Onko muita joista kukaan ei ole ollut koskaan kiinnostunut?
Olen 29-vuotias neitsyt, jota kohtaan kukaan ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Ei siis mitään, ei edes baarissa viisi minuuttia ennen valomerkkiä tai missään muussakaan tilanteessa. Minulla on pari miespuolista kaveria, mutta kukaan mies ei näe minua kiinnostavana puolisona. Se saa minut ajattelemaan, että minussa on jokin ihan hirveä vika...
Olen vähän ujo, mutta juttelen kyllä ihmisille, jos saan vähän aikaa tutustua ensin. En ole kaunis, mutta mielestäni ihan ok, saan usein kehuja hiuksista ja silmistä. En ole hoikka, mutta normaalipainoinen kuitenkin. Olen ihan fiksu ja hyvinkoulutettu ja kaverit pitävät minua hauskana, mutta... Olen aina ollut yksin.
Tuntuu jotenkin niin oudolta, kun esimerkiksi yhdessä kesätapahtumassa taannoin kolme miestä yritti illan aikana vieressäni seisonutta ystävääni. Hän on todella kiva, mutta hän myös painaa ainakin sata kiloa ja hänellä on melkein olemattomat hiukset. Silti häntä lähestyttiin, minua ei. Meillä oli hauskaa, joten molemmat nauroimme, joten en minäkään istuskellut naama norsunvitulla.
Ihan nuoresta lähtien on usein käynyt niin, että vaikka baarissa kaikki ystäväni haetaan tanssimaan ja minä jään yksin pöytään. En ymmärrä miksi.
Voiko olla sellainen ihminen, ettei vain kukaan kiinnostu, vaikkei mitään suurta vikaa olisikaan? Vai onko minussa oltava jokin vika, mitä en vain itse tajua ja muut on liian kohteliaita kertomaan?
Millaisia naisia tuntemanne yksinjääneet ovat? Siis ne, jotka eivät ole yksin omasta tahdostaan.
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:38"]
Joko olet liian hyvä tai nyrpeä.
Mies
[/quote]
En ole nyrpeä, mutta en tosiaan ole kaunis, joten en ainakaan voi olla liian hyvä. Enkä oikein usko, että jossain olisi nainen, joka ei olisi kelvannut, koska on liian hyvä... :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:01"]
Joko olet miesten mielestä liian kaunis, jolloin eivät uskalla koittaa onneaan, tai sitten ujoutesi antaa sinusta ylimielisen vaikutelman.
[/quote]
En ole kaunis, joten se ei voi olla vaihtoehto. Enkä kyllä ole ylimielinenkään, mutta ehkä sitten vaikutan siltä... :/
[/quote]
Jos et ole ylipainoinen (indeksi alle 25) eikä sinulla ole mitään huomattavaa epämuodostumaa tai vauriota kasvoissa, olet kyllä ihan riittävän kaunis 95% miehistä.
Veikkaan, että vaikutat jotenkin vaikealta lähestyä. Miehet eivät kiinnostu vaikeasti tavoiteltavista naisista, vaikka naistenlehdet niin valehtelevatkin. Jos et uskalla tehdä itse aloitteita, niin yritä edes tehdä itsesi tykö.
[/quote]
Bmi taitaa olla yli 23... En siis ole hoikka, mutta en nyt mikään valtavakaan... Mutta luulen kyllä, että paino on osa ongelmaa.
Eikä ole mitään epämuodostumaa tai vauriota, mutta kauniiksi minua ei kyllä sanoisi oma äitikään. :D Olen aika tavis oikeastaan. Mikä sekin varmaan on huono puoli.
Pitää yrittää jotenkin helpommalta, kai. :)
Onko kukaan muu huomannut, että mitä humalammassa itse on sitä enemmän miehet lähestyy? Tai esim naisetkin, ihan kaverimielessä. Kai sitä silloin on niin rennon ja hyväntuulisen oloinen. Ja en nyt tarkoita ihan sellasta känniä, jossa silmät on kierossa ja könytään lattialla.
