Lopetin työpaikassa kurjan työkaverin vuoksi.
Olin töissä yksityisessä palvelutalossa.Sain tarpeekseni työkaverista,aina kun olimme eri työvuoroissa hän soitteli/viestitteli jatkuvasti asukkaiden asioista,myös silloin kun olin vapailla.Rupesi stressaamaan ihan hirveästi ja kun mainitsin tästä hänelle,rupesi haistattelemaan puhelimessa! Työkkäri mätkäisi neljän kk karenssin kun lopetin työsuhteen,onneksi sain heti toisen paikan.Mikäköhän tätä naista vaivasi?
Kommentit (12)
Sulla on myös velvollisuus raportoida esimiehelle kohtaamistasi laiminlyönneistä, ei ole kantelua vaan ihan oikeasti pitää kertoa jos joku rikkoo velvollisuuksiaan töissä. Eli et sinäkään mikään hyvä työntekijä ollut joten parempi näin.
No jopa olikin viisaasti ja fiksusti tehty, kun suin päin irtisanouduit! Ei ollenkaan juolahtanut mieleen vaikka laittaa estoa puhelimeen, että tietystä numerosta tulevat puhelut hylätään? Etkä tullut ajatelleeksi keskustella asiasta ensin esimiehesi kanssa.
Aika tyhmää syy jättää muuten hyvä työ
Olisin tehnyt niin, että olisin puhunut esimiehelle ja myös katsonut että jaahas, taas viesti tuolta ja lukenut vasta töihin mennessä tai työajalla työkaverin viestit, jos ovat koskeneet työasioita.
No,ei tämä esimieskään kovin fiksu ollut.Kielsi kaikilta työterveyden käyttämisen ja palkka annettiin kirjekuoressa?! Neljä kuukautta jaksoin ja sitten riitti.Työkkäriin kyllä informoin paikasta.Sairaanhoitajan työtä tein.
Ap
Miten voi kieltää työterveyshuollon käytön, jos sellainen kuitenkin oli järjestettynä, kuten tulee ollakin käsittääkseni miten tahansa paskassa puljussa? Palkka kirjekuoressa? No niin varmaan joo. Uskotaan.
Joutui maksamaan työterveys käynneistä niin käski mennä toiseen paikkaan ja maksaa itse.
Ap
Niin maksoi osan palkasta tilille ja loput antoi ns.käteisenä.Liiton maksut maksoin itse ja olen liittoon ollut yhteydessä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:00"]
Joutui maksamaan työterveys käynneistä niin käski mennä toiseen paikkaan ja maksaa itse. Ap
[/quote]
No, ihan kaikkeen ei kannattaisi suostua. Jos kerran työterveyshuolto oli käytössänne ja tt:llä tarve mennä sinne, niin lasku vaan harpulle. Jos ei maksa, niin sehän siitä kuseen joutuisi.
No nyt mulla on mukava työ ja kaupungin palveluksessa olen.
Ap
Hänellä oli hukassa käsite vaitiolovelvollisuudesta. Potilaiden/ asiakkaiden asioita ei kuulu jakaa muille, ei edes työkavereille enempää kuin tylöteon ja hoidon kannalta on nimenomaan välttämätöntä. Olisit kannellut esimiehellesi.