ai että, puristin ison finnin ja töhnää vaan tursusi
Oli oikein iso, odotin 3 päivää että finni kasvaa isoksi, ja sitten tein pienen reiän ja puristin. Talia tuli ja tuli. Nyt on hyvä mieli :)
Kommentit (93)
Jonkun mielestä se ruven mukana irti lähtevä kova pallero ja siitä jäävä reikä huipentaa nautinnon. Mä en kyllänauti, kun noita reikiä on kasvoissa jo ihan liikaa. Mutta minkäs teet, niissä on kaikissa ollu just sellainen hirviönäppy, jossa on mädän alla vielä pohjimmaisena sellainen kova, puristuksen tieltä syvemmälle reikäänsä pakeneva pallero. Vasta kun sen saa pois, finni lakastuu. Että kiitos finnit, voitte olla poissa nyt, mutta entiset asuinsijanne on merkitty.
Minulla on ollut jo 1,5 vuotta selässä sellainen näppy, joka täyttyy aina uudelleen. Se ehti myöskin olla siinä varmaan 2 kk ennen kuin siitä sai mitään ulos. Siellä on varmaan se ydin jäljellä, enkä saa sitä itse pois. Ja mua oksettaa toisten finnit tai se että muut koskee mun omiin, joten sinne se jääkin...
Puristelu! <3 Tiedän että ei sais, mutta en voi olla puristamatta.. :D Onneks on harvoin, mustapäitä sit! :DD
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:30"]
http://www.dermnetnz.org/doctors/lesions/images/horn2.jpg <3 :D Tuleeko muille sellasia kipeitä finnejä korvan rusto-osiin? Esim korvakäytävään tai sen lähelle.. :(
[/quote]
Miehellä olo korvalehdessä talipatti, jonka satunnainen löytäminen ja rusauttaminen oli suorastaan palkitsevaa.
Mitäs finneistä, kun toisinaan tulee kunnon paise reiteen tai alavatsaan. Hiivatin kipeä, mutta kerrankin puristin yli tunnin mönjää ulos sieltä. Kellertävää mätää voi lypsää ja lypsää...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 14:18"]Perhana, kun on jo niin vanha, ettei kunnon, ihanan puristeltavia finnejä synny.
Finnien puristelussa ihminen palaa sinne ihmiskunnan alkuhämärään, jonnekin helvetin puunoksalle, jossa nypitään omaa ja toisten ihoa ja turkkia, puhkotaan paiseita ja hierotaan kipeitä lihaksia.
[/quote]
Hyvin sanottu! Primitiivisen ihanaa puuhaa.
Nosto!
Äsken sain vihdoin puristettua ärsyttävän finnin mikä oli niskassa, tuli heti tää ketju mieleen.. :D <3
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:45"]
Onko kellään muulla ollut mustapäätä kainalossa? Sheivatessa huomasin. Hyi ristus mikä haju siitä tuli! Oikein sellainen ydinhiki potenssiin tuhat, kaiken maailman hien tiivistymä. Ei meinannut irrota se haju käsistä millään.
[/quote]
Oli joskus, tuli sellanen "kovatikku" kun puristin.. Ei oo onneks tullu uudestaan.
Naamassa pahimmat hajut tulee kun nenänpielten taleja painelee ulos, vaikka niitä olisi vain kymmenisen kappaletta eikä edes erottuisi paitsi minun suurennuslasisilmilläni joka havaitsee finnit monen metrin päästä! :DDD
Ahdistavia, mutta niin koukuttavia ja houkuttavia nuo videot! ääääh!
Nuorena annoin joskus kunnolla luikerrella tuosta silmien välistä nenän yläpuolelta. Ikinä en kelleen kertonut. Peili näki ja minä. Luulin, että on omituista touhua. Näytti suorastaan rajun hurjalta. Mutta näitä tuijottalijoita ja puristelijoitahan on ainakin nykyään muitakin...
Se on kans ihana tunne kun finnin loppu on kuivahtanut ja kun näpläät "ruven" irti ja sen mukana tulee juuri kovana pallona. Tulee oikein puhdas olo ja ihoon jää iso reikä siihen missä juuri oli.
Palkitsevinta on saada silmäluomesta sellainen milium nuppineulalla poistettua. Sattuu kauheasti mutta on sen arvoista!
Mutta se pettymys jos finni ei ollutkaan täysin "valmis", ja puristaessa irtoaa vain se valkoinen pää ja saamaristi verta :|
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:32"]Mutta se pettymys jos finni ei ollutkaan täysin "valmis", ja puristaessa irtoaa vain se valkoinen pää ja saamaristi verta :|
[/quote]
Totta! Tämän vuoksi en tykkää niistä peiliin räjähtävistä finneistä, ne kun yleensä ovat vähän epäkypsiä eikä kaikki tali tule ulos. Tykkään rauhallisista mutta määrätietoisista vanhusfinneistä, joista voi haistaa että ne ovat muhineet kauan xD
Hahah "voi kun ois finnejä mitä puristella", tuttu tunne. Mulla ei oikeastaan koskaan oo finnejä, ja muistan kun ensimmäisen (ja samalla viimeisen) kerran finnin sisälmys lens peiliin ja kuulu poks. En tiennyt, että finneistä voi lähteä ääntä, voi sitä järkytyksen määrää. Oli kyllä hieno kokemus :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:32"]
Mutta se pettymys jos finni ei ollutkaan täysin "valmis", ja puristaessa irtoaa vain se valkoinen pää ja saamaristi verta :|
[/quote]
Tiedän tunteen. Ensin katson ihaillen että ihana finni puristettavaksi ja sitten se ei tulekaan, vaikka puristaa, vaan tulee vaan kudosnestettä ja verta. Plääh. Ihanin finni on sellainen iso joka poksahtaa paineella ja josta tulee paljon töhnää.
En uskalla muuten avata noita videoita, onko ne ihan kamalia, jos ne onkin liian ällöjä??
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:11"]Miksi tiettyyn kohtaan kasvoja tai vartaloa tulee yhä uudelleen finni? Onko se niitä cyst-finnejä? Kun sen on tyhjännyt, on samassa paikassa muutaman viikon kuluttua ihan sama otus.
[/quote]
Joo oon huomannu saman. Mulla tulee aina leukaan just samaan kohtaan finni n. Viikon päästä kun oon puristanu entisen. Ärsyttävää!