Uusi mies ja seksi joka aamu
Ollaan ns. toisella kierroksella ja asutaan omissa asunnoissa. Kun nukutaan vierekkäin niin mies haluaa aina seksiä aamuisin ennen sängystä nousua. Olen tähän suostunut vaikka uninen olenkin silloin kun mies nousee töihin. Välillä innostun itsekin, mutta välillä nukun ja annan miehen purkaa paineensa. Lisäksi pari kertaa viikossa mennään "pidemmän kaavan kautta".
Nyt olen alkanut elätellä toiveita yhteen muutosta, mutta tämä asia vähän mietityttää, että jos en jossakin kohdassa enää olisi valmis joka aamuiseen seksiin. Mies sanoo, että jos yhdessä asutaan, niin sitten pitää paineet purkaa aamuisin, on kuulemma rennompi olo päivällä. Miehelle kyllä sopii sekin että asutaan omillaan ja vietetään yhteistä aikaa ja yhteisiä öitä satunnaisesti, kuten nytkin.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Tämä on ainoa asia joka minua mietityttää yhteenmuutossa, muuten asia olisikin itselleni aika selvä. Ja kummankin lapset jo pois kotoa, joten ei tarvitse niitä miettiä.
N38
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan aikuinen ihminen oikeasti voi ajatella elävänsä ihmisen kanssa, joka asettaa yhteiselon ehdoksi joka-aamuisen seksin... Jos ap oikeasti ajattelet, suosittelen käyntiä mielenterveyden ammattilaisella.
Seksi on tärkeää, omassakin suhteessa. Meillä molemmat tarvitsevat seksiä ollakseen tyytyväisiä, sitä harrastetaan myös päänsäryssä (orgasmit toimii muuten paremmin kuin mikään särkylääke), väsyneenä, heräämällä aiemmin, että ehtii ennen töitä tai toisen mieliksi, vaikka itseä ei huvittaisi.
Koska molemmat _haluavat_ näin, ei siksi, että se olisi yhdessä elämisen ehto kumpaankaan suuntaan. Ja molemmilla on oikeus sanoa myös ei, jos ei esim. ajatukset ovat aivan muualla, eikä ns. toisen mieliksi koe pystyvänsä.
Amen.
Ja lisään vielä, että yleensä kyllä myös toinen tunnistaa tilanteen, jossa ei nyt ole seksi mielessä, vaan muut asiat, joten eipä sitä silloin tule ehdoteltuakaan.
Ja huolimatta pitkästä ketjusta, ei minulle ole selvinnyt, miksi juuri seksi on aivan ok asettaa tälläiseksi ehdoksi, mutta muut asiat ei. Kuten aiemmin viitattiin, jos nyt toinen haluaa, että keität kahvit joka päivä aamuyöstä, kai se on yhtä "kohtuullinen" vaatimus kuin seksikin heräämisen syyksi.
Koska parisuhde ainakin itselläni koostuu paitsi seksistä, myös monista, monista muista asioista, niin en ymmärrä.
Onko joku sanonut, että vain seksi on ok asettaa kynnyskysymykseksi? Minä olen ainakin monta kertaa tässä ketjussa sanonut, että ihmisellä on oikeus vaatia seksielämältään ihan mitä haluaa. Jos ei toinen suostu ja se on itselle kriittisen tärkeä kysymys niin sitten jatketaan eri suuntiin. Mutta kyllä se päätee minusta kaikkeen muuhunkin. Jos ihmisellä on joku kriittisen tärkeä tarve jonka täyttymisen hän näkee edellytyksenä sille että koko parisuhteessa on ylipäänsä hyvä olla, niin tietysti hän tuo tämän tarpeen esiin. Tuo kohtuullisuus taas on minusta ihan sivuseikka. Ei kenenkään tarvitse olla epätyydyttävässä suhteessa vain siksi, että ne omat tarpeet on jonkun ulkoisen raadin arvion mukaan "kohtuuttomia". Jos ne tarpeet on hirveän yksityiskohtaisia ja vaatii toiselta paljon, niin silloin on riskinä ettei löydy ketään niistä vastaamaan. Sitten jää yksin. Mutta kyllä ne tarpeet silti ihan oikeutettuja on. Jos sinä esimerkiksi koet, että kahvinkeitto viideltä yöllä on hyvinvoinnillesi niin kriittisen tärkeää ettet halua olla suhteessa jossa se ei toteudu, niin kyllä sinulla on siihen ihan täysin oikeus.
No ei nyt ihan näin. Ei parisuhde ole mikään tiketti kohtuuttomiin vaatimuksiin. Vaatimus, että toisen yöunet keskeytyy joka hemmetin yö vuosikausia on kohtuuton.
Ei toisen terveyden vaarantaminen omien paineiden purun takia ole mitenkään oikeutettua. Se on itsekästä ja ajattelematonta, ei oikeutettua.
Miten niin ei ole? Tietysti jokainen saa edellyttää parisuhteelta ihan mitä haluaa, mites sinä ajattelit sen estää? Huutamalla mammapalstalla kuorossa muiden samanmielisten kanssa, että ei saa mies haluta aamuseksiä?
Jos aamuseksi on sinusta kohtuuton vaatimus, niin älä pariudu ihmisen kanssa joka haluaa aamuisin seksiä. Mutta et sinä voi muiden puolesta tulla määrittelemään mitä he saavat omilta suhteiltaan toivoa ja mitä eivät.
Siis: minä voin hyvin määritellä, että toisen herättäminen aamuyöstä joka yö on kohtuutonta. Se ei estä ketään tekemästä mitään, tietenkään, mutta kyllä minä voin sen silti kohtuuttomaksi määritellä.
Kas kun sitä et sinä huutamalla mammapalstalla muuta sitä, mitä minä pidän kohtuuttomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot sen miehen kanssa niin miks v...itussa se ei sais nauttia susta? En ymmärrä miks pitää pantata, ja sitten ihmetellä kun mies katoaa... Kyllä mä ainakin sanon kotona että tarviin joka päivä seksiä kun se vain on mahdollista ja jos ei vaimo sitä tajua niin voi voi. Silloin saan joltain muulta.
Pystytkö todella siis itse nauttimaan seksistä, vaikka huomaat ettei toinen ole yhtään mukana eikä siitä tunnu hyvältä?
Ei siis niin, että miksi mies ei saisi nautta naisesta, vaan niin, että kumpikin nauttii toisistaan. Millainen mies koet olevasi, jos naisesi ei nauti susta..? Mietihän asiaa, voit tehdä muutoksia. Yleensä, ainakin itseeni, vaikuttaa seksiin parisuhteessa aika paljon se, onko muuten suhteessa hyvä olla ja tomiiko suhde. Silloin, jos en halua parisuhteessa säännöllisesti seksiä, niin on jo isoja ongelmia ja ero jo häämöttää. Voisit ekaksi ehkäpä miettiä tuota toisen arvostamista, ja molemminpuolista arvostamista parisuhteessa.
Hitto mitä lapsellista p*skaa. Maailma on pullollaan hyviä ja huomioivia miehiä joilla on haluton puoliso. Tietysti jokainen näistä toivoisi tuntevansa itsensä halutuksi, mutta kun se ei aina ole syystä tai toisesta mahdollista, niin jotkut parit löytää kompromissin jossa sitä seksiä harrastetaan sulassa sovussa rakkauden ja hellyyden eleenä vaikkei aina niin hurjasti himottaisikaan. Se on ihan okei eikä kuulu ulkopuolisten arvosteltavaksi.
Ap:llahan ei ole itsellään mitään haluamisongelmaa silloin, kun seksiä harrasteta kesken hänen uniensa. Kertoisitko ap, millä vastavuoroisilla epäitsekkäillä tavoilla uusi miesystäväsi huomioi sinua oman hyvinvointinsa kustannuksella?
Minä kommentoin kylläkin viestiin, jossa pyrittiin häpäisemään haluttomien naisten puolisot.
Mies tekee avoimesti selväksi, että hän haluaa olla kanssasi vain niinä päivinä, kun on seksiä tarjolla. Muuten hän on mieluummin itsekseen. Kyseessä ei ole parisuhde, eikä tuollaiseen kannata jäädä roikkumaan.
Jos oman miehen sijaan koira pökkii niin se ei ole mielestäni ok ja se on silloin raiskaus, ihmiseen sekaantuminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse aamuseksin ystävä yhtään. Aamulla nukuttaa, en todellakaan ole sellaisessa mielentilassa, että itse pystyisin nauttimaan. Lisäksi yön jäljiltä on monesti hikinen, nuhjuinen yms ennen suihkua.
Ja en tosiaan suostuisi kenenkään mieliksi jatkuvasti johonkin, mistä itse en pidä.
Sinä olet suomalainen nainen. Siksi en tommoisia katsokaan. Aasialainen nainwn sanoo "I can do it for you" koska hänelle on tärkeä että mies on onnellinen eikä vain oma napa.
Hyvä, että olet löytänyt itsellesi sopivan parin ja kykenet ummistamaan silmäsi siltä, miksi miehen onnellisuus on aasialaisnaisille tärkeää.
Se on nimenomaan toisesta välittämista jos tekee asioita myös hänen mielikseen. Tämä ymmärretään monissa kulttuureissa mutta suomalaisten naisten toimesta. Ei voi aina olla niin että tekee vain itsekkäästi mikä itseä miellyttää. Ei roskakuski tai muukaan työntekijä joka päivä töistään nauti mutta silti ne tekee. Ei voi olettaa että tekee jotain muutamaan vain kun myös itse siitä nauttii.
Mielestäni jos teillä koira pökkii niin olisi hyvä ilmoittaa se koiriensuojeluviranomaisille tai esim soittaa iltapäivälehdille
Minulla toisella kierroksella uuden miehen kanssa oli seksiä todella paljon. Ihan spontaanisti milloin tuli mieleen.
Aamuseksi oli joskus niin, että ensin minua nukutti, mutta kun aloimme halailla ja pussailla niin inmostuin itsekin.
Yleensä halusin itsekin.
Kamalalta ja ällöttävältä tuntuisi jos mies runkkaisi jossain vessassa aamulla ja minä makaisin sängyssä, loukkaantuisin ja en edes ajattelisi, että miehen pitäisi niin tehdä, ihan hullua.
Samoin jos minulla olisi aamulla tai milloin vain seksihalut ja mies toivoisi ta käskisi minun menevän vessaan hoitamaan itseni, en käsitä.
Jos suhde on hyvä ja molemmat ajattelevat toistensa parasta niin miten seksiä ei voisi toiselle antaa, ei se nyt niin vastentahtoista voi olla. Jos on niin kannattaa miettiä onko oikeat ihmiset yhdessä.
Varsinkin juuri toisella kierroksella kun on tositarkoituksella suhteessa, ei edes kannata aloittaa suhdetta silloin jos halut eivät kohtaa. Kun tietää miten tärkeää se on.
Tai pitäisi tietää.
Mitä siis ap tapahtuu kun mies ei saa aamulla? Vetää käteen vai pakottaako sua tulemaan kotiinsa ottamaan klo 4 aamulla suihin? :DD naurattaa oikeesti koko ketju, mut ok onhan niitä ihmisiä joille se joku juttu on tärkeempi kuin naisen tunteet ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan aikuinen ihminen oikeasti voi ajatella elävänsä ihmisen kanssa, joka asettaa yhteiselon ehdoksi joka-aamuisen seksin... Jos ap oikeasti ajattelet, suosittelen käyntiä mielenterveyden ammattilaisella.
Seksi on tärkeää, omassakin suhteessa. Meillä molemmat tarvitsevat seksiä ollakseen tyytyväisiä, sitä harrastetaan myös päänsäryssä (orgasmit toimii muuten paremmin kuin mikään särkylääke), väsyneenä, heräämällä aiemmin, että ehtii ennen töitä tai toisen mieliksi, vaikka itseä ei huvittaisi.
Koska molemmat _haluavat_ näin, ei siksi, että se olisi yhdessä elämisen ehto kumpaankaan suuntaan. Ja molemmilla on oikeus sanoa myös ei, jos ei esim. ajatukset ovat aivan muualla, eikä ns. toisen mieliksi koe pystyvänsä.
Amen.
Ja lisään vielä, että yleensä kyllä myös toinen tunnistaa tilanteen, jossa ei nyt ole seksi mielessä, vaan muut asiat, joten eipä sitä silloin tule ehdoteltuakaan.
Ja huolimatta pitkästä ketjusta, ei minulle ole selvinnyt, miksi juuri seksi on aivan ok asettaa tälläiseksi ehdoksi, mutta muut asiat ei. Kuten aiemmin viitattiin, jos nyt toinen haluaa, että keität kahvit joka päivä aamuyöstä, kai se on yhtä "kohtuullinen" vaatimus kuin seksikin heräämisen syyksi.
Koska parisuhde ainakin itselläni koostuu paitsi seksistä, myös monista, monista muista asioista, niin en ymmärrä.
Onko joku sanonut, että vain seksi on ok asettaa kynnyskysymykseksi? Minä olen ainakin monta kertaa tässä ketjussa sanonut, että ihmisellä on oikeus vaatia seksielämältään ihan mitä haluaa. Jos ei toinen suostu ja se on itselle kriittisen tärkeä kysymys niin sitten jatketaan eri suuntiin. Mutta kyllä se päätee minusta kaikkeen muuhunkin. Jos ihmisellä on joku kriittisen tärkeä tarve jonka täyttymisen hän näkee edellytyksenä sille että koko parisuhteessa on ylipäänsä hyvä olla, niin tietysti hän tuo tämän tarpeen esiin. Tuo kohtuullisuus taas on minusta ihan sivuseikka. Ei kenenkään tarvitse olla epätyydyttävässä suhteessa vain siksi, että ne omat tarpeet on jonkun ulkoisen raadin arvion mukaan "kohtuuttomia". Jos ne tarpeet on hirveän yksityiskohtaisia ja vaatii toiselta paljon, niin silloin on riskinä ettei löydy ketään niistä vastaamaan. Sitten jää yksin. Mutta kyllä ne tarpeet silti ihan oikeutettuja on. Jos sinä esimerkiksi koet, että kahvinkeitto viideltä yöllä on hyvinvoinnillesi niin kriittisen tärkeää ettet halua olla suhteessa jossa se ei toteudu, niin kyllä sinulla on siihen ihan täysin oikeus.
No ei nyt ihan näin. Ei parisuhde ole mikään tiketti kohtuuttomiin vaatimuksiin. Vaatimus, että toisen yöunet keskeytyy joka hemmetin yö vuosikausia on kohtuuton.
Ei toisen terveyden vaarantaminen omien paineiden purun takia ole mitenkään oikeutettua. Se on itsekästä ja ajattelematonta, ei oikeutettua.
Miten niin ei ole? Tietysti jokainen saa edellyttää parisuhteelta ihan mitä haluaa, mites sinä ajattelit sen estää? Huutamalla mammapalstalla kuorossa muiden samanmielisten kanssa, että ei saa mies haluta aamuseksiä?
Jos aamuseksi on sinusta kohtuuton vaatimus, niin älä pariudu ihmisen kanssa joka haluaa aamuisin seksiä. Mutta et sinä voi muiden puolesta tulla määrittelemään mitä he saavat omilta suhteiltaan toivoa ja mitä eivät.
Siis: minä voin hyvin määritellä, että toisen herättäminen aamuyöstä joka yö on kohtuutonta. Se ei estä ketään tekemästä mitään, tietenkään, mutta kyllä minä voin sen silti kohtuuttomaksi määritellä.
Kas kun sitä et sinä huutamalla mammapalstalla muuta sitä, mitä minä pidän kohtuuttomana.
Joo, olet ihan oikeassa, voit haukkua tuntemattomien ihmisten suhteet netissä jos se tekee sinut iloiseksi. Ja toki voit lyödä niille mitä määritelmiä tykkäät.
Mitään käytännön relevanssiahan niillä sinun läiskimilläsi leimoilla ei kuitenkaan ole, joten kuten edellä sanoin, olet väärässä kun väität ettei parisuhde ole "tiketti kohtuuttomiin vaatimuksiin" joista yksi esimerkki on aamuyöllä paneminen. Parisuhde on tiketti ihan mihin vaan mistä kyseisessä suhteessa sovitaan. Jos joku sopii kumppaninsa kanssa, että herätään joka yö neljältä panemaan, niin silloin he voivat näin tehdä. Ihan ilman sinun lupaasi.
Mulla on hyvin viriili mies, seksiä olisi vaikka 2x päivässä, mutta en pysty sellaseen. Olemme keskustelleet asiasta ja mies on tajunnut, että välillä on kiva "latautua" ja seksi on parempaa, kun on molemmat on yhtä mukana. Normaali ja naista kunnioittava mies ymmärtää tämän kyllä. Jatkuva seksin harrastaminen, vaikka ei niin mieli tekisi, ei ole mielestäni hyväksi. Voi tulla esineellistetty olo.
En muuten luottaisi siihen, että mies rauhoittuu ajan kanssa, meillä ei ole ainakaan halut vähentyneet yhtään.
Ikävä sanoa mutta olet miehelle vai pa*opuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse aamuseksin ystävä yhtään. Aamulla nukuttaa, en todellakaan ole sellaisessa mielentilassa, että itse pystyisin nauttimaan. Lisäksi yön jäljiltä on monesti hikinen, nuhjuinen yms ennen suihkua.
Ja en tosiaan suostuisi kenenkään mieliksi jatkuvasti johonkin, mistä itse en pidä.
Sinä olet suomalainen nainen. Siksi en tommoisia katsokaan. Aasialainen nainwn sanoo "I can do it for you" koska hänelle on tärkeä että mies on onnellinen eikä vain oma napa.
Hyvä, että olet löytänyt itsellesi sopivan parin ja kykenet ummistamaan silmäsi siltä, miksi miehen onnellisuus on aasialaisnaisille tärkeää.
Se on nimenomaan toisesta välittämista jos tekee asioita myös hänen mielikseen. Tämä ymmärretään monissa kulttuureissa mutta suomalaisten naisten toimesta. Ei voi aina olla niin että tekee vain itsekkäästi mikä itseä miellyttää. Ei roskakuski tai muukaan työntekijä joka päivä töistään nauti mutta silti ne tekee. Ei voi olettaa että tekee jotain muutamaan vain kun myös itse siitä nauttii.
Tämä. Ja minä ymmärrän kyllä, että joitakin naisia oikeasti ahdistaa ja traumatisoi ajatus seksistä ilman fyysistä halua. Silloin sitä ei pidä harrastaa jos tietää menevänsä siitä rikki. Mutta kun näissä ketjuissa päädytään aina siihen, että halutaan haukkua kaikki miellyttämisseksiä antavat ja vastaanottavat ihmiset. Myös ne, joiden suhteessa se on ihan okei ja jättää molemmin puolin hyvän mielen. Kun kyllä se ainoa oikea ratkaisu on ero tai selibaatti, jos toisella lähtee halut esimerkiksi lääkityksen seurauksena. Eihän se nyt käy että harrastetaan fyysistä läheisyyttä ihan vaan siksi että siitä tulee toiselle hyvä mieli.
Meillä miehilllä eniten tekee mielin aamuisin, se on ihan fysiologinen tosiasia. Ja silloin seisoo eniten ja tekee mieli eniten. Yhtä rennoksi olo kyllä tulee onko seksiä sitten illa vai aamulla.
Mutta naisilla taitaa elimistö herätä vasta vähän myöhemmin ja ymmärrän että jos aamulla kiire sekstailemaan niin eihän siinä nainen ehdi ja halua kiihottua. Enemmän siitä taitaa olla aamupala mielessä vielä siihen aikaan :)
Aikaa se ainakin ottaisi jos haluaisi siihen aamukiihkoon ehtiä- Ehdotan että aamuseksit joskus OK vaikka kera liukkarin hänen hyväksi ( kieltämättä miehestä aamuseksi tuntuu parhaalta) mutta enemmän sekstailette sitten illemmalla kun aikaa on ja aikaa kunnon esileikille.
