Hei! Käytän translate täällä! Haluatko kysyä minulta jotain?
Tämä paikka kieli näyttää olevan suomalainen. Olen itse maasta Yhdysvallat. Oma äidinkieli on Englanti ja olen sujuvasti espanjaksi.
Kommentit (50)
Haluaisitko syödä nyt kalakukkoa, salmiakkikossua ja saunavastan?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:04"]
Haluaisitko syödä nyt kalakukkoa, salmiakkikossua ja saunavastan?
[/quote]
Google: Would you like to eat fish now, coq au vin, salmiakkikossua and sauna newlyweds?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:52"]
Numero 18, en todellakaan tiedä, minun pitäisi kertoa nimeä täällä, mutta OK, se on Alice. Olen 29 vuotias. Se on mielenkiintoista kirjoittaa jotain, jota en ymmärrä.
Numero 19, Oletko tosissasi?
Numero 20, En ymmärrä, sorry.
[/quote] No 29yr. old American woman is called Alice :D. Wrong pick. And why would you ask people to speak "some" English?
When first you don't succeed, try, try again.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:38"]
Numero 7, yksitoista AM.
[/quote] Wrong, time is 12.18 AM in Cedar Rapids, busted.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:48"]
Nauroin ihan vitusti. En tiedä miksi. Kiitos ideasta, käytänpä tätä jollain satunnaisella mongolipalstalla.
[/quote]
Kiitos sulle ideasta :D meikä rupee nyt trollaamaan forum alfemminile.comissa
Miten osaisit käyttää ä- ja ö-kirjaimia, jos et edes tiedä missä Suomi on saatikka minkälainen on suomen kieli? :D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:48"]
Nauroin ihan vitusti. En tiedä miksi. Kiitos ideasta, käytänpä tätä jollain satunnaisella mongolipalstalla.
[/quote]
Kiitos sulle ideasta :D meikä rupee nyt trollaamaan forum alfemminile.comissa
[/quote]Toi vaikuttaa niin hauskalta, että pitää itsekin kokeilla kunhan pöytäkoneelle pääsee... :D
Numero 28, Sorry, I really don't know what is an av-mama.
Numero 30, Anteeksi, en ymmärrä.