Taviksen kroppa ei voi koskaan olla upea?
Olen huomannut sellaisen huvittavan asian, että kun naiset katselee missien, mallien, rokkistarojen, näyttelijöiden, julkimoiden kuvia, heillä ei ole vaikeuksia kehua, että onpa hyväkroppainen, onpa hyvä vartalo tuolla. Mutta jos vaikka omalla työpaikalla on joku todella hyväkroppainen ja mainitset, että onpa tuolla uudella sihteerillä kroppa kuosissa tai oletteko nähneet kuinka hyväkroppainen nainen on lounaspaikassa töissä, alkaa "ihan tavis" (tavis = huonokroppainen, niinkö?), "mulla on yhtä hyvä" (no ei ole), "kaikilla tuonikäisillä samanlainen on" (jaa, valtaosa esim. parikymppisistä on mäkkärivartaloisia eikä hyvävartaloisia) ja muuta vähättelevää, edees hyvännäköiseksi sanominen on perusnaiselle mahdotonta.
Miksi jokainen julkimo on kaunis (myös silloin vaikkei ole ja jos sen sanoo, on vain kateellinen), mutta tavis on aina ruma (vaikka olisi kauniskin)?
Julkisuuteen on muitakin syitä kuin ulkonäkö, näyttelijän- tai laulutaidot, urheilijamenestys, varakkuus. Julkkiskaunottaret ovat samasta puusta veistettyjä. Minusta kauneimpia ovat persoonallisen näköiset ihmiset. Siis tottakai joku Jessica Alba on kaunotar mutta en varmaan kehuisi häntä kauniiksi, jos näkisin kaupassa. Mitään ei jäisi mieleen. Sen sijaan kysyin viime viikolla kaupassa söpön tytön numeroa. (ei antanut) Hän ei varmaan millään standardeilla ole Jessica Albaa kauniimpi mutta minusta kaikin puolin viehättävämpi. t. mies