Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö aina baariin sillä taka-ajatuksella, että päädyt illan päätteeksi jonkun sänkyyn?

Vierailija
27.07.2024 |

Valmistaudutko tämä mielessäsi ulos lähtöön? Laitat nätit alusvaatteet, sheivaat yms...?

Vai lähdetkö ulos vaan "nollaamaan pääsi" ja sen jälkeen kotiin omaan sänkyyn?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks mulla on sama kortsu ollut jo vuodesta 2000 taskussa.

Vierailija
2/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena muutaman kerran, mutta ei vaan ole tuollaiset yhdenyönpanot mun juttu kun niitä pari kertaa kokeilin.

Olen parisuhdeihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt baarissa viimeksi neljä ja puoli vuotta sitten. Muutamia baareja kierrettiin tutun kanssa ja lopuksi lähibaarin kautta kotiin. Alunperin ei oltu baarireissulla vaan joulukonsertissa. 

Vierailija
4/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, nuorena kyllä juurikin näin. 

Vierailija
5/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..en oikein ole käynyt baareissa, tai joskus tuli varattuna käytyä. Nyt ois kiva sinkkuna kokeilla baareja. Haluaisin kyllä päätyä jonkun kivan miehen sänkyyn. Mutta en haluaisi mitään suhdetta kuitenkaan. Onnistaiskohan mulla?:)

Vierailija
6/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt baariin elämäni aikana 0 kertaa tuolla asenteella.

Nelikymppinen nainen

Vierailija
7/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oman miehen kanssa sänkyyn.

Vierailija
8/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, nuorena kyllä juurikin näin. 

No mullahan oli aina repussa vaihtovaatteet ja hygieniatarvikkeet mukana, koska oletus oli, että en ainakaan kotiin pääse. Kyllä mää kerran viikossa kävin kotona pari yötä. 

Vierailija
9/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aina on ollut tähtäin päätyä omaan sänkyyn oman miehen kainaloon ja aina olen tässä onnistunut.

Vierailija
10/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 18v ikäisenä joo. Sen jälkeen olenkin ollut varattu, joten en enää tietenkään. Paitsi kivoilla alusvaatteilla luon itselleni parempaa itsetuntoa. 

Vierailija
11/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lieneekin ollut ainoa valmistautumisesi baari-illan jatkoleikkeihin kaikki nämä vuodet.

Vierailija
12/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen

Jatkan vielä, että ajelen sääret kyllä, koska käytän hameita. Kaikki alusvaatteeni on liki samanlaisia, joten niitäkään en mitenkään erityisesti ajattele.

Vierailija
13/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nuorena tämä oli se lähtökohta.

Mainittakoon, että olen mies, niin ei tule raivokommentteja turhan takia.

Vierailija
14/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä v. 1989 yläasteella saatu kordari edelleen taskussa. Kerran pääsin sitä käyttämäänkin tuossa 2000-luvun alkupuolella.

Vierailija
15/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kyllä baarista enää ketään kotiin kantaa. Nuorena miehenä sitä tuli tehtyä, mutta toisaalta ei ollut tindereitä. Nyt se että jonkun vosun tuolta raahaisi, niin ahdistaisi enemmän. 

Vierailija
16/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Menen sillä ajatuksella, että nyt viina virtaa ja rööki palaa.

Vierailija
17/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Useimmiten käyn lähibaarissa juomassa pari olutta ja kuuntelemassa karaokea. Sitten takaisin kotiin juomaan lisää omasta jääkaapista.

Vierailija
18/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen

Jatkan vielä, että ajelen sääret kyllä, koska käytän hameita. Kaikki alusvaatteeni on liki samanlaisia, joten niitäkään en mitenkään erityisesti ajattele.

Just noin nyt 40-vuotiaana. Kun on ne yhdet hyvät kalsarit, niitä pitää ostaa ainakin kaksi pakettia monikkopakkauksia. Voi niissä olla kolmea eri väristä. Joskus voi olla jokaiselle päivälle vaan samanvärisiä kalsareita, koska niitä sai viiden kappaleen paketeissa hyvällä tarjouksella. 

Vierailija
19/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaana tietysti toivoi että joku tarttuu haaviin ja parhaiten onnisti jos oli jalassa mummo alkkarit. Ne kaikkein rumimmat. Sitä aina ihmettelin. Että miehet, miksi haluatte baarista naisen mummo alkkareissa? Luulen, että suurin osa miehistä on vielä enemmän alemmuuskompleksisia kuin naiset ja naisen pitää olla vain sopivan kaunis. 

Vierailija
20/82 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollit naimisissa jo 14 vuotta, mutta en missään nimessä mennyt baariin yhden illan juttu mielessä. En voisi harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme