LIDL ON HALPA!! (kuittikopsu)
kurkku 0,93
jäätelö 2 litraa 3,49 e
rasvaton maito 0,69 e litra
voi 2,59 e
meetvursti kotimainen 1,79
hk ylikypsä saunapalvi 2,59
täysmaito 0,99 e litra
kivikylän wanhanajan nakki 3,59 e
maissihiutaleet 1,29
kultakatriina kahvi 2,95 e
luomu kananmuna 1,75
hampurilaiskastike 1,99 e
makaroni 1,18 e pussi
oivariini 2,35 e
Heinz tomaattiketsuppi 2,45 e
tonnikala 1,39 e
lihapiirakka (paistopiste) 0,89 e
jäätelövohvelit 1,49 e
S-marketista tai K-marketista samoihin tuotteisiin olisi uponnut varmasti yli 60 e.
Kommentit (55)
Minun eilinen kauppalista
2x meetvurstipaketti
6x juotava jogurtti
2x 1,5 litran hiilihappovesi
3x 0,5l 6,6% Gin Tonic
Peresident tuorejuustolevite
2x aamupalasulatejuusto
24 kananmunan paketti
yht 17€ venäläinen pikkukauppa
Suomessa pelkästään nuo Gin Tonicit olisi maksanut melkein tuon 17€.
Isossa kaupassa olisi vielä melkein puolet halvempaa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:38"]
Miksi näissä ketjuissa ei mainita koskaan halpa-hallia? Sekin on oikeasti halpa!
[/quote]
Siellä ei myydä sidukkaa ja tupakkaa, joten av mammat ei käy siellä. En edes tiedä missä olisi lähin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:38"]
Miksi näissä ketjuissa ei mainita koskaan halpa-hallia? Sekin on oikeasti halpa!
[/quote]
Siellä ei myydä sidukkaa ja tupakkaa, joten av mammat ei käy siellä. En edes tiedä missä olisi lähin.
[/quote]
Ei näköjään ole lähimaillakaan... http://www.hhnet.fi/Default.aspx
Suurin osa av-palstalaisista on varmaan siltä missä asuu suurin osa suomalaisista.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:38"]
[/quote]
[/quote]
No se :D täällä pohjoisemmassa niitä on joka pitäjässä. Eilen taas yllätyin miten halpaa, ja kotimaisia tuotteita siinä missä s ja k ryhmienkin kaupoissa.
Kyllä minä ostan montaa noista tuotteista halvemmalla Prismasta... Tosin käytän paljon esim rainbow tuotteita (yhtä hyviä kuin "merkkituotteet") ja alennuksia hyväkseni. Esim tiettynä päivänä maidot saa 3-5 päiväksi 20-50cent/litra, muuten kevytmaitojuoma 1,12e/1,5litraa (!). Maitoa, lihaa tai vauvanruokia en lidlistä osta. Toisaalta energiajuomia, limua ja paistopistetuotteita käyn sieltä toisinaan hakemassa. Ja jos tarjouslehtisessä sattuu olemaan jotain erityisen kiinnostavaa. Meillä välimatkat ei ole ongelma, Prismaan n 3km ja Lidliin n 4km kotoa joten sen kannalta ei väliä kummassa käy, mutta onhan noissa valikoimatkin ihan eri luokkaa :)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:53"]
Makaronipussi yli euron? Häh? Mä oon nähny makaronipussin maksavan alle euron/pussi.. Ap:n listassa lukee olikohan 1,18€.. Siis yks pussiko??
[/quote]
Ei noilla hintalistoilla ole mitään virkaa kun ei niissä näy edes minkä painoisista tai kokoisista tuotteista on kysymys.
Itse ostan lidlistä lähes kaiken. Tarjousten mukaan sitten prismasta ja sittarista. Myös lidlistä ostan tarjousten mukaan paitsi tietty perustuotteet.
Lidlissä hyvää ja edullisempaa on ainakin
-purkka (siinä on myös jenkkiä enemmän ksylitolia)
-kreikkalainen/turkkilainen jogurtti
-voi
-briejuusto, halloumijuusto, mozzarellajuusto
-kivennäisvesi ja limukat (erityisesti ne pienet limukkapullot, joita ostan lapsille saunajuomaksi)
-Pillimehut, niissä on myös vähemmän kaikkia aineita kuin muissa halpispillimehuissa
-pähkinät
-laktoositon maito
-banaani
-hapankorput ja näkkileivät
-porkkanat
Hedelmiä ostan lidlistä tai sitten missä on tarjouksessa.
Niin ja toissapäiväinen kuittini näyttää loppusummaksi 58.43e (Prisma, ei alennustuotteita tällä kertaa) sisältää mm. 10 litraa maitoa, 2x 400g naudan jauhelihaa, tupakkaa, kasviksia, hedelmiä ja pakastevihanneksia useampia erilaisia, 400g raejuustoa, 2pss leipää, 5pkt nuudeleita, 1kg perunoita, leikkelettä, valmishamppareita x6, salamisnackseja pari, 2pkt keksejä, 4kk-1v soseita, majoneesia, juustoa, kivennäisvettä, suklaaherkkuja... :) ihan hyvin kuitenkin.
S-marketista tai K-marketista samoihin tuotteisiin olisi uponnut varmasti yli 60 e.
---
Maitoon, kananmuniin, kurkkuun, nakkeihin... yli 60 €? :'D tuota...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:41"]
Myydäänkö lidlissä nykyään koskenlaskijaa?
[/quote]
Ei myydä. Lidlillä on oma vastaava sulatejuusto.
[/quote]
Minkä niminen?
Minulla oli jäänyt pari Lidlin pullonpalautuskuittia lompakkoon pyörimään ja viime viikolla muistin ne käydessäni Lidlissä. Tarjosin niitä kassalla, mutta kun ean-koodi oli vähän kulunut, niin kassakone ei suostunut lukemaan sitä. Kassan tyttö pyysi päällikön paikalle ja päällikkö yritti, mutta ei onnistunut. Ei sitten voinut naputella numerosarjaa, vaan kieltäytyi hyvittämästä. Laitoinpa palautetta nettisivujen kautta ja sain vastauksen,että kuittini olivat kuulemma kastuneet ja huonossa kunnossa ja epäilivät, että olisin varastanut ne! Aika hölmöä asiakaspalvelua, heti epäillään vilpistä asiakasta. No, enpä jätä tähän, vaan haen ne mun 11 euroa vaikka lakituvan kautta, sen verran ketuttaa!
Maito Prismassa muutaman sentin halvempaa, perusjuusto halvempaa Prismassa euroja kilohinnoosta, tonnikalaa saa halvemmalla Prismasta.
Punasta lihaa ei syödä, joten niistä vaikea sanoa. Osa tuotteista on halvempia Prismoissa, osa Lidlissä. Sittareissa on taas huomattavasti kalliimpaa.
Lidl ja Prisma taitaa olla halvimpia. Suositaan Prismaa, sillä siellä on halvempia ne mitä me käytämme ja sieltä saadaan kerralla kaikki. Emme syö hanhen maksaa emmekä viiriäisen munia ;)
Makaronipussi yli euron? Häh? Mä oon nähny makaronipussin maksavan alle euron/pussi.. Ap:n listassa lukee olikohan 1,18€.. Siis yks pussiko??