Mitä maitoa lapsenne juovat?
Ja miksi päädyitte nimenomaan kyseiseen vaihtoehtoon?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:00"]Alpron soijamaitoa
[/quote]
Niin ja siksi siis, että emme käytä lehmänmaitoa, monista syistä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:00"]Alpron soijamaitoa
[/quote] Terveyssyistä?
Rasvatonta. Rasvaiset maistuu niin tunkkaiselta.
Eipä se soijakaan taida terveellisemmästä päästä olla...muttaymmärrän ettei maitoa ole käytössä.
Kaikki perheessä juomme aitoa maitoa, tuoretta just lypsettyä. Pääkaupunkiseudulla sitä saa helposti Bisan tilalta, oma viiden litran hinkki mukaan! Suosittelen lämpimästi! https://fi-fi.facebook.com/bisan.tila
Lapsi juo äidinmaitoa ja näin tulee olemaan niin kauan kun maito maistuu. Sen jälkeen ei ole tarvetta hullun lailla juoda lehmänmaitoa, sillä kalsiumia saa muualtakin.
Itse olen nyt kuitenkin kaakaokoukussa, joten luomumaitoa kuluu tiiviiseen tahtiin. Pitäisi ehkä yrittää vierottautua :)
Juustosta meillä ei kuitenkaan tulla luopumaan.
Punaista luomumaitoa, on naurettavaa että lapsille pitäisi kaikki tarjota mahdollisimman vähärasvaisena ja sitten tunkea rypsiöljyä (kuraa) tukemaan energiansaantia.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 09:25"]Täysmaitoa, on sentään kunnon maidon makuista ja lapselle paras vaihtoehto. Rasvaton ei kelpaa sioillekaan.
[/quote]
Höpö höpö. Lapsi tarvitsee hyviä rasvoja. Niitä EI ole täysmaidossa. Mutta makuperustelut ymmärrän, vaikken itse juo maitoa lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 11:30"]Lapsi juo äidinmaitoa ja näin tulee olemaan niin kauan kun maito maistuu. Sen jälkeen ei ole tarvetta hullun lailla juoda lehmänmaitoa, sillä kalsiumia saa muualtakin.
Itse olen nyt kuitenkin kaakaokoukussa, joten luomumaitoa kuluu tiiviiseen tahtiin. Pitäisi ehkä yrittää vierottautua :)
[/quote]
Ravitsemustarpeeseen on laskettu maitoon (huom! Ei luomumaidossa) lisätty D-vitamiini
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 11:30"]Lapsi juo äidinmaitoa ja näin tulee olemaan niin kauan kun maito maistuu. Sen jälkeen ei ole tarvetta hullun lailla juoda lehmänmaitoa, sillä kalsiumia saa muualtakin.
[/quote]
Ravitsemustarpeeseen on laskettu maitoon (huom! Ei luomumaidossa) lisätty D-vitamiini
Kevytmaitoa, yksi lapsista juo laktoositonta kevytmaitoa
Kaupassa maitohyllyllä ollessa suurin osa ottaa rasvatonta tai kevytmaitoa. Tämän gallupin mukaan sitä ei joisi juuri kukaan.
[/quote]
Niin, suolainen ja rasvainen juusto on toki parempi vaihtoehto kuin maito.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 09:25"]Täysmaitoa, on sentään kunnon maidon makuista ja lapselle paras vaihtoehto. Rasvaton ei kelpaa sioillekaan.
[/quote]
Höpö höpö. Lapsi tarvitsee hyviä rasvoja. Niitä EI ole täysmaidossa. Mutta makuperustelut ymmärrän, vaikken itse juo maitoa lainkaan.
[/quote]
Lapsi tarvitsee hyviä rasvoja. Niitä on nimenomaan täysmaidossa. Hanki tietoa ravinnosta niin ehkä ymmärrät.
Punaista luomumaitoa tai raakamaitoa.