Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikkalaiseen tyyliin syöminen

Vierailija
11.08.2014 |

Onko kukaan muu huomioinut amerikkalaisten tapaa kuvata syömistä?? Joka hiton elokuvassa ja tv-sarjassa syödään aina jossain ihme tilanteessa, tyyliin miesjonkaolenainahalunnut tulee ekan kerran juttelemaan, ja just haukataan v'**un iso pala jostain kakusta ja sit silleen huidotaan ja tungetaan sitä suuhun. Ja kohta on niiiiiiin seksyä kun joku sotku on naamassa ja se toinen sipaisee sen pois. Tai sitten mukahauskasti alkaa änkätä "sul on, tota..." ja samalla osotellaan omaa naamaa ja uuuuuh kun on noloa ja jännää.

Mä alan olla ihan helvetin täynnä tuota ruoka suussa puhumista noissa sarjoissa sun muissa. Jossain sinkkuelämässäkin aina joku mättää jotain sapuskaa kun pitäis sanoa jotain, tai Frendeissä, tai missä vaan leffassa. Vähintään litran purkista jätskiä jättilusikalla, jos ei muuta.

Miten voi olla noin oleellista kuvata syömistä, varsinkin kun ne eivät syö yleensä edes ns. "kunnolla", vaan jotain närppimistä aina. AAARRRRGGGH.

Olen puhunut.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokaisen kyllä kuuluu oppia syömään haarukalla ja veitsellä, jos ei nyt ihan vain kotosalla aio koko elämäänsä syödä (sekä Esson baarissa ja Rossossa). Ihan hyvä osata. Mutta ei jokaisessa tilanteessa ole välttämätöntä syödä haarukalla JA veitsellä.

En sanoisi tapaa turhaksi, mutta rennossa tilanteessa saa minusta syödä aivan kuten lystää. Kunhan nyt ei possuile.

Vierailija
42/42 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että useissa sarjoissa syömiset ja juomiset kuvataan niitten pakettien takia. Eli piilomainontaa. Kiinnitäpä huomiota Frendejä katsoessasi siihen, että joka jaksossa näkyy vähintään kerran sama jäätee tms. pullo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi