Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ai että, puristin ison finnin ja töhnää vaan tursusi

Vierailija
09.08.2014 |

Oli oikein iso, odotin 3 päivää että finni kasvaa isoksi, ja sitten tein pienen reiän ja puristin. Talia tuli ja tuli. Nyt on hyvä mieli :)

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eij helevetti. Miks mä luin tän ketjun ja tunsin löytäväni itteni liiankin useasta kohtaa.

Vierailija
42/93 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan puristelu lopu. Aikuisiän akne on erittäin vahvana ja toisinaan saa nyppiä tunninkin, eikä siltikään lopu työnsarka. Saan tosin enimmäkseen tosi pieniä mustapäitä, mutta leuan painaumassa ja nenänpielissä hengailee aina valkopääarmeija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapäästä just puristin yhden. Piti pari päivää malttaa odotta.. Mutta kyllä odotus palkittiin!

Vierailija
44/93 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun finnin sisälto lähtee niin paineella että osuu peiliin!

Vierailija
45/93 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan huomannut finneistä tulevan mitään hajua!! Ilmeisesti kuorinnat ja pesut auttaa...

Vierailija
46/93 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas sattuikin tämä keskustelu tähän kun olen viime päivinä katsellut juutuubista niitä puristeluvideoita :D

Sellaisesta toistuvasti "täyttyvästä" patista pitäisi ilmeisesti poistaa myös joku "kalvo" tai "pussi" jotta siitä pääsisi eroon. Englanniksi noiden mainitaan olevan "cyst" joka ei pikaisella nettisilmäilyllä vaikuta olevan ihan suoraan sama asia kuin suomeksi kysta. Tai siis termit eivät vaikuta menevän ihan yksiin.

Mielenkiintoinen juttu, että noissa videoissa puristelijat on usein naisia (ja puristeltavat miehiä). Itsekin (naisena) saan tyydytystä kunnon näppylän puristamisesta...Mutta kyllä meillä mieskin puristaa minun näppylöitä.

Vierailija
47/93 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Kerrankin ketju, missä jaetaan iloja eikä negatiivisia sanoja! Tähän ketjuun voisi myös lisäillä jotain hyviä vinkkejä, millä näitä ihania finnejä ja muita puristeltavia saisi vähemmäksi..

Kivojahan ne on puristella, mutta ei niin kivan näköisiä.. :(

Vierailija
48/93 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi mitä sikoja täällä

Vierailija
49/93 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dermnetnz.org/doctors/lesions/images/horn2.jpg <3 :D Tuleeko muille sellasia kipeitä finnejä korvan rusto-osiin? Esim korvakäytävään tai sen lähelle.. :(

Vierailija
50/93 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
51/93 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tajusin hän ketjun avulla että en ole täys sika ja päästänikin on olen terveempi kuin olen kuvitellutkaan. PS. Tätini kuuluu tähän pervoon ryhmään laitan hälle linkkiä. Pss; saattako orkkuja kun puristelette?

Vierailija
52/93 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelu on ihanaa! Kun katson telkkaria yksin, puristelen usein pieniä mustapäitä rintakehästäni, sillä siihen ei tarvita peiliä. Minulla on finnejä selässäni, olkapäissäni, kaulassani, naamassani, rintakehässäni, kainaloissani joskus ja kerran polvessanikin oli yksi! <3

Tykkään myös puristella kainaloistani puhkeamattomia karvanalkuja pinsettien avulla.

Vierailija
53/93 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiop

Vierailija
54/93 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiettä mulla on kehittymässä poskeen yksi iso mokoma. Kun koskettaa sitä kohtaa tuntuu ku ihon alla ois joku muhiva otus. Aijaijaijai en malta odottaa.

Vierailija
55/93 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puristelen karvattomalta koiraltani finnejä ja mustapäitä, ja niitä riittää! Koira tulee aina tietyllä ilmeellä pyytämään että nyt taas puristellaan, sitten kun kyllästyy lähtee pois. Toisella koirallakin niitä on, mutta Se ei tykkää puristelusta, joten annan olla.

Vierailija
56/93 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin ja tilailin netistä kaikkea kivaa pientä. Tuli heti tämä keskustelu mieleen, pitää jakaa tämä teidän kanssa! :) <3

12PCS Acne Needle, Acne Needle, Acne Removing Itse ainakin laitan heti tämän tilaukseen, 12kpl 2,44€ Pääsee puristelemaan ja poksauttelemaan. :D <3

Vierailija
57/93 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 14:15"]mitä se aine on siellä sisällä?
[/quote]

Rasvaa paskaa ja mätää

Vierailija
58/93 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähä sairas kun haaveilen että poikaystävän selkään tulis nyrkin kokoinen paise minkä saisin puhkaista ja puristaa kaiken töhnän ulos.

Vierailija
59/93 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:06"]Oon vähä sairas kun haaveilen että poikaystävän selkään tulis nyrkin kokoinen paise minkä saisin puhkaista ja puristaa kaiken töhnän ulos.
[/quote]
Nääh, ei oo sairasta. Eiköhän aika moni salaa haaveile sellaisesta:D;)

Vierailija
60/93 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tiettyyn kohtaan kasvoja tai vartaloa tulee yhä uudelleen finni? Onko se niitä cyst-finnejä? Kun sen on tyhjännyt, on samassa paikassa muutaman viikon kuluttua ihan sama otus.