Huono suhde sellainen jossa toinen määrää milloin sekstaillaan....siinähän tavallaan on sillloin vain toisen halujen tyydyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehilllä eniten tekee mielin aamuisin, se on ihan fysiologinen tosiasia. Ja silloin seisoo eniten ja tekee mieli eniten. Yhtä rennoksi olo kyllä tulee onko seksiä sitten illa vai aamulla.
Mutta naisilla taitaa elimistö herätä vasta vähän myöhemmin ja ymmärrän että jos aamulla kiire sekstailemaan niin eihän siinä nainen ehdi ja halua kiihottua. Enemmän siitä taitaa olla aamupala mielessä vielä siihen aikaan :)
Aikaa se ainakin ottaisi jos haluaisi siihen aamukiihkoon ehtiä- Ehdotan että aamuseksit joskus OK vaikka kera liukkarin hänen hyväksi ( kieltämättä miehestä aamuseksi tuntuu parhaalta) mutta enemmän sekstailette sitten illemmalla kun aikaa on ja aikaa kunnon esileikille.
Huono suhde sellainen jossa toinen määrää milloin sekstaillaan....siinähän tavallaan on sillloin vain toisen halujen tyydyttäjä.
Tämä on minusta jotenkin hieno kommentti. Kompromissi, jossa molemmat saa joskus siihen omien halujen kannalta parhaaseen aikaan. Ei sen tarvitse olla niin mustavalkoista, että joko pitää aina mennä vaan toisen halujen mukaan tai sitten ei koskaan voi antaa silloin kun itseä väsyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen.
Joo, olet ihan oikeassa, voit haukkua tuntemattomien ihmisten suhteet netissä jos se tekee sinut iloiseksi. Ja toki voit lyödä niille mitä määritelmiä tykkäät.
Mitään käytännön relevanssiahan niillä sinun läiskimilläsi leimoilla ei kuitenkaan ole, joten kuten edellä sanoin, olet väärässä kun väität ettei parisuhde ole "tiketti kohtuuttomiin vaatimuksiin" joista yksi esimerkki on aamuyöllä paneminen. Parisuhde on tiketti ihan mihin vaan mistä kyseisessä suhteessa sovitaan. Jos joku sopii kumppaninsa kanssa, että herätään joka yö neljältä panemaan, niin silloin he voivat näin tehdä. Ihan ilman sinun lupaasi.
Hyvä, olemme siis samaa mieltä. Mutta ei se, että sovitaan, että mä herätän sut joka yö keittämään kahvia ja sä suostut, muuta sitä tosiasiaa, että noin normielämässä normaalien ihmisten kesken tuollaista pidetään kohttuuttomana.
Ja harvinaisen helmen löydät, kun parisuhteeseen jonkun täysin kohtuuttomia vaatimuksia toteuttamaan löydät. Onnea matkaan!
Seksiä heti kun saa silmät auki?
- hengitys haisee heti herättyä ihan roskapöntölle, kaikilla.
- itsellä ainakin on pissahätä ja usein myös kakkoshätä herättyäni
Siinä kaksi syytä miksi aamuseksi ei ole mun juttu.
Bodi22 kirjoitti:
Minulla on aamuisin erittäin kestävä erektio. Naiseni hoitaa minut yleensä suullaan tai kädellään. Parina aamuna tyhjennän kassit takaapäin.
😂
Aika retee.
Kyllähän se aika olennainen juttu tässä casessa on, että AP miettii, mitä tapahtuu, ellei seksiä tulekaan joka helkkarin aamu, heittääkö mies siis pihalle, ilman asuntoa.
Siis eron mahdollisuus on jokaisessa suhteessa, mutta en itse voisi olla suhteessa, jossa tietäisin, että tämä tai tämä asia mun on pakko tehdä JOKA PÄIVÄ tai mut jätetään ja heitetään ulos asunnosta.
Ihan sama mikä se asia olisi, mua ahdistaisi aivan valtavasti tälläinen tieto pakosta koko ajan.
Vaikea ajatella, että olisin tässä jotenkin erikoinen tai seksivastainen.
N38 ja hänen aloitus alkaa vaikuttaa ihan normaalilta , kun tätä ketjua lukee
Tasapuolisuuden nimessä tämä tietenkin koskee molempia osapuolia, eikö vain?