Uusi mies ja seksi joka aamu
Ollaan ns. toisella kierroksella ja asutaan omissa asunnoissa. Kun nukutaan vierekkäin niin mies haluaa aina seksiä aamuisin ennen sängystä nousua. Olen tähän suostunut vaikka uninen olenkin silloin kun mies nousee töihin. Välillä innostun itsekin, mutta välillä nukun ja annan miehen purkaa paineensa. Lisäksi pari kertaa viikossa mennään "pidemmän kaavan kautta".
Nyt olen alkanut elätellä toiveita yhteen muutosta, mutta tämä asia vähän mietityttää, että jos en jossakin kohdassa enää olisi valmis joka aamuiseen seksiin. Mies sanoo, että jos yhdessä asutaan, niin sitten pitää paineet purkaa aamuisin, on kuulemma rennompi olo päivällä. Miehelle kyllä sopii sekin että asutaan omillaan ja vietetään yhteistä aikaa ja yhteisiä öitä satunnaisesti, kuten nytkin.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Tämä on ainoa asia joka minua mietityttää yhteenmuutossa, muuten asia olisikin itselleni aika selvä. Ja kummankin lapset jo pois kotoa, joten ei tarvitse niitä miettiä.
N38
Kommentit (346)
Sehän raiskaa sut joka aamu, törkeetä hyväksikäyttöä. Nyt rikosilmoitus ja sika vankilaan.
Jätä se sika
Mites olis keskustelu sen kumppanin kanssa?
Itseen tykkää aamuseksistä yhtään, mutta monilla miehillä homma onnistuu vain aamuisin.
Ihan itse päätät, mitä haluat, mutta jo kyselysi kertoo,että vähän epäröit ja jos epäröi yhtään, niin paras antaa olla.
T.hoitsu
Tästä tuli muisto nuoruudesta mieleen.
Silloinen tyttökaveri laittoi aamulla kellon soimaan, että ehdittiin hoitaa hommat aamulla, ennenkuin hän lähti kouluun/töihin.
PRRRR! No niin. Haukotus. Vehje ylös ja hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Paukuttaako kakkoseen?
Aamuseksit on vain ykköseen ja lähetyssaarnaajassa.
Sitten pidemmän kaavan kautta tehdään nää erikoisemmat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itseen tykkää aamuseksistä yhtään, mutta monilla miehillä homma onnistuu vain aamuisin.
Ihan itse päätät, mitä haluat, mutta jo kyselysi kertoo,että vähän epäröit ja jos epäröi yhtään, niin paras antaa olla.
T.hoitsu
Se on just noin, paras antaa olla.
Noh, ei toinen osapuoli yksin päätä milloin seksiä harrastetaan. Toisaalta yleensä kun muutetaan yhteen ollaan aika kiihkeitä.
Mitä turhaan mietit, tuohan on aivan ihannetilanne. Parempaa tapaa herätä ei olekaan :) Sitä paitsi menee kyllä ohitse, kun arki koittaa. Jos epäilyttää, ei kannata muuttaa yhteen kun vasta vuoden tai parin päästä. Silloin on suhde jo vähän arkipäiväistynyt, arkeahan elämä oikeasti on eikä alkuhuumaa.
Siellä Porvoossa on varmaan vesijohtovedessä lisättynä jotain, kun seudulla vaikuttaa olevan niin kiihkeitä miehiä aina
En ole itse aamuseksin ystävä yhtään. Aamulla nukuttaa, en todellakaan ole sellaisessa mielentilassa, että itse pystyisin nauttimaan. Lisäksi yön jäljiltä on monesti hikinen, nuhjuinen yms ennen suihkua.
Ja en tosiaan suostuisi kenenkään mieliksi jatkuvasti johonkin, mistä itse en pidä.
Siis sinä nukut ja mies "harrastaa seksiä" kanssasi. Se on raiskaus, ei seksiä.
”Pitää paineet purkaa aamuisin”? Pitää? Halusit sinä tai et?
Juuei jatkoo ylipäätään.
Kieltäydy. Älä tee toisen mieliksi mitään, vaikka haluaisit parisuhteen. Vain jos itseäsi aloitteellisesti ja lähtökohtaisesti kiinnostaa jokin. Koska muuten jälkikäteen harmittaa paljon ja tulee olo että toinen hyväksikäyttää, kun hänen ehdoilla mennään vaan, eli ei toimi. Ole terveesti omia puolia pitävä ja sano mitä ajattelet. Jos toinen on oikeasti kiinnostunut (muustakin kuin seksistä) tilanne selviää ihan hyvin, eikä mies pakene tai naksahtele, vaan ymmärtää. Jo nyt arveluttaa tuo miehen tapa toimia, että joudut puoliunessa sietämään.
Oma asunto, oma elämä. Ei kiitos tuollaista, en haluaisi olla olemassa siksi, että mies saa purkaa paineitaan. Minusta seksissä pitää olla kaksi, toinen ei saa olla pelkkä tyhjennysastia.
Hyi helvetti, mahtaa olla hajut 🤢
En todellakaan haluaisi. Kiva tuhlata joka aamu aikaa jonka voisi myös nukkua, ja sitten mennä limaa valuvana töihin. Johan tuossa saa herätä joka aamu puoli tuntia aikaisemmin. Ei kiitos!
Kassientyhjentäjämies vielä toisellakin kierroksella ja nainen levittää alistuneena tavaraa 😳 En voi taas uskoa tuota tyhmyyden määrää!
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä nukut ja mies "harrastaa seksiä" kanssasi. Se on raiskaus, ei seksiä.
No ei se kyllä ole jos siihen on lupa. Ei kaikkia haittaa jos oma kulta pökkii kun itse on vielä enempi tai vähempi unten mailla.
Sit jos ap ei ole sanonut että se on ok niin sitten se on raiskaus.
Kyllä ne miehet toiveet aamuseksistä vähitellen loppuu ja hän tottuu siihen ”kerran kuussa”-tahtiin.