Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti

Vierailija
08.08.2014 |

Mieheni tuli kertomaan että oli mennyt sänkyyn toisen naisen kanssa pahan riitamme jälkeen humalassa. Olemme olleet yhdessä nyt 2v ja reilun puolivuotta asuneet yhdessä.

Mies tuli itkien tämän mulle kertomaan ja ollaan nyt kinkkisessä tilanteessa. Luottamus meni ihan kokonaan multa nyt. Vaikka riidan yhteydessä käskinkin hänet ulos asunnostamme ja pakkaamaan tavaransa en silti tätä osannut odottaa.

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Ero vai vielä uusi mahdollisuus suhteelle?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen täällä kertoi huonosta omatunnosta pettämisen jälkeen, käskettiin hänen salata asia. Nyt kun mies selvästi katuu ja kertoi ihan itse ja vieläpä ilmeisesti heti teon jälkeen niin suosittelette eroa. Minä sanoisin, että mieti tarkkaan haluatko heittää miehen menemään yhden virheen jälkeen jos hön todella katuu?

Vierailija
22/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupään vastaukset on varmaan näitä palstauskiksia, jotka luulevat, ettei niiden miehet ei petä koskaan...Näiden kanssa olen paneskellut. Tämä ohi.

Mutta, istukaa nyt alas ap ja puhukaa asioista. Jos suhde on kuitenkin muuten toimiva, niin ei sitä yhden panon takia kannata lopettaa. Itse tiedät parhaiten missä menette. Kurjaahan toi on, mutta hän sentään tunnusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostat tietenkin. Petät ja katsot miehen kortit.

Vierailija
24/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:06"]Mieheni tuli kertomaan että oli mennyt sänkyyn toisen naisen kanssa pahan riitamme jälkeen humalassa. Olemme olleet yhdessä nyt 2v ja reilun puolivuotta asuneet yhdessä.

Mies tuli itkien tämän mulle kertomaan ja ollaan nyt kinkkisessä tilanteessa. Luottamus meni ihan kokonaan multa nyt. Vaikka riidan yhteydessä käskinkin hänet ulos asunnostamme ja pakkaamaan tavaransa en silti tätä osannut odottaa.

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Ero vai vielä uusi mahdollisuus suhteelle?

Nussitaan yhdessä ja kostetaan sille SIALLE. Olen isomulukkkuinen karju. ET varmasti pety. Meistä voi tulla vakiopanokamut, koska et enää äijäsi piliä haluakkaan minun makkaraa saatuasi.

Vierailija
25/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia tai ero

Vierailija
26/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysele muiden tekemisiä, sun tarvitsee nyt vaan miettiä omat kuviosi ja touhusi siten, mikä tuntuu hyvältä.

Ja joo, vastaan sulle, minä jättäisin... En siedä yhtään pettureita.

Vierailija
27/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Jos noin varhaisessa vaiheessa menee noin huonosti, ei kannata jatkaa. Tuossa vaiheessa pitäisi olla vielä umpirakastunut omaan puolisoonsa, eikä tapella ja kännäillä ja pettää. Ja jos miehellä on taipumus ryyppäämiseen, vieläpä niin ettei hillitse omia tekojaan, ei se tule varmaankaan siitä loppumaan ihan noin vain.

Vierailija
28/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Saisit aikaa miettiä mitä haluat. Ansaitset parempaa.

Vierailija
29/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:12"]Eroaisin. Jos noin varhaisessa vaiheessa menee noin huonosti, ei kannata jatkaa. Tuossa vaiheessa pitäisi olla vielä umpirakastunut omaan puolisoonsa, eikä tapella ja kännäillä ja pettää. Ja jos miehellä on taipumus ryyppäämiseen, vieläpä niin ettei hillitse omia tekojaan, ei se tule varmaankaan siitä loppumaan ihan noin vain.

[/quote]

Juuri noin minäkin tekisin.

Vierailija
30/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jättäisin. Mutta arvostaisin kyllä rehellisyyttä, joten jos jatkaa yhteistä matkaa, niin hyvä että kertoi asian itse sinulle.

Vierailija
31/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin tuntuu! ehkä vähänetäisyyttä ja sitten puhtaalta pöydältä eteenpäin?

Vierailija
32/38 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi koska itki kuitenkin.

Vierailija
33/38 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä välit poikki.

Vierailija
34/38 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä välit poikki.

Eiköhän tämäkin bälirikko tässä kuluneesta viidessä vuodessa ole jo ratkennut.

Vierailija
35/38 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otse käskit miehen häipyä ja viedä kimpsunsa ja kampsunsa. Mieshän varmaan luuli, että on vapaa.

Vierailija
36/38 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin lukot.

Vierailija
37/38 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia pettää noin varhaisessa vaiheessa. Ei kahdessa vuodessa ehdi tapahtumaan mitään niin massiivista, että pettäminen olisi jotenkin "ok". Mies ei välitä suhteestanne eikä rakasta sinua (2 vuodessa ei välttämättä rakastakaan toista vielä).

Vierailija
38/38 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni nyt pettäisi (tai minä saisin tällaisen päähänpiston), niin suhteella ei olisi tulevaisuutta. Ollaan oltu 2 vuotta yhdessä ja vasta hetki sitten muutettiin yhteen ja ollaan nyt vähän niinkuin rakentamassa yhteistä elämäämme... Kaikki on vasta alussa, niin olisi kyllä outoa, jos jo tässä vaiheessa kyllästyy ja haikailee muita. Tosin se kertoo siitä, ettei suhde tule toimimaan.