Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oo ollut koulussa 2vuoteen, mihin voisin hakea..

Vierailija
11.08.2014 |

Auttakaa oon siis käynyt vaan yläasteen ja melkein vuoden lukiota..Lukio siis ei oo yhtään mun juttu, mutta jonnekkin mun pitäis nyt mennä..oon hakenut joka vuosi kouluihin ja päässyt mutta en oo alottanut, koska pitäis muuttaa 100km päähän vähintään. Nyt olis oikeasti ihan pakko ei tää voi näin enää jatkua, mutta minne ihmeeseen haen kun en halua 3vuotta nuormpien kanssa amikseen..Aikuiskoulutukseenkaan en vielä pääse.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haeppas eka motivaatio jostain, ennen kuin mitään muuta mietit.

Vierailija
2/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sun on myöhästä hakea oikeastaan muualle kuin amiksen ja ammattikorkean jäännöspaikoille. Yliopistoihin haetaan seuraavan kerran vasta ensi keväänä ja seuraava yhteishakukin on vasta ensii vuoden alkupuolella. Kysypä ammattikorkeakouluista tyhjiä paikkoja jos amikset eivät kiinnosta. Ja sitten vaan orientoidut siihen muuttamiseen. On ihan normaalia että ihminen muuttaa kauemmaksikin kuin 100 km:n päähän työn ja opiskelupaikan perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhaa itkeä, kun olet itse päättänyt olla opiskelematta.

Vierailija
4/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:31"]

No nyt sun on myöhästä hakea oikeastaan muualle kuin amiksen ja ammattikorkean jäännöspaikoille. Yliopistoihin haetaan seuraavan kerran vasta ensi keväänä ja seuraava yhteishakukin on vasta ensii vuoden alkupuolella. Kysypä ammattikorkeakouluista tyhjiä paikkoja jos amikset eivät kiinnosta. Ja sitten vaan orientoidut siihen muuttamiseen. On ihan normaalia että ihminen muuttaa kauemmaksikin kuin 100 km:n päähän työn ja opiskelupaikan perään.

[/quote]Oletko idiootti??? Aloittajalla on vain peruskoulun päättötodistus. Ei sillä mihinkään ammattikorkeaan saati yliopistoon pääse!

Vierailija
5/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala sua kiinnostaa? Onko masennuksesi jo paranemaan päin?

Vierailija
6/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatiota on mutta ei kai tarpeeks? Enkä mä mitään itke.:D Voin mä näinkin jatkaa, jos kukaan ei yhtään auta.

Vierailija
7/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:31"]

[/quote]

Ap ei ole käynyt edes toisen asteen koulutusta, joten miksi ihmeessä hänen pitäisi kysellä amk:sta paikkaa?

Vierailija
8/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:33"]

[/quote] No mua kiinnostaa lähes kaikki alat.:D Ja en oo masentunut.

Vierailija
9/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kuitenkin kävisit sen lukion loppuun aikuislukiossa?

Vierailija
10/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:34"]

[/quote]
En tee sillä mitään..Mua ei kiinnosta se yhtään eikä siitä oo mulle mitään hyötyä.

Vierailija
11/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:33"]

[/quote] No mua kiinnostaa lähes kaikki alat.:D Ja en oo masentunut.

[/quote]

Sitten vaan otat selvää, mihin kaikkeen voit hakea nyt syksyn yhteishaussa! Tammikuussa alkais sitten koulu, ei huuono ollenkaan!

Vierailija
12/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä amiksessa kaikki oo just peruskoulun päättäneitä. Riippuu tietysti alasta, mutta on siellä vanhempaakin väkeä. Ja 3 vuotta on aika pieni ikäero muutenkin ;)

Vierailija
13/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sulla taida muita vaihtoehtoja olla kuin ammattikoulu ellet sitten pääse oppisopimuskoulutukseen jonnekin. Kysy oppisopimuksesta työkkärissä. Oppisopimuskoulutuksessa saisit samaan aikaan palkkaakin.

Vierailija
14/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:36"]

Ei siellä amiksessa kaikki oo just peruskoulun päättäneitä. Riippuu tietysti alasta, mutta on siellä vanhempaakin väkeä. Ja 3 vuotta on aika pieni ikäero muutenkin ;)

[/quote] Ei tässä iässä..

Vierailija
15/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:34"]

[/quote]
En tee sillä mitään..Mua ei kiinnosta se yhtään eikä siitä oo mulle mitään hyötyä.

[/quote] Ei ole hyötyä??

Siitähän nimenomaan on. Voit jatkossa hakea ihan mihin vaan ja jos kuitenkin päädyt ammattikouluun, niin saat huikean määrän kursseja hyväksiluettua. Jos ei sulla ole nyt mitään tiedossa, niin järkevintä olis suorittaa lukion kursseja ainakin siihen asti, että saat jonkun muun opiskelupaikan. Pakkohan sun on jotain tehdä?

Käytkö töissä?

Vierailija
16/16 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:34"]

[/quote]

[/quote] Ei ole hyötyä??

Siitähän nimenomaan on. Voit jatkossa hakea ihan mihin vaan ja jos kuitenkin päädyt ammattikouluun, niin saat huikean määrän kursseja hyväksiluettua. Jos ei sulla ole nyt mitään tiedossa, niin järkevintä olis suorittaa lukion kursseja ainakin siihen asti, että saat jonkun muun opiskelupaikan. Pakkohan sun on jotain tehdä?

Käytkö töissä?

[/quote]
En käy, ei niitä töitä saa ilman koulutusta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi