Minkä ikäisenä teille ilmestyi ”jokisuisto” dekoltee-alueelle?
Itse kiinnitin huomiota nyt 41-vuotiaana uurteisiin. Isot tissit painaa toisiaan vasten kun nukun kyljellään ja herätessä jokisuisto on valmis. Kaulan alapuolelle on tullut myös vekkiä.
Löysin nettikaupasta itsekiinnittyvät silikoniset laput jotka asetetaan dekoltee-alueelle ja kaulaan yöksi. Ihan mahtavat! Iho ei mene ryppyyn ja se on aamulla sileä ja pehmeä.
Kommentit (101)
Kuinka paljon decolte-alue on saanut vuosien varrella aurinkoa?
Siis mitkä ne laput on nimeltään? Jokosuistolaput?! Mistä saa?
Mä olen 52 ja huomasin ne muutama vuosi sitten, mutta mulla onkin pienet tissit. Mistä tuollaisia silikonilappuja löysit?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä ne laput on nimeltään? Jokosuistolaput?! Mistä saa?
Haulla chest wrinkle pads löytyy. Apteekissa noi silikonilaput maksaa ihan sikana, käytetään haavanhoidossa.
Ei ole kyllä tuollaista mutta olen ihan kasvojen vuoksi opetellut nukkumaan selällään. Aiemmin nukuin aina toisella kyljellä mutta se puoli naamasta alkoi roikkua niin oli pakko :D
Anti wrinkle patch/pad niin löytyy googlella
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä tuollaista mutta olen ihan kasvojen vuoksi opetellut nukkumaan selällään. Aiemmin nukuin aina toisella kyljellä mutta se puoli naamasta alkoi roikkua niin oli pakko :D
Miten onnistuit tässä? Olen yrittänyt, mutta en pysty. Ahdistaa olla selällään. Makaan vain valveilla enkä saa unta.
Ihmettelen ettei minulla vielä ole. Kaula on rupsahtanut ihan hirveän näköiseksi kalkkunanheltaksi, mutta rinta on sileä, ja mulla on myös isot tissit. Eiköhän tuokin vielä ilmesty joku päivä. 42v olen.
Olen 43-vuotias ja alkanut nyt kiinnittää huomiota noihin uurteisiin. Nuoruus ja kimmoisa iho, mennyttä!
Ei ole vielä. Ikää 48v. Tiedän mitä tarkoitat.
Delta levinnyt Dekoltee-alueelle!
Olen 53 ja mulla ei noita vielä ole. Johtuu varmaankin siitä että olen aika pienirintainen. Kun googlasin ”chest wrinkle”, tuloksissa oli tosiaan joen suistoaluetta (delta) muistuttavia ryppyjä. Kyse varmaankin niistä, liimataanko nuo padit niiden paikalle yöksi?
Noita samoja lappuja on myös niihin 11-ryppyihin, mitkä tulee kulmakarvojen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuit tässä? Olen yrittänyt, mutta en pysty. Ahdistaa olla selällään. Makaan vain valveilla enkä saa unta.
No, ei se mulla vaatinut sen kummempaa yrittämistä. Ei ahdista. En osaa auttaa valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä: tissien väliin nussiminen auttaa noihin. Mites olis?
Kiitti vinkistä! Täytyy miehelle ehdottaa illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä: tissien väliin nussiminen auttaa noihin. Mites olis?
Kiitti vinkistä! Täytyy miehelle ehdottaa illalla.
Joku pervo porvoilee, mutta toisaalta: tuossahan joutuu käyttämään liukkaria tai jotain öljyä tms. mikä kyllä varmasti myös kosteuttaa ihoa... Eli periaatteessa tuossa voi olla jotain perääkin 🤔
Ei vielä tuollaista, olen 37. Sen sijaan mulla on pari vuosirengasta kaulassa jotka on aamuisin erityisen näkyvät.
Ei ole vielä mitään näkynyt. Mun rinnan iho on ihan sileä. 50+
Häh?