Onko teillä niin iso koti, että vauvalla on oma huone?
Ollaan nuori pari 25v ja meillä vauva ja vauvalla oma huone. Vaikka hänellä sellainen peritty rottinkinkehto jossa nukkuu ja on pyörät alla niin kuljetan vauvaa sillä huoneiden välillä.On välillä meidänkin makkarissa.
Kommentit (17)
Joka lapselle on oma huone ja sen lisäksi vierashuone.
Luojan kiitos vauva ja vauvanhuone löytyy jostain muusta kodista.
Joo. Meillä oli kaksi huonetta ja keittiö. Bebellä oli oma huone. eiks oo ihanaa.
Mulla on sen verran iso huusholli että kissoilla on oma kerros.
Ekalla vauvalla oli oma huone, sitten piti tiivistää.
Meillä on niin iso koti, että mun lemmikkihamsterillakin on aivan oma huone.
On oma huone, mutta vauva ja taapero kuitenkin nukkuu meidän kanssa. Tietenkin.
Tyttären mielikuvitusystävälläkin on meillä oma huone
Viisi huonetta + 3 vinttiä ja perunakellari. On tilaa.
No minulla on kolme tyhjää makkaria. Tai no yksi on tytön (16 v.) Sillon kun se käy täällä. Joten hyvin voisi antaa vauvalle oman huoneen.
Vierailija kirjoitti:
No minulla on kolme tyhjää makkaria. Tai no yksi on tytön (16 v.) Sillon kun se käy täällä. Joten hyvin voisi antaa vauvalle oman huoneen.
Kolme tyhjää makkaria, mutta just se tyttären huone annettais vauvalle? Just, veikkaan, että ongelmia luvassa.
Asun isossa omakotitalossa ja kissoillani on omat huoneet.
Kun meidän kaksoset syntyivät, meillä oli iso omakotitalo työsuhdeasuntona. Makkareita oli kolme, ja lisäksi takkahuone, joka toimi myös vierashuoneena.
Isoin makkari oli meidän makkari, jossa myös vauvat nukkuivat alkuun, kun heräilivät syömään usein. Toiseksi isoimmassa makkarissa odotti valmiina kaksosten pinnasängyt sitä aikaa, kun he alkaisivat nukkua pidempiä unia. Siihen meni noi 4 kk. Pienin makkari oli työhuone ja sen lattialla oli myös patjat päiväuninukutteluja varten sitten, kun päiväunet ei enää vaunuissa onnistuisi. Eli taaperovaihetta.
Oli, mutta vauva kyllä nukkui meidän kanssa ja muutti omaan huoneeseen vasta n. 1-vuotiaana.
Meillä oli neljä makuuhuonetta, kun kaksoset syntyivät. Tilanne kehittyi aika nopeasti niin, että nukuimme koko perhe vanhemmat ja kolme lasta kaikki samassa makuuhuoneessa. Tämä ratkaisu toimi meillä parhaiten.
Onpa jännittävä tää sun blogi.