Minkä ikäisenä teille ilmestyi ”jokisuisto” dekoltee-alueelle?
Itse kiinnitin huomiota nyt 41-vuotiaana uurteisiin. Isot tissit painaa toisiaan vasten kun nukun kyljellään ja herätessä jokisuisto on valmis. Kaulan alapuolelle on tullut myös vekkiä.
Löysin nettikaupasta itsekiinnittyvät silikoniset laput jotka asetetaan dekoltee-alueelle ja kaulaan yöksi. Ihan mahtavat! Iho ei mene ryppyyn ja se on aamulla sileä ja pehmeä.
Kommentit (101)
Haluan kuolla koska jokisuisto kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla koska jokisuisto kaulassa.
First world problems 😂
Ei ole vielä tullut, olen pienirintainen. Ikää 41. Mä en kammoksu ryppyjä, saavat tulla.
35v. Tissit D kuppi, painaa kuin synti.
N36
Siis häh... Mitä ne teidän laput tekee? "herään iho sileänä"??
Nukutte toisella kyljellä, ettei tule ryppyjä??? Siis mitä?
Ei oo eikä oo tilattu.
T. Sinua vanhempi
Piti ihan katsoa. Ei näy ryppyjä dekoltee-alueella.
Mutta onneksi naamasta näkee, että olen aikuinen nainen.
N52
Kemiallisella kuorinnalla lähtee decolterypyt eikä tarvi säheltää niiden silikonilappujen kanssa.
Viitisen vuotta sitten nelikymppisenä huomasin. Nuorena matkailin paljon etelä-Euroopassa ja otin aurinkoa huoletta, nyt harmittaa. Aurinkorasvoista viis silloin, olinhan nuori, kiinteä ja kuolematon. Karma on vetänyt parhaat kortit esiin; ruusufinni, en saa olla suorassa auringonpaisteessa, vaan vaatteilla, aurinkolaseilla ja lierihatulla suojattuna. Elämä on ihmeellistä. Kunhan nyt välttäisin ihosyövän, niin ihan ok.
Ei ole vielä yhtäkään ryppyä dekolteella. Kasvoissa hento Sibeliuksen alku vain. Olen vältellyt aurinkoa kuin ruttoa koko elämäni ja nyt se tuottaa hedelmää. Menen heittämällä n. 30-33-vuotiaasta :). N39
Nukutaan huonosti, vältetään aurinkoa yms ja miksi? Mitä väliä niillä rypyillä on, kaikille tulee vaikka kuinka pilaisi elämäänsä varomalla kaikkea ja nukkumalla huonoissa asennoissa. Olisko jotain sisältöä elämään hyvä hankkia, niin ei tarvitse turhamaisesti ja turhaan ryppyjä vahtia?
Minäkin googlasin kuvan, ja voin sanoa, että ei ole. Isot rinnat, ikää 52.
Olen 54, ja tänä vuonna on alkanut olla jos rutistan tissejä yhteen. Muuten on aika kaunis iho vielä kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
35v. Tissit D kuppi, painaa kuin synti.
N36
Mullakin D-kuppi (tai jopa E) ja rinnat on pienet ja söpöt. Ei ryppyjä missään.
N39
Vierailija kirjoitti:
Kemiallisella kuorinnalla lähtee decolterypyt eikä tarvi säheltää niiden silikonilappujen kanssa.
No ei lähde jo tulleet rypyt millään kuorinnalla, se on fakta.
Mul on ollu kaulassa lapsesta asti rinkulat ja jos rasvaprossaa on niin ne on näkyvillä, onko muka toi joku iän merkki?!? Samoin otsarypyt iomeryppyinä lapsesta asti, ehkä jollain muulla noi on nimenomaan ikään liittyvää, mut mulla ollu aina. Ja decoltee alueesta, se on palanu tosi pahasti mulla useiten ja sen huomaa että iho siitä on siks erilaista, etenki ruskettuneena, siksi en halua enää palaa siitä kohtaa.
------
Mistä on kyse? Ei mitään "jokisuistoa", vain kaulassa vähän syvempää rengasta. Rintojen koko ei asiaan vaikuta, kun mulla on näissä kokoa aivan yli oman tarpeen.
Ehkä täällä ei ole tarpeeksi vanhoja vastaajia, itse olen vasta 60 v.
Ärsyttää rypyt ja lisänä vielä aikuisiän akne päällä. Tylsää.
Olen 61v ja sellainen tulee jos puristan rinnat yhteen tai makaan kyljelläni. Normaalioloissa ei ole mitään