Frasier (tv-sarja) mysteerit
Innoitus Sinkkuelämää ja Frendit ketjuista.
En tiedä onko täällä Frasierin katsojia, mutta mitkä sarjan asiat ovat jääneet vaivaamaan? Minua häiritsi aina se, että Frasierin mielestä Ross oli pahimmanlaatuinen irtosuhteiden harrastaja, mutta kaatoi itsekin ihan surutta naisia sänkyyn ja usein oli pelkkä seksi mielessä.
Eräässä jaksossa Martin kertoo, ettei hänellä ole veljeä. Kuitenkin eräässä jaksossa juhlitaan Martinin veljenpojan häitä! (kreikkalaiset häät jakso, yksi lemppareitani) Täytyy vielä mainita, että lempihahmoni on Niles!
Kommentit (158)
Minua häiritsi paljon Frasierin ja Nilesin pukeutuminen. Usein housut olivat hirvittäviä lepattavia säkkejä, samoin kuin takitkin. Varmaan laadukasta kangasta, mutta istuvuus omaan silmään ihan kamala. Samoin muutamat asuvalinnat arveluttavia.
Mua häiritsee Eddie-koira, joka joskus äänestettiin huonoimmaksi koiranäyttelijäksi ikinä. Ja totta onkin, että sitä ohjataan huonosti, se ei reagoi oikealla tavalla kohtauksiin jne.
Niles rules.
Mua aina huvitti se että Frasierin keittiössä käydyt keskustelut eivät kuuluneet koskaan olohuoneeseen :)
Jaa, minulle varmaan suurin mysteeri on se, miltä Nilesin ensimmäinen vaimo Maris näyttää, kun tätä ei koskaan sarjassa vilahda. Toisaalta muiden kuvauksen perusteella naisen luonteesta ja ulkonäöstäkin sai aivan riittävän hyvän käsityksen. Omaa suosikkihahmoa on vaikea valita, oli niin loistavaa näyttelijäntyötä kautta linjan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:25"]
Suurin mysteeri: Maris Crane
[/quote]
Hahaa, niin totta! Maris näkyy yhdessä kohtaa, siinä kun se on kääritty, jälleen yhden, kauneusleikkauksen jälkeen siteisiin ja makaa sängyllä. Joku flashback kohtaus.
Itseä häiritsee aina, ettei Nilesin asunnoista nähdä muuta kuin yksi huone/asunto. Sääli...
Mysteeri on se, etten ole yhtään jaksoa ikinä nähnyt loppuun. Ihana sarja, mutta niin hidastempoinen, että uni tulee aina.
Frasierissa oli kiva se miten käsittelivät Daphnen näyttelijän raskauden. Siitä tehtiin hyvää huumoria, että sitä asiaa ei voinut mitenkään peitellä.
Tiesittekö, että Nilesin näyttelijä on homo? Minunkin lempihahmoni siitä huolimatta!
Daphnen läskipuku oli minusta kyllä kaamea. Parasta oli ohuen ohuet kädet ja jalat nilkasta alaspäin, joista jänteet ja luut näkyivät. Sitten oli muuten sellainen tynnyriasu.
http://thelaughingstork.com/wp-content/uploads/2011/01/Daphne-pregnant.jpg
Ei löytynyt muuta. 15
- Niles ei tunnu koskaan olevan töissä
- Missä Martin nukkuu?
se on mysteeri kun tuntuu "aina" kun käännän neloselle niin sieltä se tulee, ja tätä on tapahtunut jo monta vuotta
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:24"]Mua aina huvitti se että Frasierin keittiössä käydyt keskustelut eivät kuuluneet koskaan olohuoneeseen :)
[/quote]
Samaa olen itsekin nauranut! :D
Täällä on vielä mainitsematta eräs varsinainen mysteeri.
Miksi "tossed salad and scrambled eggs"?
Mutta ymmärtääkö kukaan, mitä hemmettiä se loppulaulu tarkoittaa?? Eggs all over my face?? Tarkoittaako se jotain mokaamista, munaamista, kuten Suomessakin joskus muinoin puhuttiin?
On se hyvä sarja, Roz on mun suosikki. Niin ihanan rento suhtautuminen kaiklkeen.
Muistelen myös että oli sellainen jakso, jossa Niles meni sänkyyn Lilithin kanssa ja Frasier tunki aamulla huoneeseen...
Ross oli mun lemppari. Olen samanlainen sählääjä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:05"]
Täällä on vielä mainitsematta eräs varsinainen mysteeri.
Miksi "tossed salad and scrambled eggs"?
[/quote]
Problem solved. :)
Olen erittäin iloinen myös pelkästä Frasier keskustelustakin ;) T. ap