Ärsyttääkö ketään muuta naapurin kakaroitten huutaminen/kiljuminen?
Asun rivarissa, mua ärsyttää kaikista eniten naapurin lapsien jatkuva kiljuminen ja huutaminen. Ei haittaa koiran haukkuminen, ei kenenkään riitely, ei liikenteen melu, vaan tuo perke***n huuto ja itku vielä lapsen kimeällä äänellä. Tälle tulee varmaan tosi paljon alapeukkuja juuri niiltä kiljuvan lapsen äideiltä, sillä "eihän meidän kultamussukka sarimarisara ärsytä ketään, hänhän on niin suloinen lapsikainen niih!"
noni, nyt tuolla alkoi taas kiljuminen ja huutaminen, joka jatkuu taas koko päivän ilta kahdeksaan kun "kultamussukat" menee nukkumaan. ÄRSYTTÄÄ!!!!
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:36"]
Ihmisiä ärsyttävät eri elämäntilanteissa eri asiat. Koirattomia ärsyttää koiran haukku, iäkkäämpiä voi ärsyttää nuorison vaeltelu ja kovaääninen juttelu keskellä yötä, lapsien äänet voivat ärsyttää jos itsellä ei just ole pieniä lapsia, eläkeläisten telkkarin katselu liian kovalla kuuluu naapuriin jne. Se kuuluu lähiöelämään, että niitä elämisen ääniä kuuluu sietää. Ei sitäkään voi vaatia, että kanssaihmiset kulkevat kusi sukassa omassa kodissaan ettei joku vaan ärsyynny. Ei esimerkiksi kerrostalossa asuvia nuoria voi kieltää lähtemästä yöllä baariin ja vaihtamasta muutamaa sanaa pihalla, vaikka se kuulostaisikin siltä kuin rappukäytävään olisi päästettu gnulauma vuosittaiselle massavaellukselleen. Ja vaikka vituttaisi kuinka herätä siihen, kun he tulevat neljältä kotiin baarista, kun itsellä on viideltä kello soimassa.
Jos ei kestä asua lähiössä, on muutettava muualle. Näin se vain menee. Ei muita ihmisiä voi muuttaa.
[/quote]
Vaan kun noita taloyhtiöiden sääntöjä ei ole tehty sitä varten että niitä ihan tarkoitus olis rikkoa. Jos jumalautan hiljaisuus alkaa kello 23 niin ei sen jälkeen tarvii rappukäytävässä karjua ja kiljua vaikka kuinka olis baariin lähdössä, ja lastenkin pitäs siihen aikaan olla nukkumassa!
[/quote]
Jos ei osaa käyttäytyä ja olla tahallisesti meteliä aiheuttamatta niin eikö semmonen ihminen sillon voi muuttaa keskelle korpea omakotitaloon, jolloin ei ole niitä sääntöjä eikä voi häiritä ketään.
[/quote]
Sehän siinä onkin,kun ne ei muuta,vaan hankaloittaa muiden elämää vuosikaudet.Baarirymyäjien ja kiljujien lisäksi vituttaa huonon musiikin kuuntelu täysillä kellon ympäri. Eipä noille kyllä mitään mahda,oikeassahan tuo nro 16,mutta kai sitä saa silti valittaa ääliönaapureista :D
Onnellinen aloittaja. Mulle riittäisi jos noi prkeleen pennut hiljenis jo kasilta. Mutta ei. Ne alottaa ulkoilun klo 20 JÄLKEEN. Ja pienimmillä on äiti mukana kailottamassa. Älämölö jatkuu puolille öin.
Ja meillä on kolme lasta jotka menevät nukkumaan n.klo 20. Eivätkä saa kiljua
Mä myönnän kyllä että meiltä tulee välillä ihan kauheasti ääntä kun riidellään ja kun tyttöjen kaverit tulee isommalla porukalla. En hyväksy kuitenkaan sitä että oltaisiin oltu koskaan pahimpia koska joka talossa missä ollaan asuttu on siellä ollut myös juoppoja ja ne pitää eniten ääntä ja sellasina aikoina kun ei sais. Se että mä joudun huutamaan joskus yölläkin on kurinpitoa ja jos en puutu ollenkaan niin kolistelut ja ramppaamiset jatkuu enkä saa itsekään nukuttua. Aika helvetin useana viikonloppuna mä joudun heräämään kesken unieni ja mulla on tulpat. Yritettiin asua myös hiljaisessa talossa jossa oli paljon eläkeläisiä mutta ne valitti joka asiasta ja suihkussakaan ei olis saanut käydä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:37"]
No meillä taas naapurin kakarat ovat rappukäytävässä leikkimässä. Hirveät äänet kuuluvat kotiin saanka kun siellä huutavat ja riitelevät. Lelut on levitetty pitkin rappua ja sitä sotketaan milloin milläkin karkilla ja sipsillä. Ylimmässä kerroksessa asuessani en edes pääse alas kunolla kun rappukäytävä täynnä leluja ja milloin mitäkin. Ottaa kyllä päähän. On yritetty häätä pois, mutta sitten lähetään äkkiä ulos juosten, vähän ajan päästä takasin. Ja kun uudelleen häätää, tapahtuu sama. Vanhemmille on asiasta sanottu mutta eivät kakaroitansa osaa komentaa.
[/quote]
Suosittelen tehoiskua niille leluille. Sinä varmaan tiedät milloin teidän taloyhtiön roskikset tyhjennetään. Niinpä otat mustan ison jätesäkin ja keräät ne lelut säkkiin ja viet juuri ennen roska-auton tuloa ne kamat roskikseen. Sitten esität täysin tietämätöntä asiasta, kun aletaan ihmettelemään minne kultamussukoiden lelut katosivat.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:26"]
Mä myönnän kyllä että meiltä tulee välillä ihan kauheasti ääntä kun riidellään ja kun tyttöjen kaverit tulee isommalla porukalla. En hyväksy kuitenkaan sitä että oltaisiin oltu koskaan pahimpia koska joka talossa missä ollaan asuttu on siellä ollut myös juoppoja ja ne pitää eniten ääntä ja sellasina aikoina kun ei sais. Se että mä joudun huutamaan joskus yölläkin on kurinpitoa ja jos en puutu ollenkaan niin kolistelut ja ramppaamiset jatkuu enkä saa itsekään nukuttua. Aika helvetin useana viikonloppuna mä joudun heräämään kesken unieni ja mulla on tulpat. Yritettiin asua myös hiljaisessa talossa jossa oli paljon eläkeläisiä mutta ne valitti joka asiasta ja suihkussakaan ei olis saanut käydä.
[/quote]
No ei millään pahalla mutta oletetaas nyt että siellä asuu joku tavis, lapseton, hiljainen työssäkäyvä esim. Meinaatko että hänen yöuniensa kannalta on merkitystä kiljutko sinä lapsille vai elämöikö siellä juoppo?
Missä te oikein asutte? Meillä taloyhtiössä on suunnilleen 13 kipaletta 1-17 vuotiaita lapsia, 6 koiraa, eikä ole tuollaista menoa..26 asunnon rivariyhtiö..
Ei ärsytä. Sen sijaan ärsyttää, kun naapurit karjuvat kaikki mahdolliset vitut ja perkeleet lapsillensa (alkoi niillä main kun lapsi oppi kävelemään ja pahenee vain).
Meidän naapurissa myös kiljuvat kakarat, 5v juuri täyttävä on vanhin, 2v9kk ja vauva.
tuon vanhimman lapsen kavereita huutaa pihalla myös. Huutavat koko ajan yhteen ääneen täyttä kurkkua ja ovat vielä tyttöjä. Luulis että 5v ja sen 6v kaverit osais leikkiä ilman että huutavat kun eläimet. Sitten se 2v9kk poika lykätään pihaan terrorisoimaan tyttöjen leikkejä. Aikuista ei ulkona oo paikalla. Välistä karjuntaan sille pikkujätkälle kun se lyö likkoja kepeillä ja välistä haukutaan isosiskoaan kun se on sen vika kun taas itketettiin meidän Joonaa. Jeps.
Huvittavinta on kun pari vuotta sitten näiden kiljukaulojen vanhemmat valitti kaikille naapureille heidän lasten leikeistä päivä-aikaan. Ja näiden naapureiden lasten leikit oli vielä suht pienellä äänellä, verrattuna noihin huutavien huoneisiin.
noin nipoja naapureita ei oo ennen nähty. Ollaan akateemisia ja bättre folk olevinaan. Muille voidaan vittuilla mut omat kersat on pelkkä karjuva apinalauma.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:45"]
Meidän naapurissa myös kiljuvat kakarat, 5v juuri täyttävä on vanhin, 2v9kk ja vauva.
tuon vanhimman lapsen kavereita huutaa pihalla myös. Huutavat koko ajan yhteen ääneen täyttä kurkkua ja ovat vielä tyttöjä. Luulis että 5v ja sen 6v kaverit osais leikkiä ilman että huutavat kun eläimet. Sitten se 2v9kk poika lykätään pihaan terrorisoimaan tyttöjen leikkejä. Aikuista ei ulkona oo paikalla. Välistä karjuntaan sille pikkujätkälle kun se lyö likkoja kepeillä ja välistä haukutaan isosiskoaan kun se on sen vika kun taas itketettiin meidän Joonaa. Jeps.
Huvittavinta on kun pari vuotta sitten näiden kiljukaulojen vanhemmat valitti kaikille naapureille heidän lasten leikeistä päivä-aikaan. Ja näiden naapureiden lasten leikit oli vielä suht pienellä äänellä, verrattuna noihin huutavien huoneisiin.
noin nipoja naapureita ei oo ennen nähty. Ollaan akateemisia ja bättre folk olevinaan. Muille voidaan vittuilla mut omat kersat on pelkkä karjuva apinalauma.
[/quote]
taidanpa tietää perheen. Tutun kuuloista.Hunnilauma tosiaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:37"]
[/quote]
No ei millään pahalla mutta oletetaas nyt että siellä asuu joku tavis, lapseton, hiljainen työssäkäyvä esim. Meinaatko että hänen yöuniensa kannalta on merkitystä kiljutko sinä lapsille vai elämöikö siellä juoppo?
[/quote]
On siinä mun mielestä kuitenkin eroa. Juoppojen metelöinti ei ole musta koskaan normaalia elämisen ääntä ja se voi kestää vaikka kuinka kauan.
Ärsyttää helvetisti kyllä. Vielä enemmän kuitenkin ärsyttää rääkyvän kersan vanhemman lässytys ja välinpitämättömyys.
Kiljunnan lisäksi minua ärsyttää ainainen hyppiminen, se kun kuuluu alakerran asuntoon varmasti paljon kovempana ryminänä kuin heille itselleen. Askeläänieriste on tehty eristämään askelääniä, ei hyppimisääniä.
Kyllähän se ärsyttää. Mua vituttaa naapurin poika, joka hyppii mun pihalla. Ei usko puhetta ja joskus tekisi mieli karjaista sille oikein kunnolla, prkl!
Meidän kämpässä makkari ja olkkari on onneksi metsikön puolella ja vaan keittiössä joutuu kuuntelemaan noiden ihmispentujen rääyntää. Kissojakaan ei voi viedä valjaissa ulos, kun ne pelkäävät ihan saamaristi tota kirkumista. Onneks kohta on taas talvi ja lapsihirviöt menevät kotiinsa rääkymään.
Lapset, nuo yhteiskunnan syöpä. Kunpa niitä ei ois ollenkaan. Tai kunpa ne edes kaikki ois just sellasia kun MINÄ haluan. Tai asuis tosi kaukana MINUSTA.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 14:16"]
Lapset, nuo yhteiskunnan syöpä. Kunpa niitä ei ois ollenkaan. Tai kunpa ne edes kaikki ois just sellasia kun MINÄ haluan. Tai asuis tosi kaukana MINUSTA.
[/quote]
Tai sitten ne voitaisiin kasvattaa olemaan ihmisiksi.Saahan sitä leikkimisen ääniä kuulua,mutta miksi on pakko KILJUA?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:37"]
[/quote]
[/quote]
On siinä mun mielestä kuitenkin eroa. Juoppojen metelöinti ei ole musta koskaan normaalia elämisen ääntä ja se voi kestää vaikka kuinka kauan.
[/quote]
Ei se ole normaalia elämisen ääntä että äiti joutuu keskellä yötä kiljumaan pienille lapsille, joka muuten myös voi kestää. Ja juopoista voi valittaa, kiljuvista mammoista ei.
Asumme ok talossa ja ärsyttää todella paljon. Yhdella naapurilla on seitsemän lasta ja siihe kaikkien kaverit. Yhdellä perheellä on uima-allas ja tänä kesänä koko suku on ollut heillä uimassa ja pennut saa kiljua ihan rauhassa. Ja kaiken huippu on perhe, jotka aloittavat ulkoilun silloin kun toiset menevät nukkumaan. Pennut kiljuu ja äiti mäkättää koko ajan jotakin. Ja tätä jatkuu yhteentoista tai jopa yli. Hyvä oli yrittää omi lapsia nukkumaan, et jaksavat nousta kouluun. Ikkunat oli pakko pitää kiinni, vaikka oli kuinka kuuma.
Ärsytää niin vietävästi.Naapurin lapsenlapset ovat yhtä mittaa mummolaan hoidossa ja huutavat kuin palosireenit.Yö vuorosta kun tulee haluaisin nukkua edes muutaman tunnin,mutta Nico-Petteri ja Janica kiljuvat kuin pistetty sika.Mummo ei raaski kieltää. Täytyyhän lasten saada leikkiä.Mikään muu ei ärsytä yhtä paljon ,ei edes toisen naapurin koirapennun haukkuminen.