Hei! Käytän translate täällä! Haluatko kysyä minulta jotain?
Tämä paikka kieli näyttää olevan suomalainen. Olen itse maasta Yhdysvallat. Oma äidinkieli on Englanti ja olen sujuvasti espanjaksi.
Kommentit (50)
Oletko ollut monta kertaa jury duty ? (En tiedä miten se sanotaan suomeksi)
Veux-tu coucher avec moi? Demain?
Could we please rather speak some English? Tell me where excactly is Finland? what do you think about the upcoming 3rd world war and how is it going to happen?
Mikä on nimesi? Kuinka vanha olet? Miksi kirjoitat tänne?
Tiedätkö, että tämä on laiton foorum? Olemme kaikki rikollisia täällä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:36"]
Provo, et kysyisi tätä av:n vakiokysymystä "haluatko kysyä jotain", ellet olisi palstan vakkarikävijöitä.
[/quote]
Niinpä. "Ihan vaan sattumalta" on muka ap tänne löytänyt ja "ihan vaan sattumalta" osaa tehdä tämän "kysy minulta"-vakitopikin. Hohhoijaa.
Numero 15, Anteeksi, Ehei. Ja se näyttää olevan Ranskan.
Numero 16, Okay. I don't even know where Finland is, but isn't it somewhere in Eastern Europe? And about the WW3? I just hope it doesn't happen. But if it does, it's NOT a good thing.
Nauroin ihan vitusti. En tiedä miksi. Kiitos ideasta, käytänpä tätä jollain satunnaisella mongolipalstalla.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:46"]Tiedätkö, että tämä on laiton foorum? Olemme kaikki rikollisia täällä.
[/quote]
no nyt se ap käänsi tuon ja hävisi kuin pieru saharaan :D uuuu, badass av-mammat..
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:48"]Numero 15, Anteeksi, Ehei. Ja se näyttää olevan Ranskan.
Numero 16, Okay. I don't even know where Finland is, but isn't it somewhere in Eastern Europe? And about the WW3? I just hope it doesn't happen. But if it does, it's NOT a good thing.
[/quote]
jos olisit jenkeistä, tuskin osaisit käyttää ilmaisua, ehei...
Numero 18, en todellakaan tiedä, minun pitäisi kertoa nimeä täällä, mutta OK, se on Alice. Olen 29 vuotias. Se on mielenkiintoista kirjoittaa jotain, jota en ymmärrä.
Numero 19, Oletko tosissasi?
Numero 20, En ymmärrä, sorry.
Mitä mieltä olet lampaanpaistista, norpasta ja emättimestä?
Numero 22, Mitä?
Numero 23, Se siirsi sen "Nope"
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:48"]Numero 15, Anteeksi, Ehei. Ja se näyttää olevan Ranskan.
[/quote]
jos olisit jenkeistä, tuskin osaisit käyttää ilmaisua, ehei...
[/quote]
Meneppäs kääntämään "nope", sieltä tulee "Ehei" ;)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:36"]
Provo, et kysyisi tätä av:n vakiokysymystä "haluatko kysyä jotain", ellet olisi palstan vakkarikävijöitä.
[/quote]
Niinpä. "Ihan vaan sattumalta" on muka ap tänne löytänyt ja "ihan vaan sattumalta" osaa tehdä tämän "kysy minulta"-vakitopikin. Hohhoijaa.
[/quote]
Ja sitten reppana vielä ihan tosissaan kuvittelee, että joku uskoo sitä.
Numero 26, Karitsat ovat suloisia. Pidän niistä. Pidän myös norppa. Ja emätin? Miksi kysyt minulta tämän?
Numero 9, anteeksi, en ymmärrä sinua. Google kääntää kääntänyt: Provo, do not you ask this av the standard question of "if you want to ask something like," if you had a column vakkarikävijöitä