Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko katsoa yöllä olympialaisia?

Vierailija
28.07.2021 |

Esim. Uinnin tai golfia? Vaikuttavatko kisat unirytmiinne?

Mä välillä katselen ja olisi kiva, kun palsta olisi yöllä auki niin voisi "yhdessä" seurata🤔🙂

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Mattsinpoikaa ajattelin herätä katsomaan aamulla varhain, kun hän altaassa pärskii. Golf ei jaksa kiinnostaa. Yleisurheilut toki tulen kaikki katsomaan, kun alkaa. Se on oikeaa urheilua, eikä mitään pre-puberteetti lasten skeittiä.

Vierailija
2/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla jännitän teksti-tv:stä, miten on Matilla mennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisurheilua aion ehkä vähän seurata, mutta perseelleen menee nää kisat mun osalta kun yöllä tulee. Samoin kesä meni pilalle kuumuuden takia ja talvi liian kylmyyden takia ja kohta pari vuotta pilalla koronan takia.

Vierailija
4/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, kuuntele enkä muutenkaan seuraa.

Vierailija
5/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Mattsinpoikaa ajattelin herätä katsomaan aamulla varhain, kun hän altaassa pärskii. Golf ei jaksa kiinnostaa. Yleisurheilut toki tulen kaikki katsomaan, kun alkaa. Se on oikeaa urheilua, eikä mitään pre-puberteetti lasten skeittiä.

Höh.. Skeitti oli kivaa katsottavaa.

Uinti tulee kyllä niin aikaisin/myöhään..

Vierailija
6/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisurheilua aion ehkä vähän seurata, mutta perseelleen menee nää kisat mun osalta kun yöllä tulee. Samoin kesä meni pilalle kuumuuden takia ja talvi liian kylmyyden takia ja kohta pari vuotta pilalla koronan takia.

Ihanan positiivinen asenne😍

Vierailija
7/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ja hyvää yötä.🌌💤🌕

Vierailija
8/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf on kyllä ens yönä seurattava, miten Kalle ja Sami pärjäävät. Jos ovat kymppisakissa, niin sitten on valvottava seuraavatkin yöt.

Vierailija
9/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisurheilua aion ehdottomasti katsoa, tuli mihin aikaan hyvänsä.

Vierailija
10/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töitä ja työt alkaa aamulla klo 7.00.

Ei siinä kerkee olympialaisia katsoa. Siis tuohon aikaan mun pitää olla työpaikalla. En voi etätöinä tehdä töitäni.

Vierailija
11/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin uinnin ajattelin yöllä seurata, ja toki myöhemminkin katson, jos on kiinnostavia suomalaislajeja. Yleisurheilu on erityisseurannassa, sen takia ehkä nousen muinakin öinä. Taktiikkana laittaa kello soimaan tärkeällä hetkellä ja jatkaa sitten unia. Onneksi on lomaa vielä tämä ja ensi viikko. 

Vierailija
12/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä mennään. Voin allekirjoittaa sanomasi 110 prosenttisesti. Yleisurheilu on ylivoimaisesti kiinnostavin laji Olympialaisissa ja niistä katsotaan luonnollisesti jokaikinen sekunti. Uinti on sitten toiseksi tärkein Olympialaji ja sitä myös katson paljon ja luonnollisesti myös aamuyön Matin uinnin. Uintien seuraamista näissä kisoissa kuitenkin hieman häiritsee se, ettei sen lähetykset tule Ylen kanavilta.

Mitään lasten höpöhöpöskeittailuja en sen sijaan katso lainkaan. Maalin kuivumisen katselukin kiinnostaa enemmän kuin tuollaiset pikkulasten pihaleikit. Myöskään Golf ei kiinnosta, eikä ole mielestäni vähäisimmässäkään määrin olympialaji.

Vierailija
13/19 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä kerkee olympialaisia katsoa. Siis tuohon aikaan mun pitää olla työpaikalla. En voi etätöinä tehdä töitäni.

No eikös sinulle sovi sitten mainiosti nuo aamulähetykset? Siinä samalla kun valmistaudut töihin lähtöön, niin kerkiät oikein mainiosti katsomaan Matin uinninkin.

Vierailija
14/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös sinulle sovi sitten mainiosti nuo aamulähetykset? Siinä samalla kun valmistaudut töihin lähtöön, niin kerkiät oikein mainiosti katsomaan Matin uinninkin.

Vaikeaa tekee nousta noihin aikoihin, kun uni rytmi on klo 00.00-6.00. Aikaisemmin en vaan saa unta.

Vierailija
15/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan kyllä katso. Voiko olla enää mitään turhempaa kun jotkut ölymppiäläiset.

Vierailija
16/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö kaikkia lajeja uusintoina mistään?

Vierailija
17/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailu olisi kiinnostanut kirjoitti:

Näkeekö kaikkia lajeja uusintoina mistään?

https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-lWe8lBb0L?t=lajit_a_o

Ei kaikkia. Esim. uinnit tulevat pelkästään Discoveryn kanavilta, eli TV5.

Vierailija
18/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso olymppialaisia kun eivät kiinosta. 

Vierailija
19/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso olymppialaisia kun eivät kiinosta. 

En katso minäkään, mitä näkemistä niissä on, samat kuviot olleet jo vähintäin sata vuotta, ei mitään uutta ja kiinnostavaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi