Oletko koskaan pettänyt puolisoasi?
Hirveä houkutus olisi, mutta mahdanko katua jälkikäteen... seksittömässä suhteessa olen, mies ei halua/kykene tms.
Kommentit (19)
En ole. Mahdollisuuksia olisi ollut, mutta en käyttänyt.
Kaduttaa..
Ihan vaan muutaman kerran. Ei kai niitö muutamia kertoja lasketa jos ei ole yli kymmenen kertaa.
En ole, enkä tule pettämään. Muutaman minuutin nautinto ei ole sen arvoinen. Luottamuksen rakentamiseen on mennyt vuosia.
Monesti eikä kaduta yhtään.enpä ole jäänyt kiinni joten olen puhdas kuin pulmunen.
Kerran. Sain anteeksi. Sen jälkeen en niin ole tehnyt enkä tee! Se on varma.
Nuorena kyllä, avioliitossa en. En suosittele.
Mikään ei ole ihanampaa kuin iso ja kova suonikas herkkumutterissa.
En. Aiemmissa suhteissa kyllä. Vaihda sinäkin vain miestä.
Juu, petin kun sain tietää että mieheni oli pettänyt minua 10 vuotta. Ja minä hölmö en sitä tajunnut, tai suljin vaan silmäni siltä kaikelta pashalta. No, siitä on 26 vuotta, itsetunnon ja kunnioituksen uudelleen hakemista ja uusi parisuhde jossa luottamus sai uuden käsitteen.
En suosittele jos sinulla on omatunto. Pettäjä rikkoo paitsi kumppaniaan myös itseään ja se itsensä saaminen takaisin kuntoon voi olla työlästä.
Jos ei ole omaatuntoa niin ei tunne syyllisyyttäkään. Omatunnottomia ihmisiä (psykopaatti) kannattaa mahdollisuuksien mukaan vältellä ihmissuhteissaan.
M60
En vaan pysty lähtemään tästä suhteesta kun on niin paljon tunteita tuota miestä kohtaan, en ymmärrä miksi :( Yritän puhua itselleni järkeä etten voi elää selibaatissa, mutta enpä saa lähdettyäkään.
En edes kyllästyneenä! Mielummin eroan rehellisesti kuin etsin säpinää muualta!
Vierailija kirjoitti:
En vaan pysty lähtemään tästä suhteesta kun on niin paljon tunteita tuota miestä kohtaan, en ymmärrä miksi :( Yritän puhua itselleni järkeä etten voi elää selibaatissa, mutta enpä saa lähdettyäkään.
Sinun itseluottamus on ihan hakoteillä. Miksi naiset antavat miehen kohdella itseään noin? Rakkaudella ei ole sen kanssa mitään tekemistä, ja sekin on vaan yksipuolista.
Kun ei tuo anna munaa niin oon muualta hakenut. 15 vuotta olin pettämättä. Olin aina pettämistä vastaan. Sitten alkoi vaan vituttaa toi mies ja nyt on jo 5 vuotta mennyt pettäen 5 eri miehen kanssa. Hyvä kun muille sentään kelpaa, ei ole vika minussa siis.
Vierailija kirjoitti:
vaihda miestä niin ei tarvi pettää
Tämä. Jos suhde ei toimi, ei ole korjattavissa eikä avoin suhde (en suosittele) ole vaihtoehto niin kerro miehellesi että teillä on ero tulossa. Eron jälkeen olet vapaa elämään elämääsi kuten haluat ilman että kannat syyllisyyttä pettämisestä.
M60
Nuorempana avioero kriisin aikana, me molemmat petettiin. Kaduin silloin sitä.
vaihda miestä niin ei tarvi pettää