Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulta puuttuu koru- ja laukkugeeni - muita samanlaisia?

Vierailija
08.09.2014 |

Olen ihan naisellinen nainen, on pitkät hiukset, joita tykkään laittaa ja näteistä vaatteistakin pidän ja meikkaankin aika usein jne. Mutta minua ei vähääkään kiinnosta korut eikä laukut. Ei käytä koruja, en sormuksia, en edes vihkisormusta, ja menen ihan välinpitämättömänä kaikkien laukkukauppojen ohi. Kengätkään eivät kiinnosta intohimoon saakka.

Muita samanlaisia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, se onkin ihan geeni? Anyway, kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää ja siksi olenkin laadun perään. Eli kun ostan vaikka korun, ostan sellaisen joka säilyy. Ja aina käyttöä varten, ei tyhjän pantiksi.

Vierailija
2/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Rahaa olisi kyllä ostaa merkkilaukkujakin, mutta ei vain kiinnosta. Siisti ulkoasu ja huoliteltu meikki riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu niiden lisäksi myös meikkaus-, hiustenvärjäys- ja siivousgeenit.

Vierailija
4/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta minuakaan, mut lähinnä lyhyen käyttöikänsä vuoksi. Kunnolliset nahkaiset laukut ja kestävät korut taas ovat sen verran kalliimpia, ettei niitä tule ihan huvin vuoksi ostettua.

Nykyinen muoti ostaa heikkotekoisia, halvalla epämärääisissä oloissa tehtyjä koruja, kenkiä ja laukkuja (ja sohvia ja huonekaluja ja elektroniikkaa ja leluja ja...) hetken mielijohteesta, ja heittää ne yhtä surutta roskiin kun ne kappas vaan eivät kestä, on ihan älytön. Se lisää sellaisen jätteen määrää, jota on hankala kierrättää ja mahdotonta korjata. 

Sinänsä minusta siis nuo tavarat ovat kauniita. Mutta kun miettii tuotteen koko elämänkaarta, ja sitä että minulla on vastuu myös hävittää se tuote jonain päivänä, niin usein jätän ostamatta.

Vierailija
5/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän koruja jonkun verran, mutta multa puuttuu se laukkugeeni. Sekä trendi-, sisustus-, meikkaus- ja kenkägeenit.

Vierailija
6/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen. Periaatteessa rakastan koruja (aitoja) ja laukkuja. Mutta vaikka laatikko on pullollaan upeita koruja olen käyttänyt samoja timanttikorviksia jo 30 vuotta, samaa kelta-valkokulta kaulakorua 10 vuotta ja sormuksetkin on 12-24v olleet samat! Mun on hirveän vaikea muistaa ottaa toiset korut asun mukaisesti. Mies aina nauraa kun lähdemme matkalle että voisi sinne jotain muuta laittaa esille kuin aina samat vanhat!

Sama laukkujen kanssa.En koskaan hanki ns merkkilaukkuja vaan itseäni miellyttäviä ulkomailta ostettuja nahkalaukkuja. Olisko niitä nyt 8 tällähetkellä (juuri laitoin pari kulunutta pois); silti käytän aktiivisesti ehkä 3 laukkua!

Kun nuo useinmiten käyttämäni sopii periaatteessa kaikkeen ei ole syytä vekslata niin paljon

Vierailija
7/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin. Multa puuttuu myös tänne pesiytynyt termi: lompakolla loisimis-geeni.

Vierailija
8/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käyttää koruja mutta en osaa. Ne näyttää tyhmältä mun päällä, varsinkin ne pitkät kaulakorut.
Korviksetkin olen unohtanut laatikkoon jo monta vuotta.
Laukut niin kalliita ettei ole varaa ostaa kivoja. Jollain tekonahka/kangaslaukuilla mennään.
Eilä mua jaksa enää kiinnostaa. Töissäkin työkaverit kyselee miksi en käytä koruja, no kun osaa. Tyrkyttävät jotain itsetehtyjä koruja mulle ostettavaksi. Varmaan tuen työkaveria ostamalla rihkamaa kalliilla.

Vierailija
9/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se korugeeni, mutta muut puutyuu. Kuljen jeesusteipillä paikatuissa converseissa kun en jaksa ostaa uusia, pillifarkuissa jotka uusin kun entiset kuluu puhki haarasaumasta, topeissa ja huppareissa.

Vierailija
10/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 07:52"]

Mä käytän koruja jonkun verran, mutta multa puuttuu se laukkugeeni. Sekä trendi-, sisustus-, meikkaus- ja kenkägeenit.

[/quote]Samat geenit täälläkin. Muutamilla laadukkailla kengillä tallaan monta vuotta, laukkuja on vain pari ikivanhaa, sisustamiseen ei riitä intoa ja mielenkiintoa ollenkaan ja muoti on ihan yks ja sama hailee.

Vierailija
11/11 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin joskus jopa käyttää kaulakoruja, mutta niistä tulee heti dekolteeseen näppyjä ja ärsytystä. Siis ihan aidoista kultakoruista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi