Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulee kolmas rokotuskierros niin aiotko ottaa vielä rokotteen, jos se on sinulle mahdollista?

Vierailija
28.07.2021 |

Sitähän emme vielä tiedä, tuleeko kolmatta rokotuskierrosta ja jos tulee, niin tuleeko se kaikille, vai pelkästään riskiryhmille. Mutta, jos sinulla on mahdollisuus ottaa se, niin aiotko ottaa kolmannen rokotteen?

Ja jos noudatat varotoimia vielä toisen rokotteenkin jälkeen, niin jokos uskallat luopua niistä mahdollisen kolmannen rokotteen jälkeen? Jos et, niin kertoisitko ystävällisesti, monennenko piikin jälkeen uskallat niistä luopua?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen ihan ilomielin kuten normaalit. Loput saavat ottaa sen vaikka itkien, mutta he ottavat sen kuitenkin.

Vierailija
42/71 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tynneli kirjoitti:

Mä en aio ottaa rokotetta lainkaan enkä ole salaliittoteoreetikko. Ikävää et ihmiset lähtee lynkkaamaan.

Aikuisena ihmisenä mun on pakko tehä päätöksiä joiden takana voin itse seisoa. Mitä enemmän painostetaan, sitä enemmän tää haiskahtaa.. Ei oo ikinä historiassa tarvinnut rokotetta markkinoida näin :D ja pfizerille 59% voitot! Onnittelut!

Jos lääkeyhtiöiden voitot ahdistavat, kannattaa varmaan sijoittaa niihin. Minun sijoitukseni ainakin ovat nousseet kiitettävästi.

Ja otan tietenkin kolmannen rokotteen jos tarvitsee. Noin muutenkin toimin suositusten mukaan. Tuttavapiirissäni rokotusta eivät aio ottaa lähinnä ne, jotka eivät ymmärrä lääketieteestä mitään ja pelkäävät siksi haittavaikutuksia.

Aijaa jännä!! Mun tuttavapiirissä just toisinpäin. Muutama lääkäri, psykiatri ja lääketutkija lähipiirissä eivätkä aio ottaa. Heiltä oon paljon apua kysellyt. Tämä kommentti ei siis ole vittuilua, lähinnä vilpittömän hassua et voikin mennä näin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti otan, koska välitän kanssaihmisistäni. Se on ihmisen yhteiskunnallinen velvollisuus.

Vierailija
44/71 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut ensimmäistäkään vielä, ikää mulla on 48. En myöskään aio ottaa, koska välitän terveydestäni. Olen aina niin tehnyt ja olen fyysisesti todella hyvässä kunnossa, sekä hoikka.

Tämä tuleva rokotepassi on viimeisin todiste siitä, että tuolla piikillä ja piikeillä aiotaan surmata ihmisiä. Piikit eivät tule jäämään kahteen, vaan tämä tila on tullut jäädäkseen. Variantteja tulee olemaan vuosittaisia. Yksinkertaisesti katsotaaan, mitä tapahtuu. Tähän kokeeseen vaaditaan jokainen mukaan.

Pitkäaikaisvaikutuksia ei olla tutkittu. Nuo k-päät ei siedä sitä ajatusta, että olis "vapaamatkustajia", jotka aikovat muiden kustannuksella olla sairastumatta rokotteesta pitkällä aikajanalla. Niinpä saadakseen kaikki "tasa-arvoisiksi" on rokote saatava kaikille. Alussa puhuttiin rokotekattavuudesta 70%, sekä r-passista ulkomaan matkailuun. VÄhitellen pehmittämällä ihmisiä, r-passi kattaakin myös kaiken osallistumisen kotimaassa (kaupat, kuntosalit yms.) heidän nähtyään, että enemmistö ei vastustanut noita puheita 70% kattavuudesta ja ulkomaille matkustettaessa vaadittavasta rokotepassista. Tämä on niin petoksellista kuin olla voi, jolloin vain vahvistuu ajatus olla ottamatta sitä. Terveysperusteita tälläiselle diktatuurille ei ole tällä kuolleisuudella, tämä on minun ja valtaosankin ihmisiä uskoakseni alkuperäiunen ajatus ennen aivopesukampanjaa.

Vierailija
45/71 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Otin kaksi koronarokotetta, mutta en aio siirtyä puolivuosittaisiin koronapiikkeihin. En ole ottanut enkä tarvinnut vuotuisia influenssarokotuksiakaan.

Noudatan silti koronan varotoimenpiteitä, vältän joukkokokoontumisia, teen vain pakolliset ostokset maskia käyttäen, pesen käsiäni, jne. Ne lopetan vasta kun koronariski on ohi.

Vierailija
46/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän koronasta tule vuosittainen rokote. Itse otan, haluan suojata itseäni.

Alaspeukuttajat haluavat ottaa riskin sairastua vakavasti koronaan.

Vierailija
47/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynneli kirjoitti:

Mä en aio ottaa rokotetta lainkaan enkä ole salaliittoteoreetikko. Ikävää et ihmiset lähtee lynkkaamaan.

Aikuisena ihmisenä mun on pakko tehä päätöksiä joiden takana voin itse seisoa. Mitä enemmän painostetaan, sitä enemmän tää haiskahtaa.. Ei oo ikinä historiassa tarvinnut rokotetta markkinoida näin :D ja pfizerille 59% voitot! Onnittelut!

Jos lääkeyhtiöiden voitot ahdistavat, kannattaa varmaan sijoittaa niihin. Minun sijoitukseni ainakin ovat nousseet kiitettävästi.

Ja otan tietenkin kolmannen rokotteen jos tarvitsee. Noin muutenkin toimin suositusten mukaan. Tuttavapiirissäni rokotusta eivät aio ottaa lähinnä ne, jotka eivät ymmärrä lääketieteestä mitään ja pelkäävät siksi haittavaikutuksia.

Aijaa jännä!! Mun tuttavapiirissä just toisinpäin. Muutama lääkäri, psykiatri ja lääketutkija lähipiirissä eivätkä aio ottaa. Heiltä oon paljon apua kysellyt. Tämä kommentti ei siis ole vittuilua, lähinnä vilpittömän hassua et voikin mennä näin..

Onko mahdollista saada edes yhden nimen näistä lääkäreistä?

Vierailija
48/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynneli kirjoitti:

Ei oo ikinä historiassa ollut kaiken maailman sekopäillä näin helppoa pääsyä koko maailman tietoisuuteen. 80-luvulla käytiin mukisematta hakemassa polio-sokeripalat, kun ne oli viranomainen tarpeellisiksi katsoneet. Nyt jokainen voi mukamas "tehdä oman tutkimuksensa" ja tietää paremmin kuin asiantuntijat.

Ja kyllä, haen tismalleen niin monta koronarokotetta kuin tarpeelliseksi katsotaan, kunnes tiedemaailman konsensus on, että rokotteen haitat ylittävät hyödyt, tai saan sellaisen rokotereaktion, että minua kehotetaan olemaan rokottautumatta. Kaksi rokotetta saatu ja haittavaikutuksina erittäin lievä käsikipu ja lievähkö, päivän mittainen kainalokipu sekä väsymystä. En usko tulevienkaan rokotteiden olevan minulle vaarallisia kovinkaan todennäköisesti.

Odotat, että konsensus kertoo: " Tuota... nyt on niin, että kolmen vuoden tutkimukset osoittavat, että rokotukset ovat nostaneet riskiä sairastua syöpään noin kymmenkertaiseksi. Ei silti hätää. Suurin osa meistä on samassa veneessä."

Ironista tuossa tilanteessa olisi se, että että rokotteen toimittaja tekee jo nyt ennätystiliä myös syöpälääkkeillä.

Vierailija
49/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaksi rokotetta, ja otan kolmannenkin, jos sitä suositellaan. Otan influenssarokotteenkin joka vuosi, joten voin kyllä ottaa koronarokotteenkin vuosittain, jos sellainen tulee.

Käytän maskeja niin kauan kuin sitä suositellaan. Käsihygieniasta olen huolehtinut aina.

Te pöllöt rokotevastustajat ette löydä mitään asiantuntemusta sieltä youtube-videoistanne, missä joku elämänkoululainen esittää omia harhaisia ajatuksiaan. Varsinaisten tieteellisten tutkimustulosten luotettavuutta ette pysty mitenkään arvioimaan, joten kannattaa luottaa niiden sanaan, jotka pystyvät. 

Vierailija
50/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen uutisessa kerrottiin, että 6% suomalaisista ei aio ottaa rokotusta.

Se 6% on selvästi pesiytynyt tänne.

Vierailija
51/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas piikki on otettava, jos haluaa pitää rokotepassin voimassa. Puoli vuotta ja olet taas rokottamaton tautipesäke.

Vierailija
52/71 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei oo ekaa eukä tokaa, muttei tule kolmattakaan.

Vierailija
53/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys, tottakai otan a.s.a.p. kun vaan mahdollista. Sen verran olen asiaa selvitellyt, ettei foliohattujen pelottelu pure.

Vierailija
54/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolmannen rokotteen n. 1½h sitten.

Olo ok, näistä edellisistäkään annoksista ei pahemmin oireita tullut.

Ja työni puolesta sain, en immuunipuutoksen.

Vierailija
55/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkärit ovat sitä mieltä. Jos tieteeseen ei voi luottaa, niin sitten ei mihinkään.

Vierailija
56/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe aika jo varattu. Sote työntekijä.

Vierailija
57/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynneli kirjoitti:

Miksi lääketieteestä paljon ymmärtävät, eivät osanneet ennustaa narkolepsiatapauksia sikainfluenssarokotteen seurauksena?

Kyllähän siitäkin joku tutkija varoitti, ennen rokottamista. Ei vaan kerrottu julkisesti, kuten ei nytkään haittavaikutuksia tuoda esiin.

Meidän perhe taisi olla lähes ainoita jotka rokotetta silloin ottanut tässä lähipiirissä.

Vierailija
58/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen kolmannen rokotteen ottamaan.

Vierailija
59/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tottakai, kuten aina otan influenssarokotuksenkin.

Vierailija
60/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Otan yleensäkin kaikki rokotusohjelman rokotteet.

Harmi etten ollut tarpeeksi nuori saadakseni papilloomavirusrokotetta. Sen sijaan olin 24-vuotiaana poltettavana laserilla kun kohdunkaulastani poistettiin kudosta joka oli syövän esiasteessa.

Rokotukset on tehty sitä varten, että niillä autetaan ihmiskuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi