Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli erosta?

Vierailija
28.07.2021 |

Otsikossa onkin jo kysymys, miten päästä yli erosta varsinkin, jos ei ole enää ystäviä tai kavereita jäljellä? Tunnen olevani todella yksin, enkä tiedä miten päästä tästä eteenpäin. Mistä lähteä löytämään ystäviä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erossa ärsyttää se, että ex ei missään nimessä halunnut katkaista välejä vaan pysyä ystävänä - olimme toisillimme parhaimpia ystäviä, mutta itse halusin katkaista kokonaan välit. En tiedä ikävöinkö edes exääni enemmän exänä, vai parhaana ystävänä.

Vierailija
2/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ettei hän ollut minulle sopiva sitten yhtään. Hänessä oli niin paljon huonoja puolia, mutta jotenkin ikävöin sitä helppoutta, mitä suhteessa oli. Oli helppoa puhua hänelle kaikesta, mitä kiinnosti itseään. Meillä oli niin paljon samoja kiinnostuksen kohteita, että aina kykeni puhumaan hänelle ihan kaikesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla ei sitten enää ole sellaista ihmistä, jolle voi puhua ihan kaikesta ja olo on todella yksinäinen. Välillä tulee olo, että pitäisi juosta takaisin ja sanoa, että kyllä kyllä ollaan vaan kavereita, ihan vain että olisi se kaveri vierellä... Mutta tiedän, että se aiheuttaisi minulle vaan todella todella pahaa oloa. 

Vierailija
4/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei taida olla ideoita miten päästä tästä eroon. 

Vierailija
5/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas itkettää. Eilen oli parempi päivä, tänään jotenkin kaikki kolahtaa ja lujaa eikä tunnu, että pää kestäisi. 

Vierailija
6/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on ainoa, mikä auttaa. Jos et nyt sure eroanne ja kohtaa yksinäisyyden tunnettasi joudut pakenemaan sitä pitkään. 

Eroa käsitellään  hyvin paljon netissä eri blogeissa, kirjoissa ,  kriisipuhelimeen voi soitella. 

Vierailija
7/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika on ainoa, mikä auttaa. Jos et nyt sure eroanne ja kohtaa yksinäisyyden tunnettasi joudut pakenemaan sitä pitkään. 

Eroa käsitellään  hyvin paljon netissä eri blogeissa, kirjoissa ,  kriisipuhelimeen voi soitella. 

Kiitos. Olen miettinyt tuota kriisipuhelimeen soittamista, mutta itselläni on aina ollut vaikeuksia puhua tuntemattomille, joten siksi varmaan tämä 'ero' ottaa niin koville, koska menettää sen yhden jolle on aina voinut puhua. 

Vierailija
8/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte, kun teillä oli noin hyvä keskusteluyhteys? Ettekö sitten kuitenkaan keskustelleet ongelmistanne, ettei olisi tarvinnut erota?

Vierailija
9/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt vaikka tinder treffeillä ja saat muuta ajateltavaa kuin ex.

Vierailija
10/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte, kun teillä oli noin hyvä keskusteluyhteys? Ettekö sitten kuitenkaan keskustelleet ongelmistanne, ettei olisi tarvinnut erota?

Ei keskusteltu nimenomaan ongelmista, kaikesta muusta kyllä. Nyt kun toin ongelmat pöydälle, niin mies halusi heti erota ja antaa asian olla. Siksi tiedän, ettei tämä suhde pidemmän päälle ole järkevä tai hyvä minulle, koska meillä asiat on aina loistavasti kunhan ei ole ongelmia. 

Vierailija
11/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään mitään vinkkejä mistä löytää oikeasti kavereita/ihmisiä joille puhua? 

Vierailija
12/12 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas vähän parempi olo. Nää olotilat tuntuu tulevan oikein kunnon aaltoina. Hetkeksi helpottaa ja sitten taas mennään.