Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen epäonnistunut "mies", kysy mitä haluat.

Vierailija
09.08.2014 |

No, mikset jo kysy? Kyllä sinä uskallat.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:26"]

Kuinka vanha olet?

Millainen on mielestäsi menestynyt ihminen?

[/quote]

+30. Menestystä on monenlaista. Katsoisin menestyvän olevan ihmisen joka on onnellinen, tietää mitä haluaa, on keskitasoa parempi edes jollain alalla/tavalla, kykenee elämään normaalia elämää yhteiskunnan jäsenenä. Ei mitään suurta. Normaali nuoruus, normaali aikuiselämä. Kaikki tähän päälle on tietysti plussaa.

Kaikki tuo on saavuttamatta.

[/quote]

Tää on ihan ku mun miestuttavan kirjoittama! Mutta hän ei ymmärrä etteivät muut näe häntä todellakaan siten kuin hän itse. Hän on niin käsittämättömän ankara itseään kohtaan. Hän on sympaattinen ja mukava ja oikeasti lahjakas, mut hän ei vaan usko. Toivon, että hän löytää jonkun joka saa hänet uskomaan itseään. Siinä on lapsuudessa koettua hylkäämistä taustalla. Jos jollekin toivon onnea elämään, niin tälle miehelle. Hän todellakin sen ansaitsisi.

Vierailija
2/116 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule musta tuntuu ettet sä anna itselles mahdollisuutta. Olet itsesi pahin rajoittaja. Olet hyvin mielenkiintoinen persoona. Älä luovuta. Olet kuitenkin aika nuori vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:48"]

Ihan tosissaan,kiehdot minua ihmisenä! Harvoin tulee keskusteltua miehen kanssa joka oikeasti on jotain mieltä asioista kuten sinä.Tahtoisitko jatkaa keskustelua vai onko siihen joku syy mikset niin tee?

[/quote]

Ah, olen yrittänyt jatkuvasti keskustella. Olenko liian hidas? Aina olen halukas keskustelemaan lisää.

Mielipiteitäni olen useasti joutunut säästelemään. Ihmisten halu keskustella on kuitenkin melko myötäilevää ja hajutonta.

Vierailija
4/116 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:39"]

Jos vaihtaisit suhtautumistapaa?

[/quote]

Hei masentunut, älä ole masentunut!

Jos sinulla ei ole ammattia, ihmissuhdekokemusta, lahjakkuutta, eikä muutakaan normaaliin elämään kuuluvaa, niin olisiko ratkaisusi todella vain suhtautumistavan vaihtaminen?

[/quote]

Siitä olisi hyvä aloittaa.

Oliko ap itse, joka tässä vastasi vai joku muu?

Vierailija
5/116 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:26"]

Kuinka vanha olet?

Millainen on mielestäsi menestynyt ihminen?

[/quote]

+30. Menestystä on monenlaista. Katsoisin menestyvän olevan ihmisen joka on onnellinen, tietää mitä haluaa, on keskitasoa parempi edes jollain alalla/tavalla, kykenee elämään normaalia elämää yhteiskunnan jäsenenä. Ei mitään suurta. Normaali nuoruus, normaali aikuiselämä. Kaikki tähän päälle on tietysti plussaa.

Kaikki tuo on saavuttamatta.

[/quote]

Tää on ihan ku mun miestuttavan kirjoittama! Mutta hän ei ymmärrä etteivät muut näe häntä todellakaan siten kuin hän itse. Hän on niin käsittämättömän ankara itseään kohtaan. Hän on sympaattinen ja mukava ja oikeasti lahjakas, mut hän ei vaan usko. Toivon, että hän löytää jonkun joka saa hänet uskomaan itseään. Siinä on lapsuudessa koettua hylkäämistä taustalla. Jos jollekin toivon onnea elämään, niin tälle miehelle. Hän todellakin sen ansaitsisi.

[/quote]

Tämä osuu. En kykene tyytymään normiin, vaadin itseltäni enemmän. Se mitä olen saavuttaakseni tuon valmis tekemään on sitten eri asia. En myöskään kykene panostamaan täysin asiaan, jonka koen itselleni vieraaksi tai toisarvoiseksi.

