Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rumat jalat sandaaleissa

Vierailija
08.08.2014 |

Kesällä se oksetus aina alkaa... Joka paikassa näkee, että jalkaan on pitänyt tunkea sandaalit, mutta ei välitetä yhtään missä kunnossa jalat on. Säärikarvoja nyt onneks harvemmin näkee, mut voi taivas kuinka rumia varpaankynsiä ja kantapäitä sitä näkeekään! Kynnet on ylipitkät tai nyrsitty epätasaiseksi nysiksi, kynsinauhat tikkuilee ja iho hilseilee. Jos kynsilakkaa onkaan, sekin on huonosti levitetty tai irti lohkeileva. Ja ne karmeet kantapäät! Iho ei oo viimeseen 10 vuoteen rasvaa tai raspia nähnytkään eli kantapäät halkeilee, iho hilseilee ja kuollutta ihoa on paksuna valko-keltasena mattona. Sit on vielä kävelty paljain jaloin niin, et ne halkeemat on mustana liasta... Siis haloo, jos on pakko pitää sandaaleja niin voisitte pikkasen miettiä missä kunnossa ne jalat on! Oksettavaa!! Jos ei jaksa välittää ihostaan/itsestään, tunkekaa ne oksettavat jalkanne sit jonnekin muualle kuin sandaaleihin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluuks mun pottiksen sun suuhun?

Vierailija
2/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raspillahan ei sitten kuivia kantapäitä pidä missään nimessä hoitaa, sen tietää varmaan jo kaikki muut paitsi aloittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:05"]

Raspillahan ei sitten kuivia kantapäitä pidä missään nimessä hoitaa, sen tietää varmaan jo kaikki muut paitsi aloittaja.

[/quote]

Ja olisiko pitänyt tarjota samalla jalkojenhoito-ohjeet? Olihan ap:lle ihan oikessa järjestyksessä asiat eli ensin rasva, sitten raspi... Sinäkään et siis tainnut tietää, että pelkkä rasva ei estä sitä keltavalkosta kakkua jalkoihin kasvamasta, joten ethän käytä siis sandaaleja ja paljasta omia oksettavia jalkojasi?

Vierailija
4/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten esim minun, jolla on jaloissa paha psoriasis, pitäisi kesällä pukeutua? Tukevat maastokengät jalkaan vai? Auringon valo on parasta apua psoriin, mutta kieltämättä jalkateräni eivät ole kauniit. Mutta kyllä niillä vielä kävelemään pystyy, varsinkin näin kesällä. Talvella olen joskus ollut liki likuntakyvytön.

Mutta jos tiedät keinon sen parantamiseen ja jalkoneni kuntoon saamiseen, niin kuulisin siitä mielelläni. Ja varmaan myös ihotautilääkäriänikin kiinnostaisi.

Vierailija
5/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:20"]

[/quote]

Ja olisiko pitänyt tarjota samalla jalkojenhoito-ohjeet? Olihan ap:lle ihan oikessa järjestyksessä asiat eli ensin rasva, sitten raspi... Sinäkään et siis tainnut tietää, että pelkkä rasva ei estä sitä keltavalkosta kakkua jalkoihin kasvamasta, joten ethän käytä siis sandaaleja ja paljasta omia oksettavia jalkojasi?

[/quote]

Ei ole järjestys oikea, kun ei raspia pidä käyttää ollenkaan. Se kiihdyttää ihon paksunemista entisestään, täytyyhän mekaanista ärsytystä vastaan suojautua.

Noin tyhmän kannattaa jotenkin peittää tyhmyytensä, koska se saattaa oksettaa fiksumpia. Valitettavasti järkeäkään ei raspaamalla saa lisää.

Vierailija
6/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:05"]

[/quote]

Kyllä kuule käytän ja ihan sinun takia ja sinulle vittuillakseni. Paskat nakkaan kaltaistesi kermaperseiden ininöille. Toivottavasti satut näkemään juuri minun keltakakut ja paskaiset, halkeilleet kantapäät. Mahtoi ruveta vituttamaan nyt?

Vierailija
7/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaanpa ap on ihmisten varpaat syynännyt, kun tikkuilevat kynsinauhatkin on huomannut!   :D

Vierailija
8/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku jalkafetisisti varmaan ja haluaisi nuolla ja imeä kuvailemiaan varpaita. Ap hei, minä annan sinulle tyydytyksen. Missä tavataan?

Vierailija
9/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se kuulu perisuomalaiseen tapaan tuijottaa alaspäin kassajonossa, kun ei päinkään voi ketään katsoa? Miksi sitä ei sit toisten jalkoja huomais? Ehkä ap ei halua katsoa ketään päin ja tuijottelee siksi jalkoja ja huomaa ne tikkuiset kynsinauhatkin?

Itselle oli ihan uusi tieto, ettei jalkoja saisi raspata. Käyn itse säännöllisesti jalkahoidossa ja aina kosmetologi jalat raspaa. Voisitko sinä, joka sanoit, ettei jalkoja saisi raspata, laittaa jotain linkkiä vakuudeksi? Tuntuu vaan oudolle, että koulutettu (amk kosmetologi) tekisi jotain mikä on "kiellettyä"...

Vierailija
10/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:45"]

Eikös se kuulu perisuomalaiseen tapaan tuijottaa alaspäin kassajonossa, kun ei päinkään voi ketään katsoa? Miksi sitä ei sit toisten jalkoja huomais? Ehkä ap ei halua katsoa ketään päin ja tuijottelee siksi jalkoja ja huomaa ne tikkuiset kynsinauhatkin?

Itselle oli ihan uusi tieto, ettei jalkoja saisi raspata. Käyn itse säännöllisesti jalkahoidossa ja aina kosmetologi jalat raspaa. Voisitko sinä, joka sanoit, ettei jalkoja saisi raspata, laittaa jotain linkkiä vakuudeksi? Tuntuu vaan oudolle, että koulutettu (amk kosmetologi) tekisi jotain mikä on "kiellettyä"...

[/quote]

Kuollut ihosolukko kyllä poistetaan, mutta siihen on omat kaapimet. En ole omassa jalkahoidossani nähnyt mitään raspeja. Sama ideologiahan on kielen puhdistuksessa nykyään, kielen pintaa ei saisi (edestakais)harjata, vaan puhdistaa se kaapimella.

Vierailija
11/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:41"]

On joku jalkafetisisti varmaan ja haluaisi nuolla ja imeä kuvailemiaan varpaita. Ap hei, minä annan sinulle tyydytyksen. Missä tavataan?

[/quote]

"Jalkafetissi" on olkinukke jota vastaan täällä hyökkäävät naiset jotka eivät viitsi sen vertaa huolehtia siistyedestään ja hygieniastaan että siistisivät sekä pesisivät jalkansa kunnolla. Jotenkin tämä asenne kertoo suomalaisten naisten maalaisuudesta ja junttiudesta. Vähän kuin sanonta "rumat ne vaatteillaan koreilee".

Vierailija
12/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:20"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole järjestys oikea, kun ei raspia pidä käyttää ollenkaan. Se kiihdyttää ihon paksunemista entisestään, täytyyhän mekaanista ärsytystä vastaan suojautua.

Noin tyhmän kannattaa jotenkin peittää tyhmyytensä, koska se saattaa oksettaa fiksumpia. Valitettavasti järkeäkään ei raspaamalla saa lisää.

[/quote]

Tämä raspaamisen kietlto ei ole kuin uusin muoti oikku eikä se ole vähentänyt minulla kovettumien syntymistä yhtään mutta sain kantapäät halkeilemaan ennen kuin raspasin kovettumat pois.

Vierailija
13/47 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on suht nätit varpaat. noi pienimmät on vähän kärsineet, hyvä että kynsi kasvaa enään. onko ap:llä mitään neuvoja miten saan varpaistani kauniit ja sinun silmään siedettävän näköiset?

Vierailija
14/47 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun raspaa jalat säännöllisin väliajoin vaikkapa saunan yhteydessä, kun ne ovat kunnolla saaneet kostua hetken aikaa, jalat pysyvät ympäri vuoden kauniina. Itsekin olen maratoonari ja osa kynsistä on mustia ja jotkut irronneet, mutta tarpeeksi peittävä kynsilakka (esim. violetti) peittää mustuuden, ja irronneiden tilalle pystyy hyvä kynsiteknikko tekemään uudet, jos on uutta nysää edes vähän ehtinyt kasvaa.

Minulla on hoidetut jalat aina.

Vierailija
15/47 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerros kuinka psorin runtelmat kynnet saa kuntoon? Mä olen hoitanut jalkojani vuosia, mutta psori on välillä pahempi, välillä paremi ja ihotautilääkäreillä eikä edes ihotautiopin proffallakaan ollut parannuskeinoa antaa.

Vierailija
16/47 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ratkesi taas yksi ongelma. Aamulla kauppareissulla vastaan tuli nainen, joka lompsi kauniilla ilmalla kumisaappaissa. Oli varmaan lukenut palstaa ja halunnut piilottaa rumat käpälänsä.

Miksi piti avata uusi ketju, kun juuri samasta asiasta kirjoiteltiin noin viikko sitten. Eikö ap ehtinyt pätemään siellä?

Vierailija
17/47 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on ainoa tapa tuntea paremmuutta edes jossain, niin kannattaahan se syynätä jatkossakin. Joku voip vaikkapa punastumisellaan pelastaa koko ap:n loppuviikon.

Vierailija
18/47 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon miettinyt ja sitä et jotkut miehet joutuu nukkumaan tollasten kanssa samassa sängyssä....hyi yrjö :(

Vierailija
19/47 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:09"]

mulla on suht nätit varpaat. noi pienimmät on vähän kärsineet, hyvä että kynsi kasvaa enään. onko ap:llä mitään neuvoja miten saan varpaistani kauniit ja sinun silmään siedettävän näköiset?

[/quote]

jatkan tästä.. siis mun pienimmät varpaat on jotenkin paksuntuneet kun kengät on painanut niitä. miten ne saisi takasin normaaleiksi?

Vierailija
20/47 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollotilolloo mullapa on paskaset jalat ja ihan sandaaleilla kuljen niin kauan kun säät kantaa. Ihanaa jos mun jalat noin jotakin suututtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi