Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulee kolmas rokotuskierros niin aiotko ottaa vielä rokotteen, jos se on sinulle mahdollista?

Vierailija
28.07.2021 |

Sitähän emme vielä tiedä, tuleeko kolmatta rokotuskierrosta ja jos tulee, niin tuleeko se kaikille, vai pelkästään riskiryhmille. Mutta, jos sinulla on mahdollisuus ottaa se, niin aiotko ottaa kolmannen rokotteen?

Ja jos noudatat varotoimia vielä toisen rokotteenkin jälkeen, niin jokos uskallat luopua niistä mahdollisen kolmannen rokotteen jälkeen? Jos et, niin kertoisitko ystävällisesti, monennenko piikin jälkeen uskallat niistä luopua?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo kolmannen työni puolesta. Kaikista kolmesta rokotteesta on tulleet lievät oireet.

Maskin käytön lopetan ihan kohta (vapaa-ajalla). Muutaman kerran oon jo käynyt kaupassa ilman maskia.

Ei kiinnosta enää yhtään suojella rokottamattomia omalla maskinkäytöllä.

Reissuun lähdetään alkuvuodesta. Koko perhe on silloin täydellä rokotesuojalla.

Otan koronarokotteen vuosittain jos sellainen rokotusohjelmaan tulee. Ensi kuussa onkin sitten jo vuosittaisen influenssarokotteen vuoro....

Vierailija
62/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta otan kolmannen.

Sain viikko sitten toisen rokotteen, mutta en ole luopunut maskin käytöstä ym. varotoimenpiteistä. Aion jatkaa nykyiseen malliin niin kauan kuin korona on ongelma, riippumatta siitä kuinka monta piikkiä olen saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten lahjoittaisin oman annokseni kehittyviin maihin. Se tuskin on mahdollista, joten ottaisin kyllä kolmannen piikin.

Vierailija
64/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin tarkkailla mitä tapahtuu ennen omaa vuoroani rokotteen ottajille ja tehdä päätös sen perusteella. Toinen rokote aiheutti sen paljon sivuvaikutuksia.

Vierailija
65/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain jo kolmannen työni puolesta. Kaikista kolmesta rokotteesta on tulleet lievät oireet.

Maskin käytön lopetan ihan kohta (vapaa-ajalla). Muutaman kerran oon jo käynyt kaupassa ilman maskia.

Ei kiinnosta enää yhtään suojella rokottamattomia omalla maskinkäytöllä.

Reissuun lähdetään alkuvuodesta. Koko perhe on silloin täydellä rokotesuojalla.

Otan koronarokotteen vuosittain jos sellainen rokotusohjelmaan tulee. Ensi kuussa onkin sitten jo vuosittaisen influenssarokotteen vuoro....

Onko joku rokottamaton pyytänyt sua suojelemaan häntä? Mistä olet tuollaisen jumalharhan luonut itsellesi?

Vierailija
66/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo

Vierailija
67/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynneli kirjoitti:

Mä en aio ottaa rokotetta lainkaan enkä ole salaliittoteoreetikko. Ikävää et ihmiset lähtee lynkkaamaan.

Aikuisena ihmisenä mun on pakko tehä päätöksiä joiden takana voin itse seisoa. Mitä enemmän painostetaan, sitä enemmän tää haiskahtaa.. Ei oo ikinä historiassa tarvinnut rokotetta markkinoida näin :D ja pfizerille 59% voitot! Onnittelut!

Ei oo ikinä historiassa ollut kaiken maailman sekopäillä näin helppoa pääsyä koko maailman tietoisuuteen. 80-luvulla käytiin mukisematta hakemassa polio-sokeripalat, kun ne oli viranomainen tarpeellisiksi katsoneet. Nyt jokainen voi mukamas "tehdä oman tutkimuksensa" ja tietää paremmin kuin asiantuntijat.

Ja kyllä, haen tismalleen niin monta koronarokotetta kuin tarpeelliseksi katsotaan, kunnes tiedemaailman konsensus on, että rokotteen haitat ylittävät hyödyt, tai saan sellaisen rokotereaktion, että minua kehotetaan olemaan rokottautumatta. Kaksi rokotetta saatu ja haittavaikutuksina erittäin lievä käsikipu ja lievähkö, päivän mittainen kainalokipu sekä väsymystä. En usko tulevienkaan rokotteiden olevan minulle vaarallisia kovinkaan todennäköisesti.

Odotat, että konsensus kertoo: " Tuota... nyt on niin, että kolmen vuoden tutkimukset osoittavat, että rokotukset ovat nostaneet riskiä sairastua syöpään noin kymmenkertaiseksi. Ei silti hätää. Suurin osa meistä on samassa veneessä."

Tämä kuulostaa hyvältä, eläkepommi korjaantuu. Toivottavasti myös lisääntymiskyvyttömyys toteutuu jotta tulee vähän väljempää meille muille.

Syövän lisäksi saattaa tulla myös dementia, niin ei se syöpä sitten niin harmita :)

Saisivat jo alkaa antaa vahvempia annoksia. Tähän asti on annettu liian laimeita eivätkä ne oikein toimi niin hyvin kuin pitäisi.

Vierailija
68/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynneli kirjoitti:

Mä en aio ottaa rokotetta lainkaan enkä ole salaliittoteoreetikko. Ikävää et ihmiset lähtee lynkkaamaan.

Aikuisena ihmisenä mun on pakko tehä päätöksiä joiden takana voin itse seisoa. Mitä enemmän painostetaan, sitä enemmän tää haiskahtaa.. Ei oo ikinä historiassa tarvinnut rokotetta markkinoida näin :D ja pfizerille 59% voitot! Onnittelut!

Ei oo ikinä historiassa ollut kaiken maailman sekopäillä näin helppoa pääsyä koko maailman tietoisuuteen. 80-luvulla käytiin mukisematta hakemassa polio-sokeripalat, kun ne oli viranomainen tarpeellisiksi katsoneet. Nyt jokainen voi mukamas "tehdä oman tutkimuksensa" ja tietää paremmin kuin asiantuntijat.

Ja kyllä, haen tismalleen niin monta koronarokotetta kuin tarpeelliseksi katsotaan, kunnes tiedemaailman konsensus on, että rokotteen haitat ylittävät hyödyt, tai saan sellaisen rokotereaktion, että minua kehotetaan olemaan rokottautumatta. Kaksi rokotetta saatu ja haittavaikutuksina erittäin lievä käsikipu ja lievähkö, päivän mittainen kainalokipu sekä väsymystä. En usko tulevienkaan rokotteiden olevan minulle vaarallisia kovinkaan todennäköisesti.

Odotat, että konsensus kertoo: " Tuota... nyt on niin, että kolmen vuoden tutkimukset osoittavat, että rokotukset ovat nostaneet riskiä sairastua syöpään noin kymmenkertaiseksi. Ei silti hätää. Suurin osa meistä on samassa veneessä."

Tämä kuulostaa hyvältä, eläkepommi korjaantuu. Toivottavasti myös lisääntymiskyvyttömyys toteutuu jotta tulee vähän väljempää meille muille.

Syövän lisäksi saattaa tulla myös dementia, niin ei se syöpä sitten niin harmita :)

Saisivat jo alkaa antaa vahvempia annoksia. Tähän asti on annettu liian laimeita eivätkä ne oikein toimi niin hyvin kuin pitäisi.

Että kolmas kerta toden sanoo? Ainakin rokote firmojen omistajien tilipusseissa.

Jutut näillä rokotefanaatikoilla on ainakin aina vaan sairaampia, vaikka kukaan ei estä niitä ottamasta rokotteita.

Vierailija
69/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tänään, lällällää.

t. riskiryhmäläinen

Vierailija
70/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet ehkä jo huomenna, lällällää. Ei vaiskaan, aivan kamala tilanne, poiskaan sitä et enää saa.

Vierailija
71/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä raukat mitä itseensä tökittävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi