Minkä ikäisenä teille ilmestyi ”jokisuisto” dekoltee-alueelle?
Itse kiinnitin huomiota nyt 41-vuotiaana uurteisiin. Isot tissit painaa toisiaan vasten kun nukun kyljellään ja herätessä jokisuisto on valmis. Kaulan alapuolelle on tullut myös vekkiä.
Löysin nettikaupasta itsekiinnittyvät silikoniset laput jotka asetetaan dekoltee-alueelle ja kaulaan yöksi. Ihan mahtavat! Iho ei mene ryppyyn ja se on aamulla sileä ja pehmeä.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnanympärys se on mikä ratkaisee! Kuppikoko ei sinänsä kerro mitään.
KUPPI= se rinta ja sen koko.
Ei se väittämällä mene niin kuin haluat. Esim. kun mä oon siirtynyt isompaan ympärykseen, myös kupin kirjain on vaihtunut, vaikka rinnat eivät ole kasvaneetkaan.
Älä puhu paskaa rinnanympärys ei kasva kuin lihomalla jolloin rintoihin kertyy myös rasvaa eli olet lihonut vaan.
Niin olenkin lihonut, mutta vanhoissa rintaliiveissä rinnat sopivat kuppiin ihan hyvin. Eli rintoihin ei ole tullut lisää rasvaa, samoin kuin ei ole tullut myöskään kyynärvarsiin tai pohkeisiin.
En ymmärrä, miksi yrität mansplainata tätä, kun et itse rintaliivejä osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v. Tissit D kuppi, painaa kuin synti.
N36Mullakin D-kuppi (tai jopa E) ja rinnat on pienet ja söpöt. Ei ryppyjä missään.
N39
Äläs valehtele D kuppi on todella isorintainen.
Sehän riippuu ihan rinnanympäryksen koosta onko kuppikoko iso vai pieni. 60 D on varmasti pieni ja söpö. 95 rinnanympäryksellä mikään kuppikoko ei ole pieni.
70D tai 65E on koot jotka mulle sopii.
T. Pienirintainen
Olet isorintainen yksinkertaisesti mutta ehkä vaan lihonut jolloin entinen kuppi ei mahdu.
Mulla lihominen toi ryppyjä esiin. Kaulalla renkaat, rintakehällä sellaiset isommat renkaat ja vähän jokisuistoakin jo. Oon 35. Jännä että kasvot ovat kuitenkin paljon nuoremman näköiset kuin rintakehän iho. Jokaisen ihoalueen oon suojannut melko säntillisesti aurinkovoiteella, mutta sillehän ei voi mitään mitä geenit sanelevat.
Nyt löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta ja sen mukana tajusin, että syy siihen miksi aiemmin rasvoittuva iho on mennyt kuivaksi on tässä. Samoin huomaa miten juuri kilpirauhanen vaikuttaa kaulan ulkonäköön kun nuo renkaat häivyttyvät jos turvotusta ei ole.
Nyt kun kesällä on tullut päivetystä ja olen säntillisesti kosteuttanut kasvojen kanssa kaulaa ja dekolteeta niin nuo kaikki renkaat ja rannut ovat häivyttyneet lähes olemattomiin. Olenkin lukenut, että kuivuus saa ihon näyttämään ryppyisemmältä. Samoin lika mielestäni korostaa eli pitäisi puhdistaa tietyt alueet riittävän usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36Mullakin D-kuppi (tai jopa E) ja rinnat on pienet ja söpöt. Ei ryppyjä missään.
N39
Sehän riippuu ihan rinnanympäryksen koosta onko kuppikoko iso vai pieni. 60 D on varmasti pieni ja söpö. 95 rinnanympäryksellä mikään kuppikoko ei ole pieni.
T. Pienirintainen
Olet isorintainen yksinkertaisesti mutta ehkä vaan lihonut jolloin entinen kuppi ei mahdu.
Mitä jos vain myöntäisit, että koska olet mies, sulla ei ole kokemusta rintaliivien sovittamisesta, et voi myöskään tietää, miten ne kupit menevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se väittämällä mene niin kuin haluat. Esim. kun mä oon siirtynyt isompaan ympärykseen, myös kupin kirjain on vaihtunut, vaikka rinnat eivät ole kasvaneetkaan.
Älä puhu paskaa rinnanympärys ei kasva kuin lihomalla jolloin rintoihin kertyy myös rasvaa eli olet lihonut vaan.
Niin olenkin lihonut, mutta vanhoissa rintaliiveissä rinnat sopivat kuppiin ihan hyvin. Eli rintoihin ei ole tullut lisää rasvaa, samoin kuin ei ole tullut myöskään kyynärvarsiin tai pohkeisiin.
Rintojen rasvakertymää ei itse helposti huomaa, siksi moni survoo rintansa entisiinkin liiveihin. Rinnat lihovat samoin kuin muukin kroppa.
Mulla on vasta nyt alkanut näkymään uhkaavasti. Varsinkin niinä päivinä, jos olen ollut paljon auringossa dekoltee paljaana. Olen tehnyt myös paljon punnerruksia. Toivon niiden auttavan. Täytyy vissiin taas alkaa tekemään.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
T. Pienirintainen
Mitä jos vain myöntäisit, että koska olet mies, sulla ei ole kokemusta rintaliivien sovittamisesta, et voi myöskään tietää, miten ne kupit menevät.
En ole mies ja sinä todennäköisesti vaan käytät väärää kuppia jos olet lihonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
T. Pienirintainen
En ole lihonut. Painoindeksi on ollut 20 tai vähän alle aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
T. Pienirintainen
En ole mies ja sinä todennäköisesti vaan käytät väärää kuppia jos olet lihonut.
Olet, ja mulle on liiviliikkeessä myyjä sovittanut rintaliivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintojen rasvakertymää ei itse helposti huomaa, siksi moni survoo rintansa entisiinkin liiveihin. Rinnat lihovat samoin kuin muukin kroppa.
Se, mihin rasva kertyy, on yksilöllistä. Vanhat rintsikat sopivat mulle kupin osalta hyvin, mutta ympäryksen osalta eivät. En ole lihonut kaikista muistakaan paikoista, esim. ranteen ympärys on pysynyt aivan samana. (Enkä muutenkaan ole ylipainoinen, vaan lihonut normaalipainon sisällä.)
Vierailija kirjoitti:
Otetaan nyt huomioon rintaliivien rinnakkaiskoot. Kyllä c-kuppinen voi olla pienirintainen. Ei kuppikokoko automasttisesti kerro yhtään mitään.
M39
Niin siis sulla on tää jokisuisto-juttu? Vai oletko ihan ot-asialla?
Kerro lisää, ihonhoitohistoria jne kun olet vielä aika nuori, onko äidillä sama juttu?
Itse en oo huomannut, hoidan ihoa päivittäin ja käyn kosmetologi olla. Käytän kosmetologin neuvomia tuotteita enkä sen enempää murehdi ikääntymistä.
Enkä seuraa kaupallisten tahojen päivityksiä "onko sinullakin tämä juuri keksimämme ongelma? Osta meiltä tuote joka maksaa miljoonan ja vie tunnin aikaasi päivässä!
Sen lisäksi pysyt jatkuvasti varpaillasi ja peilin edessä naamaasi tutkimassa etkä pysty hetkeäkään olemaan tyytyväinen ihoosi ja itseesi"
Vierailija kirjoitti:
Olen 53 ja mulla ei noita vielä ole. Johtuu varmaankin siitä että olen aika pienirintainen. Kun googlasin ”chest wrinkle”, tuloksissa oli tosiaan joen suistoaluetta (delta) muistuttavia ryppyjä. Kyse varmaankin niistä, liimataanko nuo padit niiden paikalle yöksi?
Sama täällä. Pienirintainen oon eikä ole ryppyjä. Mutta kaulalla sen sijaan on. En usko mihinkään apteekkirasvoihin. Vasta kun niissä on rahat-takaisin-takuu siitä, että toimivat, niin ostan.
Nyt 71-vuotiaana, kun laihduin viisi vaatekokoa. En laihduttanut vaan muista syistä paino tippui.
Koko ikäni olen ollut kova ottamaan aurinkoakin. Vuodessa tapahtui tuo uurteiden ilmaantuminen poveen. Mutta jos söisin paljon mansikoita ja kermavaahtoa, niin uskoisin, että katoavat ?
Miettiiköhän miehet miltä oma rintamus näyttää?
Naisen joka kohta on alistettu ulkonäköön liittyvälle arvostelulle, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään terhakoista pienehköistä pystyrinnoista. Sellasista A ja B-kupin palloista
M38
Niin? Kukapa kuule ei. Harmi vain, että tykkäämällä rinnat eivät muutu sellaisiksi.
Voisko miehet nyt häippästä tästä ketjusta, jos teillä ei ole aiheeseen mitään annettavaa? Emme puhu nyt teidän rintamieltymyksistänne.
Vierailija kirjoitti:
Miettiiköhän miehet miltä oma rintamus näyttää?
Naisen joka kohta on alistettu ulkonäköön liittyvälle arvostelulle, surullista.
Toivon ettei kukaan arvostelisi itseään niin armottomasti kuin tämänkin ketjun perusteella moni tekee
Aina pitää moittia ja vertailla, ja filtterillä piilottaa totuus, itsestään
Se on harmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Suhteutettuna kantajaansa noi on samankokoiset rinnat. Jos niitä tarkastellaan ilman että näkee kroppaa jossa rinta on kiinni niin sitten 95D on isompi. Moni ei hiffaa tätä.
Ei se ole mistään hiffauksesta kiinni KUPPI ON SE RINNAN KOKO: Rinnannympärys on eri juttu.
Kuppi, siis se kirjainkoko, on rinnanalus ja -päälysmitan erotus, 65d:n ja 95d:n saa kookseen kun rinnanalus ja päällysmitan erotus on 18-20cm. Näin EU mitoituksessa. Brittimitoituksessa tarvitaan tuohon D kuppiin n. 10cm erotus.
Jos liivissä on eri ympärys, myös se kuppi on erikokoinen. Eli rintaliivit eivät ole sellaisia, että esim. c-kuppi olisi samankokoinen, oli ympärys sitten 65 cm ta 100 cm. Ympärysmitta vaikuttaa kupin kokoon. Ottakaapa esim. kaupassa esille rintaliivit kokoa B70 ja B105 ja verratkaa niitä kuppeja. Kun ympärys on isompi, on myös se kuppi isompi. Eikä niin, että b-kuppi on kaikissa samankokoinen, henkselit vain pitemmät.
Oma kuppikokoni on G, mutta liivit eivät kuitenkaan ole kovin valtaisat, kun ympärys on aika kapea. Sen sijaan esim. G100 olisi jo hyvin iso.
Jos ja kun ihminen lihoo, rasvaa tulee periaatteessa joka paikkaan, käytännössä ei. Eli lihoessa myös ympärys kasvaa (ja sen mukana myös tuo kuppi yleensä).
Ei muuta kun tatuoinnilla piiloon
Mene liiviliikkeeseen katsomaan. Sovittaa et varmasti miehenä voi, mutta voi olla, että myyjä suostuu sulle selittämään.