin näyttämässä ja arvatkaapa oliko kiva esitellä vehjettään ja ihmetellä että mikähän tuo mahtaa olla. Sain aika ikäviäkin kommentteja. En siitä vaivasta, vaan sen hankintatavasta satunnaisen (nais) tuttavuuden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:18"]
Niinkin siis voi olla, että jos langat ovat lyhennetyt, ne eivät käänny?! Mitäs sitten voin tehdä muuta kuin olla ilman seksiä tai synnyttää jatkuvasti lisää vauvoja?! Ap
[/quote]
No onhan niitä toki muitakin ehkäisymenetelmiä, jos kierukka ei sovi ylitarkalle miehellesi. Miten olisi ehkäisykapselit tai E- pillerit? Niistä miehesi ei tarvitse tietää mitään. Kummalle teistä kierukan langat ovat ongelma, sinulle vai miehellesi?
[/quote] Olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä yli 10 vuotta, enää en suostu. Ne muuttavat persoonaa araksi ja heikentävät seksihaluja. Langat ovat ongelma miehelle, tai siis niin oletan. Ap
[/quote]
Langoista mulle tuli sitten ehkä aikoinaan jännä hiertymä terskaan. Näytti pitkältä erittäin ohuelta rakkulalta, mutta oli sisäänpäin, ei siis koholla.... useemmallakin lääkärillä sitä kävin näyttämässä ja arvatkaapa oliko kiva esitellä vehjettään ja ihmetellä että mikähän tuo mahtaa olla. Sain aika ikäviäkin kommentteja. En siitä vaivasta, vaan sen hankintatavasta satunnaisen (nais) tuttavuuden kanssa.
[/quote] tuon jos kertoisin miehelle, se ei uskaltaisi tulla heppinsä kanssa lähellekään mua! Ap
Hyi helvetti.
Mikä naisia vaivaa kun antavat laittaa sisuksiinsa kaikkea kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:24"]Hyi helvetti.
Mikä naisia vaivaa kun antavat laittaa sisuksiinsa kaikkea kamalaa.
[/quote] ootko mies? Panetko muka ennemmin kumilla? Ap
Mullakin kuparikierukka. Langat lyhennettiin niin lyhyeksi kuin voi, mut silti ne tuntuivat alkuun yhdynnässä. Tai siis mies tunsi ne. Ajan kanssa käytössä langat ikäänkuin kääntyivät taaksepäin kohdunnipukalta ja enää ei tunnu hankaavalta.
Voin vain kuvitella, että kuinka paska seksielämä ko. parilla on, jos tuollaisesta asiasta tehdään ongelma ja siitä ei edes kumppanin kanssa osaa edes puhua.
Mullakin kuparikierukka. Toimii niin hyvin, että seksiä ei tee mieli lainkaan..
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:06"]Mullakin kuparikierukka. Toimii niin hyvin, että seksiä ei tee mieli lainkaan..
[/quote] kuparikierukasta se ei johdu. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:04"]Voin vain kuvitella, että kuinka paska seksielämä ko. parilla on, jos tuollaisesta asiasta tehdään ongelma ja siitä ei edes kumppanin kanssa osaa edes puhua.
[/quote] Kyllä siitä voidaan puhua. Mies voi sanoa, ettei pane jos jotain ylimääräistä tuntuu. Mies meillä sanelee, millä ehdoilla suostuu seksiin. Käänteiset sukupuoliroolit siis. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:57"]Mullakin kuparikierukka. Langat lyhennettiin niin lyhyeksi kuin voi, mut silti ne tuntuivat alkuun yhdynnässä. Tai siis mies tunsi ne. Ajan kanssa käytössä langat ikäänkuin kääntyivät taaksepäin kohdunnipukalta ja enää ei tunnu hankaavalta.
[/quote] arvatenkin sun mies pani, vaikka tuntuikin. No mun ei, 99,9% varmuudella. Ap
Ei jumankauta ap, sä oot nyt koko viikon vaahdonnu tosta kierukasta. Nyt siis otit sen, joten mene ja pane sitä äijää, sillä se selviää tuntuuko vai ei!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:24"]Ei jumankauta ap, sä oot nyt koko viikon vaahdonnu tosta kierukasta. Nyt siis otit sen, joten mene ja pane sitä äijää, sillä se selviää tuntuuko vai ei!
[/quote] no niin varmaan pitäisi. Mutta kun itsekin tunnen langat, niin lopputuloksen voin jo arvata :( Ap
Panee? Outo termi aikuisen ihmisen seksin har.yht.
Mistä kautta olette kierukan hankkineet. Minä olen miettinyt että kävisin kuparikierukan asennuttamassa silläkin uhalla että menkat on vieläkin runsaammat. En jaksa kortsun kanssa touhuamista ja näyttää vievän mieheltäni seisokin vaikka ihan ohuita ovatkin. Hän ei myönnä mutta huomaanhan minä. Hormonaalisia en halua koska olen vieläkin enemmän sitten hormonihirviö.