Kokeile ap! ;) :D
Mieti missä ja miten kaverisi ovat löytäneet miesseuraa, ja tee sama perässä. Veikkaan, että olet tosi ujo. Se voi olla syy tähän kaikkeen. Jos et uskalla jutella kenenkään kanssa tms. tai et edes kehtaa katsoa miehiä.
Kerropa miten käyttäydyt vaikka baarissa, niin saadaan enemmän selkoa tilanteeseesi. Kerro myös, missä olet toivonut/olettanut tapaavasi jonkun.
Mitä tarkoittaa ok-ulkonäkö? Oletko mielestäsi aivan tavallisen näköinen vai vähän ruma?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:15"]
Onko kukaan muu huomannut, että mitä humalammassa itse on sitä enemmän miehet lähestyy? Tai esim naisetkin, ihan kaverimielessä. Kai sitä silloin on niin rennon ja hyväntuulisen oloinen. Ja en nyt tarkoita ihan sellasta känniä, jossa silmät on kierossa ja könytään lattialla.
[/quote]
Minua lähestytään paljon, kun alan olla jo siinä rajoilla, että olen liian humalassa. Se on tosi outoa, koska silloin ryhtini on huono, näytän räjähtäneeltä, silmät punoittaa, katse ei kohdistu kunnolla, puhe ei ole enää niin selkeää... Mutta ehkä näyn ulkopuolisille erilaiselta.
Varaa aika ammattimeikkaajalle ja käytä hyväksesi esim. tavaratalon pukeutumisneuvontaa. Pieni stailaus voi tehdä ihmeitä. Älä ota tätä mitenkään vakavasti; ennemminkin kokeiluna jossa ei ole mitään menetettävää. Sitten vain avoimin mielin baanalle :) Jo ehdotettu nettideittailu myös hyvä idea - varmasti jossain on joku vastaavassa tilanteessa / niin ujo että ei uskalla tehdä aloitetta livenä. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:05"]
Oletko itse koskaan ollut kiinnostunut jostain miehestä?
[/quote]
Olen ollut kiinnostunut muutamista, ihastunut myös muutamaan mieheen ja olin myös pitkään aivan hulluna yhteen työkaveriin. Mutta hän oli täysin yli tasoni, joten tein kaikkeni salatakseni ihastumiseni ja ainakin toivon, ettei hän koskaan saanutkaan tietää.
ap
[/quote]
Pitääkin kokeilla! Voisin tehdä testin, joka vkl eriasteinen känni ja katsotaan, mikä tuo tuloksen. :D Yleensä kyllä juon todella harvoin. :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:09"]
Jos lähetät tiedostamattasi ympärillesi torjuvia signaaleja?
[/quote]
Niin, sitä en osaa sitten sanoa... Ehkä. Mutta todennäköisempää taitaa olla, että minussa on jokin vika, jotain, mistä miehet ei pidä.
[/quote]
joku tuolla jo sanoi samasta aiheesta, mutta minä olen tolkutoman ujo ollut aina. minulle kerran yksi skotlantilainen pariskunta tuli juttelemaan ja sanoi, että näytän ylimieliseltä ja torjuvalta. eli kun pelottaa ja jännittää, sen näköjään peittää siten että ulospäin se näyttää ylimielisyydeltä. piti skontlantiin asti matkustaa kuullakseen tuon totuuden. sitten yritin vähän rentoutua ja vapautua suomeen palatessani. löysin miehen kyllä, kävi flaksi, mutta edelleen minulle sanotaan että vaikutan ylimieliseltä. kun väkisin hymyilemälläkään ei ehkä onistu. ihmisen aitous näköjään paistaa läpi. tsemppiä:). kyllä sä löydät vielä rakkauden. kokeile joitakin uusia harrastuksia?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:20"]
Mieti missä ja miten kaverisi ovat löytäneet miesseuraa, ja tee sama perässä. Veikkaan, että olet tosi ujo. Se voi olla syy tähän kaikkeen. Jos et uskalla jutella kenenkään kanssa tms. tai et edes kehtaa katsoa miehiä.
