Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut reilusti ylipainoiseen ihmiseen enkä tajua miksi!

Vierailija
09.08.2014 |

Joojoo kivittäkää. Olen naimisissa, on lapsia jne.. Yleensä ihannoin normaalivartaloisia ihmisiä, mieheni on hyvännäköinen ja loistava isä. Tämä lihava mies vaan ei ole niin hyvännäköinen mutta korvien väli kunnossa, ajatuksemme ovat samoja, hän tuntuu välittävän minusta ja lapsistamme, kuin olisimme sielunkumppaneita. Olen miettinyt olisinko rumasti sanottuna yrittänyt tällä ihastumisella jo sänkyynsä jos ei olisi niin lihava... Soittelemme päivittäin ja tämä häiritsee elämääni. En tiedä onko mieheni ja minun huonohkot välit tähän hiukan syynä :/

Mitä mieltä? Tiedän olevani kauhea. Mutta pitäiskö laittaa tähän ystävään välit poikki?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä että mielestäni lihavat naiset ovat kauniita, en siis ole mikään rasisti sen suhteen mutta oma miesihanne nyt on erilainen... Itse olen normaalikokoa. Että en nyt haukkumistarkoituksella tätä laittanut tänne! Ap

Vierailija
2/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulle on herättänyt piilevä hoivavietti ylipainoisia kohtaan ja haluat parantaa heidät varmalta kuolemalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 3, aika rumasti kirjoitit. Ap

Vierailija
4/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin tee välit selväks miehen kaa ennenkuin lähet pettämään.

Mitä taas tulee tähän toiseen henkilöön, niin unohda se lihavuus ominaisuutena ja keskity häneen muuten. Seksi voi olla tönkköä, mut ei välttämättä. Pahiten mokaat jos höösäät jotain diettiä ja viet aina ruokaillessa huomion ylipainoon/kaloreihin/tms.

Vierailija
5/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei sillä ole mitään tekemistä että onko toinen lihava vai ei, olet ihastunut häneen ihmisenä, ja varmaankin juuri sen takia että miehesi kanssa on ongelmia. Selvitä asiasi miehesi kanssa ensin, jos avioliitossa on ongelma, se ei parane sillä että kääntyy poispäin puolisosta jonkun toisen puoleen.

Vierailija
6/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 14:42"]No ensinnäkin tee välit selväks miehen kaa ennenkuin lähet pettämään.

Mitä taas tulee tähän toiseen henkilöön, niin unohda se lihavuus ominaisuutena ja keskity häneen muuten. Seksi voi olla tönkköä, mut ei välttämättä. Pahiten mokaat jos höösäät jotain diettiä ja viet aina ruokaillessa huomion ylipainoon/kaloreihin/tms.

[/quote]En ole puhunut koostaan kertaakaan, pikemminkin vähätellyt jos on itse avautunut asiasta, häntä se selvästi vaivaa. Rakastan juttutuokioitamme. Jos pettäisin miestäni, jättäisin hänet. Toistaiseksi en hyppää toiseen sänkyyn.. Ap

Vierailija
7/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua itseäni. En haluaisi välittää tästä ystävästäni näin paljoa. Ap

Vierailija
8/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta olen minäkin ihastunut ylipainoiseen ihmiseen. Vieläpä naiseen. Vaikka mulla itselläni on jonkinsortin anoreksia päällä ja himoliikun paljon jne. En taidakkaan olla niiin hetero :)

Vierailija
9/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä miettinyt miten seksi onnistuu lihavan miehen kanssa. Ap

Vierailija
10/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, säkin kuolet varmasti.

Vierailija
11/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tässä ketjussa lihavien miesten vaimoja? Oma mies on kerryttänyt alkuvuoden aikana aikamoisen pötsin ja ikävä sanoa, mutta on se maha seksissä tiellä. Toivoisin, että laihduttaisi ja lupasikin nyt yrittää. En kyllä kertonut, että maha haittaa seksielämää, vaan vetosin selkävaivoihin, joista kärsinyt.

Siis kysymykseni: miten mahakkaan miehen kanssa seksi parhaiten hoituu? Mies ei yleensä tykkää siitä, että nainen on päällä, mutta toisinpäin on vähän haastavaa, kun maha estää syvälle työntymisen ja sitten se ei tunnu minusta juuri miltään. Miestä ilmeisesti ei häiritse.

Vierailija
12/12 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up