Vierailija
6/116 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet että joudut säästelemään mielipiteitäsi? Halu keskustella muuttuu hyvinkin sen mukaan mitä sä olet ja mistä sä haluaisit keskustella :)

Vierailija
7/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:54"]

[/quote]

Jos sinulla ei ole ammattia, ihmissuhdekokemusta, lahjakkuutta, eikä muutakaan normaaliin elämään kuuluvaa, niin olisiko ratkaisusi todella vain suhtautumistavan vaihtaminen?

[/quote]

[/quote]

Ihan itse vastasin.

Toivoisin elämän olevan noin helppoa. Ehkä vain osittaisen lobotomian kautta voisin unohtaa suuren osan menneisyyttäni ja siirtyä oikeasti jonnekin toiselle tasolle. Historia painaa ja estää kuopasta nousemisen.

Vierailija
8/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:58"]

Miksi koet että joudut säästelemään mielipiteitäsi? Halu keskustella muuttuu hyvinkin sen mukaan mitä sä olet ja mistä sä haluaisit keskustella :)

[/quote]

Ystäväpiirini on rajoitettu. Heidän mielipiteensä minusta ovat rajoitettuja. Tähän lisäämällä omat valtavirrasta eroavat mielipiteeni olisi kaava katastrofiin. Toki olen hieman asiaa tunnustellut ja tulos ei ole ollut laajalti positiivinen. Pelkään myös 'radikaalien' mielipiteideni tuovan mukanaan minun persoonaani kohdistuvat vähättelyt, joita olen kuullut tähän elämään jo aikalailla tarpeeksi.

Vierailija
9/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihan itse vastasin.

Toivoisin elämän olevan noin helppoa. Ehkä vain osittaisen lobotomian kautta voisin unohtaa suuren osan menneisyyttäni ja siirtyä oikeasti jonnekin toiselle tasolle. Historia painaa ja estää kuopasta nousemisen.

[/quote]

Juuri siksi se suhtautumistavan muutos olisikin hyväksi. Tämähän on kaikki silkkaa suhtautumiskysymystä.

Vierailija
10/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko homo tai7ja ylipainoinen?

Vierailija
11/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoitosuhteessa?

Vierailija
12/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:11"]

Olet joko homo tai7ja ylipainoinen?

[/quote]

En. Ennemminkin urheilullinen.

Vierailija
13/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:15"]

Oletko hoitosuhteessa?

[/quote]

Hah. Ehkä itseni kanssa.

Vierailija
14/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:17"]

Oletko hoitosuhteessa?

[/quote]

Hah. Ehkä itseni kanssa.

[/quote]

Itsekö diagnosoit myös masennuksesi?

Vierailija
15/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsekin koen (ainakin tällä hetkellä) olevani täysin epäonnistunut ihminen. Olen myös melkein kolmekymppinen. Et siis ole ainoa, joka näin kokee ja näin tuntee. Lohduttiko tämä tieto?

Vierailija
16/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entä se homous, et vastannut? Olet kyllä homo, ja kaapissa.

Vierailija
17/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:17"]

Oletko hoitosuhteessa?

[/quote]

Hah. Ehkä itseni kanssa.

[/quote]

Itsekö diagnosoit myös masennuksesi?

[/quote]

Kuten syövän, puujalan ja liikavarpaan. En ole koskaan sanonut olevani kliinisesti masentunut, en vain nauti elämästä täysillä.

Vierailija
18/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:29"]

Niin, entä se homous, et vastannut? Olet kyllä homo, ja kaapissa.

[/quote]

Miksi? Luuletko että elämäni nostaisi laatuaan jos julistaisin olevani homo? En usko kokemuksieni puutteen johtuneen seksuaalisen identiteettini ohivedosta. Homo tai ei, tässä tilanteessa ollaan.

Vierailija
19/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt epänormaalia ollakin homo, joten en ihmettele epäonnistumistasi elämässäsi. Parempi olla kertomatta jatkossakaan.

Vierailija
20/116 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ehkäpä myöntää olevasi masentunut ja vailla päämäärää..Tuosta kun on tosiaan pääsy ylöspäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä