Kuka on mielestäsi Suomen kiinnostavin naisnäyttelijä?
Jos osaat perustella, miksi, kerro sekin.
Omasta mielestäni kiinnostavia ovat esim. Minna Haapkylä ja Iina Kuustonen. Minna enemmän persoonansa ja viimeaikaisten tapahtumien vuoksi. Iina taas... no se on niin nätti. Tiedän, tosi huono perustelu :)
Kommentit (36)
Tuskin se Regina Linnaheimo itse omia roolejaan kirjoitti, vai kirjoittiko?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:12"]
Nykyisistä Leea Klemola: on paras näyttelijä ja rohkea.
Vanhempi polvi: Ritva Oksanen (rooli Elämänmenon Eilana on yksi parhimmista kotimaisista roolisuorituksista ikinä), Tuula Nyman, Leena Uotila, Rea Mauranen
Klassikot: Marja Korhonen (rooli Mollbergin Aika hyvä ihmiseksi-leffassa on huikea), Siiri Angerkoski (viimeinen rooli Sipilän Aliisassa riipaiseva), Aino Mantsas (Hilmanpäivät, Kultainen Vasikka ja Palmut), Rauha Rentola, Mirjam Kuosmanen, Anneli Sauli (herttinen, et se oli kaunis - ja on se vieläkin), Pia Hattara (hervottoman hyvä komedienne, mut jotenkin jäänyt miesten varjoon), Regina Linnanheimo (hämmästyttävän rohkea, uskalsi rikkoa elokuvatähden imagoaan synkempään suuntaan)
[/quote]
Anneli Sauli pilas ihtensä kommunisti aatteella.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:14"]
[/quote]
Kirjoitti.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:14"]Minna Suuronen :)
[/quote]
se on hyvä. Samoin Liski (etunimeä en muista), outi mäenpää.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:14"]Minna Suuronen :)
[/quote]
se on hyvä. Samoin Liski (etunimeä en muista), outi mäenpää.
[/quote]
siis Pirjo Lonkaa tarkoitin. Elina Knihtilä.
Mun suosikit: Ria kataja, Outi Mäenpää ja Hannele Lauri
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:14"]
[/quote]
Kirjoitti.
[/quote] Juu niin kirjoitti ja suunnitteli yhdessä ohjaaja Teuvo Tulion kanssa. Joten oli täysin harkittua häneltä ottaa irtiotto kilteistä ja kauniista tyttörooleista, joita hänelle aiemmin oli annettu.
Elina Knihtilä. Ei pelkää heittäytyä ja hauska! Vieläköhän näyttelee, kun on professori? ;)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:52"]
Elina Knihtilä. Ei pelkää heittäytyä ja on hauska! Vieläköhän näyttelee, kun on professori? ;)
[/quote] *korjaa*
Katja Küttner myös (Prinsessa, Klikkaa mua)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:40"]
Tällä hetkellä Jessica Grabowsky sekä joka paikan tähti Krista Kosonen. Häneen kyllä alkaa jo vähän kyllästyä. Tuskin ehtii niin hyvin perehtyä kaikkiin rooleihinsa?
Emmi Parviainen myös.
[/quote] Ei helevata, mä olen just tosta Grabowskysta ajatellut, et millään perkeleen ilveellä se on päässyt näyttelemään ärsyttävine sössötyksineen ja maneereineen. Ja pelännyt, et tässä tulee uusi Tola, Birn tai Viitala tai Kosonen, jota ilman yhtäkään kotimaista tuotosta ei voida tehdä.
Hyviä: Leea Klemola, Tarja Heinula, Outi Kaven, Sari Mällinen
Mitä tarkoitat kiinnostavuudella? Pidätkö synonyymina hyvälle näyttelijälle tai vaikka vaan myyvälle, kauniille, julkisuudessa olevalle? Vastaan sitten, kun kommentoit tätä.
Nykyisistä Leea Klemola: on paras näyttelijä ja rohkea.
Vanhempi polvi: Ritva Oksanen (rooli Elämänmenon Eilana on yksi parhimmista kotimaisista roolisuorituksista ikinä), Tuula Nyman, Leena Uotila, Rea Mauranen
Klassikot: Marja Korhonen (rooli Mollbergin Aika hyvä ihmiseksi-leffassa on huikea), Siiri Angerkoski (viimeinen rooli Sipilän Aliisassa riipaiseva), Aino Mantsas (Hilmanpäivät, Kultainen Vasikka ja Palmut), Rauha Rentola, Mirjam Kuosmanen, Anneli Sauli (herttinen, et se oli kaunis - ja on se vieläkin), Pia Hattara (hervottoman hyvä komedienne, mut jotenkin jäänyt miesten varjoon), Regina Linnanheimo (hämmästyttävän rohkea, uskalsi rikkoa elokuvatähden imagoaan synkempään suuntaan)