Kerropa miten käyttäydyt vaikka baarissa, niin saadaan enemmän selkoa tilanteeseesi. Kerro myös, missä olet toivonut/olettanut tapaavasi jonkun.
[/quote]
Olen kyllä aika ujo. Suurin osa kavereistani on pariutunut opiskellessa, osa on vielä sinkkuja, mutta on aiempia suhteita.
En ole koskaan ennalta ajatellut, että missä tapaisin. Harrastan aika naisten juttuja ja esim. lenkkeilen yksin ja opiskelin alaa, jossa vuosikurssillamme oli peräti yksi poika, hänkin jo varattu, joten kai joku baari olisi loogisin paikka.
Baarissa ehkä enemmän kyllä keskityn kavereihin. Mutta tullaan niitä kavereitakin silti iskemään. En oikein edes tiedä, miten pitäisi käyttäytyä, jos haluaisi seuraa? Ei ne kaveritkaan minusta mitään tee ja kun niitäkin isketään, jotka ei edes halua tulla isketyiksi. :D
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:05"]Muutenkin minua vähän nolottaa ajatus, että ihmiset tietäisivät, että 29vee neitsyt etsii miestä netissä...
ap
[/quote]
En tiennytkään, että netti-ilmoitukseen on ilmoitettava ihan kaikki.
Ei sulla sitten taida olla mitään mahdollisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:21"]
Mitä tarkoittaa ok-ulkonäkö? Oletko mielestäsi aivan tavallisen näköinen vai vähän ruma?
[/quote]
No, en ainakaan uskoisi olevani ruma. Omasta mielestäni olen tosi tavis ja joskus harvoin näen itseni ihan nättinäkin. Minua joskus sanotaan nätiksi, mutta vain ja ainoastaan naisten toimesta ja muutenkin luulen, ettei ulkonäköni oikein miellytä miehiä. Mutta pitäisivätkö miehet minua sitten suorastaan rumana... Ehkä. Se kyllä sitten selittäisi sen, että jäin yksin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:27"]
Varaa aika ammattimeikkaajalle ja käytä hyväksesi esim. tavaratalon pukeutumisneuvontaa. Pieni stailaus voi tehdä ihmeitä. Älä ota tätä mitenkään vakavasti; ennemminkin kokeiluna jossa ei ole mitään menetettävää. Sitten vain avoimin mielin baanalle :) Jo ehdotettu nettideittailu myös hyvä idea - varmasti jossain on joku vastaavassa tilanteessa / niin ujo että ei uskalla tehdä aloitetta livenä. Tsemppiä!
[/quote]
Yksi kavereistani on todella hyvä meikkaamaan, voisin joskus pyytää, jos hän auttaisi. Vaatteita taas rakastan ja tykkään omasta tyylistäni. Mutta ehkä se on miesten mielestä tylsä... Tykkään esimerkiksi paitapuseroista ja polvipituisista hameista, ehkä ne ei oikein ole miesten mieleen. :D Itse kyllä rakastan niitä!
Kiitti! :)
Jos intoa riittää, niin nykypäivänä deittien hankkiminen on helppoa mistäpä muualta kuin netistä. Mullakaan ei kukaan baareissa tms lähesty (paitsi festareilla ne miehet, jotka voisivat iän puolesta olla isiäni, huoh), mutta netin kautta olen tutustunut moniin ihmisiin, joista osan kanssa on jotain syntynyt. Vielä en kuitenkaan ole seurustellut, mutta eipä tässä kiirekään ole. Olen 18v jos se tieto kiinnostaa. :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:26"]
[/quote]
Minua lähestytään paljon, kun alan olla jo siinä rajoilla, että olen liian humalassa. Se on tosi outoa, koska silloin ryhtini on huono, näytän räjähtäneeltä, silmät punoittaa, katse ei kohdistu kunnolla, puhe ei ole enää niin selkeää... Mutta ehkä näyn ulkopuolisille erilaiselta.
