Muita nelikymppisiä, joilla ei ole kasvoissa juonteita?
Mutta naama on ihan kuihtunut. Auttaako tähän muu kuin täyteaineet?
T. Hollow face
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla nelikymppisenä kuihtunut. Joku sairaus syö kollageenia?
Todellakin voi, kun on muutenkin sirot kasvot. Pyöreys ja täyteläisyys on kadonneet.
Ap
Ei vielä kumpaakaan. Hieman huoletti, että valahtaako naama, kun paino on pudonnut niin paljon, mutta toistaiseksi ei. Pieni Sibelius-ryppy on tullut silmien väliin stressaavan työn myötä.
Tätä naamaan ja elämä paranee: https://nenna.fi/tuote/the-ordinary-natural-moisturising-factors-ha-30-…
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä kumpaakaan. Hieman huoletti, että valahtaako naama, kun paino on pudonnut niin paljon, mutta toistaiseksi ei. Pieni Sibelius-ryppy on tullut silmien väliin stressaavan työn myötä.
Eli on juonteita...
Vierailija kirjoitti:
Tätä naamaan ja elämä paranee: https://nenna.fi/tuote/the-ordinary-natural-moisturising-factors-ha-30-…
Mitä tämä tekee? Mun iho ei ole kuiva.
Ap
The Ordinaryn on omallakin kohdalla auttanut kuivuuteen t 37v
Ei ole ihan minkäänlaisia juonteita saati ryppyjä, mutta ylipaino ehkä selittää. Eikö sitä sanotaan, että neljänkympin jälkeen naisen pitää valita kasvot tai vartalo. Jos oikein hoikkana haluaa itsensä pitää, niin yleensä kasvot ovat kuivemmat ja ryppyisemmät kuin pulleammalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on juonteita...
Onko olemassakaan ihmistä, jolla ei naamaa kurtistaessa tule juonnetta? Jos naama on perusilmeellä, ei ole juonteita.
Moni hoikka rupsahtaa aikaisemmin. Meillä töissä useampi nainen jolla hieman ylimääräistä ja kasvotkin pyöreämmät. Niin on siloiset kasvot eikä merkkiäkään rypyistä vaikka osalla ikää jo yli 50v. En väitä että näyttäisivät nuoremmilta mutta juonteita ja ryppyjä ei ole. Sitten hoikkia joilla terveelliset elämäntavat mutta naamat rypistyneet. He kuitenkin jotenkin olemukseltaan nuorempia ja jaksavampia kuin ne siloposket.
Itse jojoillut painon kanssa 20 vuotta ja 40-vuoden jälkeen naama tuntuu valahtaneen. Ei ole niinkään ryppyjä mutta poskista alaspäin sellainen taikinanaama.
Mulla sama. Otan täyteaineita säännöllisesti. Mulle lääkäri on sanonut (käyn aina pistoshoidossa lääkärillä) että toinen vaihtoehto on itsensä lihottaminen mutta se ei ole mulle aidosti vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Moni hoikka rupsahtaa aikaisemmin. Meillä töissä useampi nainen jolla hieman ylimääräistä ja kasvotkin pyöreämmät. Niin on siloiset kasvot eikä merkkiäkään rypyistä vaikka osalla ikää jo yli 50v. En väitä että näyttäisivät nuoremmilta mutta juonteita ja ryppyjä ei ole. Sitten hoikkia joilla terveelliset elämäntavat mutta naamat rypistyneet. He kuitenkin jotenkin olemukseltaan nuorempia ja jaksavampia kuin ne siloposket.
Itse jojoillut painon kanssa 20 vuotta ja 40-vuoden jälkeen naama tuntuu valahtaneen. Ei ole niinkään ryppyjä mutta poskista alaspäin sellainen taikinanaama.
Kun lihoo tasatahtia lisää, iho venyy eikä juonteet näy. Lihavan ihmisen pikafiksi on suolainen pikaruoka-ateria, sillä silenee viimeisetkin rypyt.
Ei voi olla nelikymppisenä kuihtunut. Joku sairaus syö kollageenia?