ai että, puristin ison finnin ja töhnää vaan tursusi
Oli oikein iso, odotin 3 päivää että finni kasvaa isoksi, ja sitten tein pienen reiän ja puristin. Talia tuli ja tuli. Nyt on hyvä mieli :)
Kommentit (93)
Minulla ei koskaan puristelu lopu. Aikuisiän akne on erittäin vahvana ja toisinaan saa nyppiä tunninkin, eikä siltikään lopu työnsarka. Saan tosin enimmäkseen tosi pieniä mustapäitä, mutta leuan painaumassa ja nenänpielissä hengailee aina valkopääarmeija.
Olkapäästä just puristin yhden. Piti pari päivää malttaa odotta.. Mutta kyllä odotus palkittiin!
Parasta kun finnin sisälto lähtee niin paineella että osuu peiliin!
En oo koskaan huomannut finneistä tulevan mitään hajua!! Ilmeisesti kuorinnat ja pesut auttaa...
kuinkas sattuikin tämä keskustelu tähän kun olen viime päivinä katsellut juutuubista niitä puristeluvideoita :D
Sellaisesta toistuvasti "täyttyvästä" patista pitäisi ilmeisesti poistaa myös joku "kalvo" tai "pussi" jotta siitä pääsisi eroon. Englanniksi noiden mainitaan olevan "cyst" joka ei pikaisella nettisilmäilyllä vaikuta olevan ihan suoraan sama asia kuin suomeksi kysta. Tai siis termit eivät vaikuta menevän ihan yksiin.
Mielenkiintoinen juttu, että noissa videoissa puristelijat on usein naisia (ja puristeltavat miehiä). Itsekin (naisena) saan tyydytystä kunnon näppylän puristamisesta...Mutta kyllä meillä mieskin puristaa minun näppylöitä.
Nosto! Kerrankin ketju, missä jaetaan iloja eikä negatiivisia sanoja! Tähän ketjuun voisi myös lisäillä jotain hyviä vinkkejä, millä näitä ihania finnejä ja muita puristeltavia saisi vähemmäksi..
Kivojahan ne on puristella, mutta ei niin kivan näköisiä.. :(
http://www.dermnetnz.org/doctors/lesions/images/horn2.jpg <3 :D Tuleeko muille sellasia kipeitä finnejä korvan rusto-osiin? Esim korvakäytävään tai sen lähelle.. :(
Kiitos tajusin hän ketjun avulla että en ole täys sika ja päästänikin on olen terveempi kuin olen kuvitellutkaan. PS. Tätini kuuluu tähän pervoon ryhmään laitan hälle linkkiä. Pss; saattako orkkuja kun puristelette?
Puristelu on ihanaa! Kun katson telkkaria yksin, puristelen usein pieniä mustapäitä rintakehästäni, sillä siihen ei tarvita peiliä. Minulla on finnejä selässäni, olkapäissäni, kaulassani, naamassani, rintakehässäni, kainaloissani joskus ja kerran polvessanikin oli yksi! <3
Tykkään myös puristella kainaloistani puhkeamattomia karvanalkuja pinsettien avulla.
Voiettä mulla on kehittymässä poskeen yksi iso mokoma. Kun koskettaa sitä kohtaa tuntuu ku ihon alla ois joku muhiva otus. Aijaijaijai en malta odottaa.
Mä puristelen karvattomalta koiraltani finnejä ja mustapäitä, ja niitä riittää! Koira tulee aina tietyllä ilmeellä pyytämään että nyt taas puristellaan, sitten kun kyllästyy lähtee pois. Toisella koirallakin niitä on, mutta Se ei tykkää puristelusta, joten annan olla.
Selailin ja tilailin netistä kaikkea kivaa pientä. Tuli heti tämä keskustelu mieleen, pitää jakaa tämä teidän kanssa! :) <3
12PCS Acne Needle, Acne Needle, Acne Removing Itse ainakin laitan heti tämän tilaukseen, 12kpl 2,44€ Pääsee puristelemaan ja poksauttelemaan. :D <3
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 14:15"]mitä se aine on siellä sisällä?
[/quote]
Rasvaa paskaa ja mätää
Oon vähä sairas kun haaveilen että poikaystävän selkään tulis nyrkin kokoinen paise minkä saisin puhkaista ja puristaa kaiken töhnän ulos.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:06"]Oon vähä sairas kun haaveilen että poikaystävän selkään tulis nyrkin kokoinen paise minkä saisin puhkaista ja puristaa kaiken töhnän ulos.
[/quote]
Nääh, ei oo sairasta. Eiköhän aika moni salaa haaveile sellaisesta:D;)
Miksi tiettyyn kohtaan kasvoja tai vartaloa tulee yhä uudelleen finni? Onko se niitä cyst-finnejä? Kun sen on tyhjännyt, on samassa paikassa muutaman viikon kuluttua ihan sama otus.
Eij helevetti. Miks mä luin tän ketjun ja tunsin löytäväni itteni liiankin useasta kohtaa.