[/quote] nyt "vanhan naisen" kokemuksella voin kertoa: kun sinkkuaikoina olin todella panostanut pukeutumiseen, meikkiin, hiuksiin jne. ei ketään kiinnostanut. mutta seuraavana aamuna kun lähti krapulakaljalle, tukka takussa ja ihan räjähtäneen näköisenä, olisi ollut vientiä. sama baari, samat kujeet. miehiä pelottaa liian sliipattu nainen, tai liian fiksu nainen. ekana iltana ei ainakaan kannata alkaa miettimään jotain dostojevskin kirjallisuutta. rentous ja itsevarmuus avainsanoja.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:09"]
Jos lähetät tiedostamattasi ympärillesi torjuvia signaaleja?
[/quote]
Niin, sitä en osaa sitten sanoa... Ehkä. Mutta todennäköisempää taitaa olla, että minussa on jokin vika, jotain, mistä miehet ei pidä.
[/quote]
joku tuolla jo sanoi samasta aiheesta, mutta minä olen tolkutoman ujo ollut aina. minulle kerran yksi skotlantilainen pariskunta tuli juttelemaan ja sanoi, että näytän ylimieliseltä ja torjuvalta. eli kun pelottaa ja jännittää, sen näköjään peittää siten että ulospäin se näyttää ylimielisyydeltä. piti skontlantiin asti matkustaa kuullakseen tuon totuuden. sitten yritin vähän rentoutua ja vapautua suomeen palatessani. löysin miehen kyllä, kävi flaksi, mutta edelleen minulle sanotaan että vaikutan ylimieliseltä. kun väkisin hymyilemälläkään ei ehkä onistu. ihmisen aitous näköjään paistaa läpi. tsemppiä:). kyllä sä löydät vielä rakkauden. kokeile joitakin uusia harrastuksia?
[/quote]
Se on kyllä mahdollista. Itse asiassa äitini sanoo, että vaikutan ylpeältä, mutta kukaan muu ei ole sitä sanonut. En ole, mutta olen ujo, joten ehkä se sitten näyttää ylpeydeltä... En oikein tiedä, miten osaisin korjata sitä.
Kiitos tsempeistä! :)
Mikäköhän harrastus vetäisi puoleensa kolmekymppisiä sinkkumiehiä? :D
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:05"]Muutenkin minua vähän nolottaa ajatus, että ihmiset tietäisivät, että 29vee neitsyt etsii miestä netissä...
ap
[/quote]
En tiennytkään, että netti-ilmoitukseen on ilmoitettava ihan kaikki.
Ei sulla sitten taida olla mitään mahdollisuuksia.
[/quote]
Ei kun tarkoitin sitä, että joku tuttu näkisi ilmoituksen ja tietysti kaikki tuttuni jo tietää, että olen aina ollut yksin. :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:38"]
Jos intoa riittää, niin nykypäivänä deittien hankkiminen on helppoa mistäpä muualta kuin netistä. Mullakaan ei kukaan baareissa tms lähesty (paitsi festareilla ne miehet, jotka voisivat iän puolesta olla isiäni, huoh), mutta netin kautta olen tutustunut moniin ihmisiin, joista osan kanssa on jotain syntynyt. Vielä en kuitenkaan ole seurustellut, mutta eipä tässä kiirekään ole. Olen 18v jos se tieto kiinnostaa. :)
[/quote]
En ole tosiaan kokeillut, mutta mietin, että onkohan siellä ketään vapaata kolmekymppistä? Varattu ei kiinnosta millään tavalla. Pitäisi kai sitten uskaltautua kokeilemaan nettiä kuitenkin...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:37"]
Miehet tuskin kiinnostuu liian vakavasta ja huumorintajuttomasta naisesta joka ei naura, hymyile yms. On vakavamielinen. Esim autistit
[/quote]
Enköhän tietäisi tähän ikään mennessä, jos olisin autisti. Ja olen hyvinkin iloinen ja huumorintajuinen.