Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rumat jalat sandaaleissa

Vierailija
08.08.2014 |

Kesällä se oksetus aina alkaa... Joka paikassa näkee, että jalkaan on pitänyt tunkea sandaalit, mutta ei välitetä yhtään missä kunnossa jalat on. Säärikarvoja nyt onneks harvemmin näkee, mut voi taivas kuinka rumia varpaankynsiä ja kantapäitä sitä näkeekään! Kynnet on ylipitkät tai nyrsitty epätasaiseksi nysiksi, kynsinauhat tikkuilee ja iho hilseilee. Jos kynsilakkaa onkaan, sekin on huonosti levitetty tai irti lohkeileva. Ja ne karmeet kantapäät! Iho ei oo viimeseen 10 vuoteen rasvaa tai raspia nähnytkään eli kantapäät halkeilee, iho hilseilee ja kuollutta ihoa on paksuna valko-keltasena mattona. Sit on vielä kävelty paljain jaloin niin, et ne halkeemat on mustana liasta... Siis haloo, jos on pakko pitää sandaaleja niin voisitte pikkasen miettiä missä kunnossa ne jalat on! Oksettavaa!! Jos ei jaksa välittää ihostaan/itsestään, tunkekaa ne oksettavat jalkanne sit jonnekin muualle kuin sandaaleihin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihmettelisin miksi kukaan perheellinen käyttäisi rahaa säännöllisiin jalkahoitoihin ja vain sen takia, että jotain muuta häiritsee kuivat jalat... Eri asia tietenkin, jos jalat on tosi huonossa kunnossa ja itseään häiritsee.

Vierailija
42/47 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:12"]

Tiedoksi vaan, että kun vanhenee alkaa jalkapohjat kuivua. Talvella mun jalkapohjani halkeilevat, rasvaan joka ilta+sukat. Ei auta! Kesä kun tulee, kuljen sandaaleissa, ei tarvitse edes rasvata ja jalat on siistit.

[/quote]

Tiedoksi vaan, niin jalkapohjat kuivuvat ihan kaikenikäisillä. Kuivasta ihosta kärsivät aika monet suomalaiset tytöt ja naiset, joten jalkapohjat eivät ole poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:19"]

Kyllä mä ihmettelisin miksi kukaan perheellinen käyttäisi rahaa säännöllisiin jalkahoitoihin ja vain sen takia, että jotain muuta häiritsee kuivat jalat... Eri asia tietenkin, jos jalat on tosi huonossa kunnossa ja itseään häiritsee.

[/quote]

Mitäs siinä ihmettelemään, jokainen käyttäköön ihan rauhassa rahansa miten haluaa. Jos häiritsee kuivat jalat, niin parempi ne on hoitaa kun antaa olla.

Vierailija
44/47 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihan normaali näkö mutten kyllä erota toisten varpaiden kynsinauhoja, tai no ainakaan ilman kiikareita..

Vierailija
45/47 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten jalat ne vasta rumat on!! hyi! ällöttävät varpaat ja kaikkea!

Vierailija
46/47 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jalat kamalassa kunnossa :( säärikarvat on ajettu mutta kantapäät on kuivat ja halkeilleet. Kärsin tosi paljon jaloistani ja en edes kehtaa mennä jalkahoitajalle :( juu, tiedän että siellä on nähty jos jonkinlaisia jalkoja mutta pitäisi kai ensin hoitaa näitä kotona parempaan kuntoon että voisi jalkahoitolaan mennä. Muita kanssaihmisiä kunnioittaakseni en koskaan pidä avonaisia kenkiä. Onhan se tylsä kulkea ballerinoissa koko kesä mutta pakko se on... 

Vierailija
47/47 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sandaaleita ja hoidan, tai jätän hoitamatta jalkani juuri kuten itse parhaaksi näen. En välitä ap:n vaahtoamisesta tuon taivaallista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän