Minkä ikäisenä teille ilmestyi ”jokisuisto” dekoltee-alueelle?
Itse kiinnitin huomiota nyt 41-vuotiaana uurteisiin. Isot tissit painaa toisiaan vasten kun nukun kyljellään ja herätessä jokisuisto on valmis. Kaulan alapuolelle on tullut myös vekkiä.
Löysin nettikaupasta itsekiinnittyvät silikoniset laput jotka asetetaan dekoltee-alueelle ja kaulaan yöksi. Ihan mahtavat! Iho ei mene ryppyyn ja se on aamulla sileä ja pehmeä.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v. Tissit D kuppi, painaa kuin synti.
N36Mullakin D-kuppi (tai jopa E) ja rinnat on pienet ja söpöt. Ei ryppyjä missään.
N39
Äläs valehtele D kuppi on todella isorintainen.
Sehän riippuu ihan rinnanympäryksen koosta onko kuppikoko iso vai pieni. 60 D on varmasti pieni ja söpö. 95 rinnanympäryksellä mikään kuppikoko ei ole pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36Mullakin D-kuppi (tai jopa E) ja rinnat on pienet ja söpöt. Ei ryppyjä missään.
N39
Saanko veikata sukupuolesi? Olet mies.
ne kupit menee näin AA, A, B, C ja D ja E suurin.
Olet itse mies. D kuppi on niin iso ettei edes Marilynillä jolla oli C vatteitten sovittajien taulukossa. C on kaunein.
En ole mies, mutta sinä olet, kun käsityksesi rintaliivien kupeista on juuri se, joka miehillä on.
Ei se ole käsitys D kuppi on toiseksi suurin. AA pienin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
61 v eikä ryppyjä kaulassa eikä jokisuistoa enkä käytä mitään tuotteita, mutta löysin salaisuuden. Ja ei ole mikään provo vaan totta. Olen sileämpi kuin monet 35 v. Myös hiukset erittäin paksut. Ei mitään helttoja ei mitään. Olen ollut normaalisti auringossa kyllä koko ikäni.
Mulla on ainakin ihotautilääkärin ja kosmetologin mukaan tavallista enemmän kollageenia ihossa, siksi ei rypisty. Paksut hiukset myös.
Käsisaippualla pesen ripsivärin pois, muuten vain vettä pesuun. Vain kevyt päivävoide kerran päivässä. Paksua meikkiä en ole käyttänyt ikinä, se on varmaan ollut tehokkaampaa kuin auringon välttely:) Nytkin olen aivan ruskea koko kesän ulkona touhuamisesta.
jo aiemmin vastannut 61v
Aurinko on ihon vanhentaja numero 1. Ei ole juurikaan merkitystä onko käyttänyt meikkiä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Sehän riippuu ihan rinnanympäryksen koosta onko kuppikoko iso vai pieni. 60 D on varmasti pieni ja söpö. 95 rinnanympäryksellä mikään kuppikoko ei ole pieni.
Rinnannympärys on rinnanympärys mutta rinnat itsessään ovat se kuppikoko ja D on iso.
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä tuollaista, olen 37. Sen sijaan mulla on pari vuosirengasta kaulassa jotka on aamuisin erityisen näkyvät.
Nuo kaulan "vuosirenkaat" on kyllä usein jo tosi nuorillakin ihmisillä. Eilen näin 17-vuotiaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Rinnannympärys on rinnanympärys mutta rinnat itsessään ovat se kuppikoko ja D on iso.
Se ei nyt kuitenkaan mene niin kuin kuvittelet. Ehkä noin on ollut joskus menneisyydessä, mutta ei enää. Rintaliivejä on olemassa ainakin J-kuppiin asti, voi olla isompiakin.
Itse tykkään terhakoista pienehköistä pystyrinnoista. Sellasista A ja B-kupin palloista
M38
Sokeri on kollageenin tuho ja syövän ruokaa, muistakaa. Kahvi ei vanhenna koska juon sitä. Aiemmin vastannut 61 v
Rinnanympärys se on mikä ratkaisee! Kuppikoko ei sinänsä kerro mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Suhteutettuna kantajaansa noi on samankokoiset rinnat. Jos niitä tarkastellaan ilman että näkee kroppaa jossa rinta on kiinni niin sitten 95D on isompi. Moni ei hiffaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä tuollaista, olen 37. Sen sijaan mulla on pari vuosirengasta kaulassa jotka on aamuisin erityisen näkyvät.
Nuo kaulan "vuosirenkaat" on kyllä usein jo tosi nuorillakin ihmisillä. Eilen näin 17-vuotiaalla.
Rypyt ja rypyttömyys on tosiaan ihan henkilöstä riippuvaakin, itse todella kuivaihoisena sain ekat juonteet naamaan jossain 25v tienoilla. Ei kiinnosta, kaikki me vanhennutaan ja kuollaan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Häh?
😂😂😂 Ymmärsin kyllä mistä aloittaja puhuu, mutta huvittaa miten joku jaksaa pyöriä oman napansa ja ulkonäkönsä ympärillä😂
Ei oo jokisuistoa dekolteessa eikä kaulassa renkaita. Käytän Dr Hauschkan kaulavoidetta enkä paahda ihoani. N53
Vierailija kirjoitti:
Nämä vanhenemiseen liittyvät muutokset ovat kyllä niin yksilöllisiä. Mulla on ollut “kilpikonnakaula” lapsesta asti, mutta naama on muuten pysynyt nuorukkaana.
Suistoja huomannut dekolteessa nyt aamuisin, mutta vielä ainakin toistaiseksi häviävät päivän aikana. Ikää 46 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
KUPPI= se rinta ja sen koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se väittämällä mene niin kuin haluat. Esim. kun mä oon siirtynyt isompaan ympärykseen, myös kupin kirjain on vaihtunut, vaikka rinnat eivät ole kasvaneetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Suhteutettuna kantajaansa noi on samankokoiset rinnat. Jos niitä tarkastellaan ilman että näkee kroppaa jossa rinta on kiinni niin sitten 95D on isompi. Moni ei hiffaa tätä.
Ei se ole mistään hiffauksesta kiinni KUPPI ON SE RINNAN KOKO: Rinnannympärys on eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
70D tai 65E on koot jotka mulle sopii.
T. Pienirintainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se väittämällä mene niin kuin haluat. Esim. kun mä oon siirtynyt isompaan ympärykseen, myös kupin kirjain on vaihtunut, vaikka rinnat eivät ole kasvaneetkaan.
Älä puhu paskaa rinnanympärys ei kasva kuin lihomalla jolloin rintoihin kertyy myös rasvaa eli olet lihonut vaan.
Otetaan nyt huomioon rintaliivien rinnakkaiskoot. Kyllä c-kuppinen voi olla pienirintainen. Ei kuppikokoko automasttisesti kerro yhtään mitään.
M39