Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti

Vierailija
08.08.2014 |

Mieheni tuli kertomaan että oli mennyt sänkyyn toisen naisen kanssa pahan riitamme jälkeen humalassa. Olemme olleet yhdessä nyt 2v ja reilun puolivuotta asuneet yhdessä.

Mies tuli itkien tämän mulle kertomaan ja ollaan nyt kinkkisessä tilanteessa. Luottamus meni ihan kokonaan multa nyt. Vaikka riidan yhteydessä käskinkin hänet ulos asunnostamme ja pakkaamaan tavaransa en silti tätä osannut odottaa.

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Ero vai vielä uusi mahdollisuus suhteelle?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun laulaa Ohi on, ohi on....

Jos kerran pettää, pettää myöhemminkin. Jos otat takas, niin jossain vaiheessa tulee taas riitaa tai joku muu syy miksi piti käydä viraissa. Jos ei muuta niin sitten selitys olin humalassa. Noin alkuvaiheessa suhdetta sellainen ei ptäisi käydä mielessäkään.

Vierailija
2/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olet käskenyt miehen pakkaamaan kamansa, niin miksi itket perään? Älä uhkaile asioilla mitä et sitten tarkoitakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa terveessä suhteessa ei myöskään heitetä toista ulos yhteisestä asunnosta ja uhkailla erolla. Erotkaa tai menkää pariterapiaan, tuo pettäminen on vain jäävuoren huippu.

Vierailija
4/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran jättää niin jättää toistekin ja pettää. Eli sinä käsket pakkaamaan kamat ja mies häipyy ja pettää. Kahden kauppa!

Vierailija
5/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettikö?

Jos kerran pahan riidan päätteeksi käskit hänen pakata kamppeensa ja häipyä niin eikö se silloin tarkoita että mies on vapaa? Toinen juttu on taas se että riidan jälkeen sovitte ja jatkoitte yhdessäoloa...

Vierailija
6/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä petä uudestaan koska kyse oli kovasta humalasta ja pahasta riidasta. Minä en henk. koht. Pystyisi jatkamaan suhdetta koska en pystyisi enää koskaan luottamaan.

Ja ymmärrän että käskit miehen pakkaamaan tavarat koska olit järkyttynyt. Suutuspäissään tai järkyttyneenä ihmiset sanoo ja tekee pahoja asioita. Vaikuttaa siltä että ootte nyt ajautuneet siihen pisteeseen että jotain on pakko tehdä. Se on varmaa, että suhde ei enää voi jatkua samalla tavalla. Teidän pitää yhdessä punnita vaihtoehtoja ja miettiä ratkaisuja. Jos päätätte jatkaa yhdessä, niin siinä tulee olemaan kova työ molemmin puolin. Mieti, pystytkö enään luottamaan mieheen? Miten teidän kummankin pitäisi muuttua? Parempi puhua samalla kaikki asiat selviksi, ettei mikään asia jää kummittelemaan. Sen jälkeen ajatuksenne ovat varmaan selkiytyneet, voitte aloittaa vihdoin puhtaalta pöydältä. yhdessä tai erikseen.

Vierailija
7/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies näyttäisi minulle ovea ja sanoisi että pakkaa kamasi ja häivy niin olettaisin silloin ettei hän enää halua olla kanssani ja olen siis vapaa?!

Vierailija
8/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde teillä on muuten? Tavallaan pidän "miehisenä" tekona tunnustamista. Jos suhde hyvä ja vakaa, niin en yhdestä hairahduksesta laittaisi poikki. Mutta nyt on KESKUSTELUN paikka.

Vierailija
9/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ne Ross ja Rachelkin junnasivat Frendeissä loppuun saakka :D toisen mielestä oltiin tauolla, toisen mielestä oltiin vaan riidoissa.

Erotkaa jos tuossa vaiheessa jo tollasta...

Vierailija
10/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo nyt maailmaa kaada. On aivan eri asia riidan jälkeen hairahtua kerran, itkeä ja katua kuin että vuosikaudet fantasioi pettämishaluillaan ja viimein toteuttaa ne.

Joskus tuollainen yksi kömmähdys saa ihmisen tajuamaan, että tällainen ei kannata. Sinuna jatkaisin. Edellyttäen tietysti, että tykkäät tyypistä.

On pettämistä ja pettämistä. Tällainen kännisekoilu on anteeksiannettavissa oleva juttu.

Vierailija
11/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne oli toisin päin...tosin meillä oli mennyt jo pitkään huonosti, minä petin, kerroin seuraavana päivänä miehelle, mutta hän antoi minulle uuden mahdollisuuden...ei ole käynyt pienessä mielessä pettää uudestaan.

Luottamusta rakennettiin uudestaan pitkään, eikä se varmaan ikinä tule olemaan täysin samalla tasolla.

Nyt 5 vuotta myöhemmin, ei asia tule edes riidoissa esiin..kadun tekoani varmaan lopun ikinä, mutta tehtyä ei saa tekemättömästi.

Olen miehelleni ikuisesti kiitollinen kun pystyi antamaan anteeksi

Vierailija
12/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:41"]

No jos mies näyttäisi minulle ovea ja sanoisi että pakkaa kamasi ja häivy niin olettaisin silloin ettei hän enää halua olla kanssani ja olen siis vapaa?!

[/quote]

Kyllä. Sinä olet vapaa. Ei se mitään rakettitiedettä ole. Hän ei halua jatkaa yhteisasumista sinun kanssasi vaan pytää sinua poistumaan tavaroinesi.

Vierailija
13/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka riidan yhteydessä käskinkin hänet ulos asunnostamme ja pakkaamaan tavaransa en silti tätä osannut odottaa." Niin no, vähän riippuu missä mielessä olet tämän sanonut. Että "nyt ulos asunnosta, puran vihaani suursiivoamalla, ja pakkaahan samalla viikonlopuksi tavarasi, haluan olla yksin" (= mies petti), vai "ulos tästä asunnosta eikä ole takaisin tuleminen, pakkaa välttämättömimmät ja loput asettelen jätesäkeissä oven ulkopuolelle mistä voit ne noutaa" (= mies ei pettänyt).

Vierailija
14/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli siis ollut tooodella iso riita ennen pettämisetä. Riidan syynä oli se että mies lähtee poikien reissulle ilmottamatta mulle mitään ja valvoin koko vklpn ihan huolissaan. Sanoin hänelle sitten palattuaan että haluan miettiä tämän suhteen tulevaisuutta rauhassa koska ei toiselle voi olla kertomatta viikonlopun reissusta jos yhdessä asuu. Kertomatta jättämistä hän perusteli "en halunnu et häiritset"

Ap

Vierailija
15/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:08"]

Meillä oli siis ollut tooodella iso riita ennen pettämisetä. Riidan syynä oli se että mies lähtee poikien reissulle ilmottamatta mulle mitään ja valvoin koko vklpn ihan huolissaan. Sanoin hänelle sitten palattuaan että haluan miettiä tämän suhteen tulevaisuutta rauhassa koska ei toiselle voi olla kertomatta viikonlopun reissusta jos yhdessä asuu. Kertomatta jättämistä hän perusteli "en halunnu et häiritset"

Ap

[/quote]

Eli pettäminen on seuraus teidän ongelmista. Noh, miten olisit reissuun suhtaunut, jos olisit tiennyt ja soitteletko jatkuvasti perään, jos mies on poikaporukalla liikenteessä. Parisuhteessa kun kuuluu olla myös sitä omaa aikaa ja tilaa.

Älä tee pettämisestä nyt liian suurta numeroa, koska se ei ratkaise suhteen varisnaisia ongelmia, kun lähdette asioita purkamaan.

Vierailija
16/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen, pettäminen ja pettäminen. Entä sitä ennen tapahtuneet asiat, toisarvoisia?! Asetu miehen asemaan, ja miksi miksi jätti kertomatta reissusta eli peilaa vähän sitä omaakin käytöstäsi. Parisuhde on kuitenkin aina kahden kauppa, jossa pelkän yhdenosapuolen syyttelyn sijaan(kuten nyt teet) pitäisi aina miettiä, olisiko kummasakin vikaa.

Vierailija
17/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:08"]

Ap

[/quote]

Eli pettäminen on seuraus teidän ongelmista. Noh, miten olisit reissuun suhtaunut, jos olisit tiennyt ja soitteletko jatkuvasti perään, jos mies on poikaporukalla liikenteessä. Parisuhteessa kun kuuluu olla myös sitä omaa aikaa ja tilaa.

Älä tee pettämisestä nyt liian suurta numeroa, koska se ei ratkaise suhteen varisnaisia ongelmia, kun lähdette asioita purkamaan.

[/quote]

En koe olevani näitä pommittajatyttöystäviä vaan annan herran mennä paljon vapaammin kuin kaverini. Hän kertoi kyllä että perjantaina lähtee ryypyntielle mutta säikähdin kun ei aamukuuteen mennessä ollut ilmoittanut itsestään/ tullut kotiin. Tiedän että huolestun liikaakin mutta taidan vaan olla liian ylihuolehtiva

Vierailija
18/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turha jatkaa. Toi on niin nähty

Vierailija
19/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:41"]

Ei välttämättä petä uudestaan koska kyse oli kovasta humalasta ja pahasta riidasta. Minä en henk. koht. Pystyisi jatkamaan suhdetta koska en pystyisi enää koskaan luottamaan.

Ja ymmärrän että käskit miehen pakkaamaan tavarat koska olit järkyttynyt. Suutuspäissään tai järkyttyneenä ihmiset sanoo ja tekee pahoja asioita.

[/quote]

Eli sinusta on ihan normaalia suutuspäissää heittää toinen asunnosta ulos? Kai se on sitten normaalia suutuspäissään vetää känni ja pettää.

Mä en ymmärrä tollasta käytöstä. Jos vaimo yrittäis mut heittää riidellessä kämpästä pihalle, niin se olis eron paikka. Saattaisin kyllä vetää kännin ja jotain pannakin, mutta en siitä enää vaimon kanssa puhuis.

Vierailija
20/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:14"]

ihan turha jatkaa. Toi on niin nähty

[/quote]

Samaa mieltä, ei tollasen pirttihirmun kanssa kannata jatkaa.