Uusi mies ja seksi joka aamu
Ollaan ns. toisella kierroksella ja asutaan omissa asunnoissa. Kun nukutaan vierekkäin niin mies haluaa aina seksiä aamuisin ennen sängystä nousua. Olen tähän suostunut vaikka uninen olenkin silloin kun mies nousee töihin. Välillä innostun itsekin, mutta välillä nukun ja annan miehen purkaa paineensa. Lisäksi pari kertaa viikossa mennään "pidemmän kaavan kautta".
Nyt olen alkanut elätellä toiveita yhteen muutosta, mutta tämä asia vähän mietityttää, että jos en jossakin kohdassa enää olisi valmis joka aamuiseen seksiin. Mies sanoo, että jos yhdessä asutaan, niin sitten pitää paineet purkaa aamuisin, on kuulemma rennompi olo päivällä. Miehelle kyllä sopii sekin että asutaan omillaan ja vietetään yhteistä aikaa ja yhteisiä öitä satunnaisesti, kuten nytkin.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Tämä on ainoa asia joka minua mietityttää yhteenmuutossa, muuten asia olisikin itselleni aika selvä. Ja kummankin lapset jo pois kotoa, joten ei tarvitse niitä miettiä.
N38
Kommentit (346)
Ohis. Voisi kuvitella, että on aika kiihottavaakin, kun toinen alkaa kosketella, kun itse on vielä unessa. Siinä sitten hiljakseen herää esim. suuseksiin. Tietty jo aikaisemmin on sovittu, että saa herätellä toisen näin intiimisti.
AP mieti asiaa myös siltä kannalta että kun ikää tulee niin naisille tulee usein kaikenlaisia kremppoja, joskus ei voi ajatellakaan seksiä. Mitä sitten tapahtuu kun ukko ei saa enää joka päivä? Vaihtuuko lennosta?
Onkohan tämä miehesi niitä jotka ei periaatteesta koske itseensä? Jos on niin olet kusessa. Elämäntilanteet muuttuu, ja aina se ei vaan onnistu.
Toisaalta, jos sillä on pienempi kuin meidän koiralla ja kestää sen minuutin, niin ei välttis tule ongelmia.
Ehkä tämäkin pitää ottaa huomioon, kun kerrot että voit nukkua samalla.
Jos muutat yhteen niin turvaa selusta ja maksa vaan oma osasi kuluista. Kuulostaa niin itsekkäältä tapauksesta, että saattaa vaihtaa jos aamup jää saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Voisi kuvitella, että on aika kiihottavaakin, kun toinen alkaa kosketella, kun itse on vielä unessa. Siinä sitten hiljakseen herää esim. suuseksiin. Tietty jo aikaisemmin on sovittu, että saa herätellä toisen näin intiimisti.
Mä en kuitenkaan voisi kuvitella että olisi seksikästä joka yö herätä siihen että könyää jalkoväliin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta ihan kauheeta!!! Sulla on täysi määräysoikeus omaan kehoosi, enkä suosittele tekemään mitään mitä et halua tehdä. Jos et itse arvosta kehosi koskemattomuutta, niin miten toinen voisi sitä arvostaa?
Jos käytös ja vaatimukset on jo nyt nämä, niin ne pahenee vaan jos muutatte yhteen.
Normaalit ihmiset osaa kyllä hoidella omat paineenpurkunsa. Et ole mikään tahdoton *eksinukke tai rojuränni! Yäk.
Miten ihmisillä voi olla näin vihamielinen suhtautuminen kumppanin seksuaalisuuteen, että jos kumppani kehtaa haluta kroppaasi niin se tekee sinusta rojurännin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kuitenkaan voisi kuvitella että olisi seksikästä joka yö herätä siihen että könyää jalkoväliin.
Olen eri, mutta näin me ollaan erilaisia. Minä kyllä voisin.
:D njuu, muuton jälkeen sit mies naiselle "tuopas yks kalja jääkaapista ja nyt heti! " mut en mä tiiä, jos se sopii molemmille niin miks ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta ihan kauheeta!!! Sulla on täysi määräysoikeus omaan kehoosi, enkä suosittele tekemään mitään mitä et halua tehdä. Jos et itse arvosta kehosi koskemattomuutta, niin miten toinen voisi sitä arvostaa?
Jos käytös ja vaatimukset on jo nyt nämä, niin ne pahenee vaan jos muutatte yhteen.
Normaalit ihmiset osaa kyllä hoidella omat paineenpurkunsa. Et ole mikään tahdoton *eksinukke tai rojuränni! Yäk.Miten ihmisillä voi olla näin vihamielinen suhtautuminen kumppanin seksuaalisuuteen, että jos kumppani kehtaa haluta kroppaasi niin se tekee sinusta rojurännin?
Näin sivusta ketjuun ekaa kertaa kommentoin että ei se halu toiseen ole tässä se vastenmielinen juttu. Vaan miehen epäterve vallankäyttö, joka ei normaaliin parisuhteeseen kuulu eikä sellaista ennusta. Kiristäminen ja alistaminen. Ja ap vastentahtoisella pillupalkalla miettiessään asumisensa riittäviä puitteita ikävä kyllä kuulostaa vain hiukan sofistikoituneemmalta huoralta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se aika olennainen juttu tässä casessa on, että AP miettii, mitä tapahtuu, ellei seksiä tulekaan joka helkkarin aamu, heittääkö mies siis pihalle, ilman asuntoa.
Siis eron mahdollisuus on jokaisessa suhteessa, mutta en itse voisi olla suhteessa, jossa tietäisin, että tämä tai tämä asia mun on pakko tehdä JOKA PÄIVÄ tai mut jätetään ja heitetään ulos asunnosta.
Ihan sama mikä se asia olisi, mua ahdistaisi aivan valtavasti tälläinen tieto pakosta koko ajan.
Vaikea ajatella, että olisin tässä jotenkin erikoinen tai seksivastainen.
Minuakin ihmetyttää, miten vähälle huomiolle tämä jää seksihössötyksen alle.
Itse jouduin exälle antaa useita kertoja päivässä parin vuoden ajan. Ei enää ikinä. Vasta jälkeenpäin tajusin kuinka väärin ja painostavaa se oli. Nykyään olen suhteessa jossa seksillä ei painosteta vaan se on yhteistä mukavaa, mitä harrastetaan vain kun molempien tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset osaa kyllä hoidella omat paineenpurkunsa. Et ole mikään tahdoton *eksinukke tai rojuränni! Yäk.Miten ihmisillä voi olla näin vihamielinen suhtautuminen kumppanin seksuaalisuuteen, että jos kumppani kehtaa haluta kroppaasi niin se tekee sinusta rojurännin?
Riippuu kumppanista. Jotkut tällaiset ketkä vaativat seksiä vaikkei toisen tekisi edes mieli, saavat toisen tuntemaan itsensä pelkäksi seksinukeksi jolla ei ole muuta virkaa kun auttaa toisen paineiden purussa
Kun olen rakastunut niin ei tarvita paljon, joskus vain hipaisu, kun innostuu toisesta.
Ei liity kellonaikaan mitenkään.
Koen olevani haluttu ja haluan toista, emme ole kumpikaan toisillemme rojurännejä tai panopuita. Vaan juuri haluamme olla yhdessä.
Jos noin rumasti puhuu ja asennoituu seksiin ja siihen rakkaaseensa niin tuskin seksi on kovin kivaa oli vuorokauden aika mikä tahansa.
Jos seksitarpeet ja mielikuvat siitä ovat jo alussa erilaiset niin kannattaa harkita yhteenmuuttoa. Ja yhdessäoloa yleensäkin. Ellei ole kyseessä enemmänkin kumppanuus kuin rakkaus- ja seksisuhde.
Ei se siitä muutu, päinvastoin kun arki tulee enemmän kuvaan niin huononee.
Kovin on negatiiviset näkökannat yleensäkin täällä, en ihmettele miksi niin paljon erotaan. Ilmeisesti väärät ihmiset menevät yhteen, liekö sitten tarve, että on joku ja se parisuhde.
Miksi ei voi olla yksin niin kauan, että kolahtaa kunnolla ja kemiat kohtaavat. Silloin ei seksi tai kumppani ole vastenmielisiä.
Ettei pariuduta ihmisen kanssa joka on vähän sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Kun olen rakastunut niin ei tarvita paljon, joskus vain hipaisu, kun innostuu toisesta.
Ei liity kellonaikaan mitenkään.
Koen olevani haluttu ja haluan toista, emme ole kumpikaan toisillemme rojurännejä tai panopuita. Vaan juuri haluamme olla yhdessä.
Jos noin rumasti puhuu ja asennoituu seksiin ja siihen rakkaaseensa niin tuskin seksi on kovin kivaa oli vuorokauden aika mikä tahansa.Jos seksitarpeet ja mielikuvat siitä ovat jo alussa erilaiset niin kannattaa harkita yhteenmuuttoa. Ja yhdessäoloa yleensäkin. Ellei ole kyseessä enemmänkin kumppanuus kuin rakkaus- ja seksisuhde.
Ei se siitä muutu, päinvastoin kun arki tulee enemmän kuvaan niin huononee.
Kovin on negatiiviset näkökannat yleensäkin täällä, en ihmettele miksi niin paljon erotaan. Ilmeisesti väärät ihmiset menevät yhteen, liekö sitten tarve, että on joku ja se parisuhde.
Miksi ei voi olla yksin niin kauan, että kolahtaa kunnolla ja kemiat kohtaavat. Silloin ei seksi tai kumppani ole vastenmielisiä.
Ettei pariuduta ihmisen kanssa joka on vähän sinnepäin.
Toi rumasti puhuminen tosiaan karkoittaa suhteesta.
"Paineen purkaminen". "En halua ajaa toyotalla kun mersu köllöttää vieressä". Voi yök. Ja että asutaan vaan yhdessä, mutta sitten mun on saatava purkaa paineet joka aamuyö...
Pistäkää pojat tutti suuhun ja kaasutelkaa vähemmän sillä pikkumopolla!
Peskää hampaat, pitäkää itsenne puhtaina. Myäs peräpää kuuluu pestä joka vessareissun jälkeen.
Kyllä se siitä loppuu mielenkiinto nopeesti kun yhdessä asutte.
Kannattaa muistaa kuitenkin joku itsearvostus.
Jos tuntuu pahalta kun joku ällötys on siinä niin ovesta ulos vaan se. Moni elää kulissiliitoissa ties minkälaisten limanuljaskojen kanssa kun ei uskalleta lähteä. Sitten katkeruus kun elämä meni hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydy. Älä tee toisen mieliksi mitään, vaikka haluaisit parisuhteen. Vain jos itseäsi aloitteellisesti ja lähtökohtaisesti kiinnostaa jokin.
Ilman muuta. Näin kun toimii kumpikin osapuoli, on lopputulos taattu.
Miksi ihmeessä menette yhteen jonkun sellaisen kanssa jonka mieliksi ette halua tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sivusta ketjuun ekaa kertaa kommentoin että ei se halu toiseen ole tässä se vastenmielinen juttu. Vaan miehen epäterve vallankäyttö, joka ei normaaliin parisuhteeseen kuulu eikä sellaista ennusta. Kiristäminen ja alistaminen. Ja ap vastentahtoisella pillupalkalla miettiessään asumisensa riittäviä puitteita ikävä kyllä kuulostaa vain hiukan sofistikoituneemmalta huoralta.
Mikä ihmeen kiristäminen ja alistaminen? Se, että mies toteaa haluavansa aamuisin seksiä ja olevansa vain sellaisessa parisuhteessa jossa tämä toteutuu? Kyllä tuolla perusteella aika moni muukin sitten kiristää seksiä kun asiaa laajemmin ajattelee - tai ainakin kiristäisi jos asia tulisi puheeksi. Harvassa on ne ihmiset, jotka oikeasti haluaa olla suhteessa jossa omat seksuaaliset tarpeet ei toteudu. Oli ne sitten millaiset tahansa.
Toiseksi, jos ihminen antaa vapaaehtoisesti seksiä kumppanille silloinkin kun se oma kiima ei ole kiihkeimmillään, niin ei se sitä ihmistä miksikään nukeksi tai ränniksi alenna. En oikein tajua ihmisiä jotka ajattelee että alentaa.
Aloittaja on mies ja vakituista naisystävää ei ole ollut aikoihin.
Nyrkkikyllikki se on paras ja rakkain ystävä. Siinä ohessa voi sitten unelmoida aamupanoista ja vallankäytöstä parisuhteessa - siis jos olisi parisuhde.
Miehen testosteronitasot ovat korkeimmillaan aamulla ja laskevat iltaa kohden. On siis ihan loogista, että miehiä panettaa aamulla. Minustakin aamuseksi on parempaa kuin iltaseksi.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kumppanista. Jotkut tällaiset ketkä vaativat seksiä vaikkei toisen tekisi edes mieli, saavat toisen tuntemaan itsensä pelkäksi seksinukeksi jolla ei ole muuta virkaa kun auttaa toisen paineiden purussa
Miksi kukaan ylipäänsä tuntisi itsensä seksinukeksi vain sen takia mitä joku muu hänestä haluaa? Jo on omanarvontunto hukassa, jos se oma identiteetti on noin pienestä kiinni. Minulle on ihan okei, jos kumppani jollain hetkellä haluaa minulta p*mppaa, en minä hetkeksikään koe että se tekisi minusta pelkän panopuun/seksinuken/spermarännin/patjan tms inhottavia termejä joita naiset täällä itsestään ja toisistaan käyttää. Kyllä minäkin haluan häneltä joskus - iik - k*llia.
Normaalit ihmiset osaa kyllä hoidella omat paineenpurkunsa. Et ole mikään tahdoton *eksinukke tai rojuränni! Yäk.