Onko muita joista kukaan ei ole ollut koskaan kiinnostunut?
Olen 29-vuotias neitsyt, jota kohtaan kukaan ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Ei siis mitään, ei edes baarissa viisi minuuttia ennen valomerkkiä tai missään muussakaan tilanteessa. Minulla on pari miespuolista kaveria, mutta kukaan mies ei näe minua kiinnostavana puolisona. Se saa minut ajattelemaan, että minussa on jokin ihan hirveä vika...
Olen vähän ujo, mutta juttelen kyllä ihmisille, jos saan vähän aikaa tutustua ensin. En ole kaunis, mutta mielestäni ihan ok, saan usein kehuja hiuksista ja silmistä. En ole hoikka, mutta normaalipainoinen kuitenkin. Olen ihan fiksu ja hyvinkoulutettu ja kaverit pitävät minua hauskana, mutta... Olen aina ollut yksin.
Tuntuu jotenkin niin oudolta, kun esimerkiksi yhdessä kesätapahtumassa taannoin kolme miestä yritti illan aikana vieressäni seisonutta ystävääni. Hän on todella kiva, mutta hän myös painaa ainakin sata kiloa ja hänellä on melkein olemattomat hiukset. Silti häntä lähestyttiin, minua ei. Meillä oli hauskaa, joten molemmat nauroimme, joten en minäkään istuskellut naama norsunvitulla.
Ihan nuoresta lähtien on usein käynyt niin, että vaikka baarissa kaikki ystäväni haetaan tanssimaan ja minä jään yksin pöytään. En ymmärrä miksi.
Voiko olla sellainen ihminen, ettei vain kukaan kiinnostu, vaikkei mitään suurta vikaa olisikaan? Vai onko minussa oltava jokin vika, mitä en vain itse tajua ja muut on liian kohteliaita kertomaan?
Millaisia naisia tuntemanne yksinjääneet ovat? Siis ne, jotka eivät ole yksin omasta tahdostaan.
Kommentit (95)
Olen miettinyt tuota ylipainoa... se tavallaan selittäisi kaiken ja laihduttaminen auttaisi varmasti tämmöisessä tilanteessa huimasti. Tähän teoriaan uskomista (että ylipaino on se ainoa syy) kuitenkin vaikeuttaa se, että tiedän todella monta naista, jotka ovat hyvinkin ylipainoisina löytäneet miehen/saaneet kiinnostusta osakseen. Eivät siis ole lihoneet suhteen aikana. Mikä selittää tämän?
Olen parikymppinen hoikka ja sporttinen nainen. Ja ei kukaan minustakaan koskaan olen kiinnostunut. Olen työskennellyt mallina ja ulkonäköäni on kehuttu paljon. Ei se laihuus ja "kauneus" ole mitään elämän valtrikortteja siihen että joku kiinnostuisi. Ehkä en vaan ole tarpeeksi kiinnostava persoona. Aina ala-asteella kouöyn liikuntatunneilla minut valittiin aina viimeisenä joukkueisiin. Seisoin siinä rivissä aina ylipainoisimman ja liikuntaa vihaavan tytönvkanssa ja silti minut valittiin aina vikana. Kaikki on ollut aina kiinnostuneita kavereistani, ei koskaan minusta.
Luulin myös 28-vuotiaaksi saakka, etten ole kiinnostava. Oikeastaan jo hyväksyin, että olen vanhapiika lopun elämääni enkä edes etsinyt miestä. Sitten muutin pieneltä paikkakunnalta isoon kaupunkiin ja sain kaveriporukan, jonka kanssa kävin baareissa, kotibileissä ym. Rupes oleen jonoa oven takana ja puolen vuoden kuluessa tuli sellainen mies vastaan, johon itsekin rakastuin.
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen hoikka ja sporttinen nainen. Ja ei kukaan minustakaan koskaan olen kiinnostunut. Olen työskennellyt mallina ja ulkonäköäni on kehuttu paljon. Ei se laihuus ja "kauneus" ole mitään elämän valtrikortteja siihen että joku kiinnostuisi. Ehkä en vaan ole tarpeeksi kiinnostava persoona. Aina ala-asteella kouöyn liikuntatunneilla minut valittiin aina viimeisenä joukkueisiin. Seisoin siinä rivissä aina ylipainoisimman ja liikuntaa vihaavan tytönvkanssa ja silti minut valittiin aina vikana. Kaikki on ollut aina kiinnostuneita kavereistani, ei koskaan minusta.
Jos on erityisen hyvä ulkonäkö niin miehet ei uskalla lähestyä koska he uskovat että heillä ei olisi mahdollisuuksia suhun. Sun pitää itse lähestyä. Montako kertaa olet tehnyt selkeän aloitteen miehelle?
Onkohan tämän ketjun aloittaja löytänyt miehen - tai mies löytänyt ton ketjun aloittajan? Aloituksesta on jo noin neljä vuotta.
Vaikka olisi mikä kauneus ulkoisesti, niin sisäinen kauneus vie aina voiton.
Ihan lohdullista kuulla, etten ole ainoa nainen joista miehet ei kiinnostu. Olen ihan ok näköinen mutta tiedostan olevani tylsä koska olen rauhallinen enkä juokse baareissa, ei miehet sellaisista kiinnostu. Onneksi olen jo tottunut olemaan yksin, kaikkeen tottuun ja olenkin jo luovuttanut. Teen itsestäni vain pellen jos osoitan kiinnostusta jotain miestä kohtaan koska pakit tulee 100% varmasti, niin koettu.
Vierailija kirjoitti:
Luulin myös 28-vuotiaaksi saakka, etten ole kiinnostava. Oikeastaan jo hyväksyin, että olen vanhapiika lopun elämääni enkä edes etsinyt miestä. Sitten muutin pieneltä paikkakunnalta isoon kaupunkiin ja sain kaveriporukan, jonka kanssa kävin baareissa, kotibileissä ym. Rupes oleen jonoa oven takana ja puolen vuoden kuluessa tuli sellainen mies vastaan, johon itsekin rakastuin.
Pienellä paikkakunnalla voi olla maine sellainen että ei kukaan halua lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät miehet jo varattuja ja jäljelle jäänyt vain huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi mikä kauneus ulkoisesti, niin sisäinen kauneus vie aina voiton.
voihan sillä aina lohduttaa itseään yksinäisenä omassa vuokrayksiössään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät miehet jo varattuja ja jäljelle jäänyt vain huonoja.
niin kuin naisetkin. Huonolle naiselle ei vaan kelpaa huono mies.
Nyt kun mietin niin oli se yksi nainen vissiin kiinnostunut. Vasta vuosia myöhemmin tajusin, että oliko tuo nyt sitä flirttailua? Vilkuilua ja lopulta suoraa tuijottamista. Nukuttiin samassa sängyssäkin yksi yö. Sänkyjä oli tarjolla enemmänkin mutta nukuttiin samassa. En tajunnut miksi se halusi tehdä niin. Meni tosiaan vuosia ennenkuin ymmärsin mistä oli silloin kysymys.
Kuulin sen lisäksi kehuvan minua komeaksi. Olin yllättynyt kuulemastani. Oli ihan kaunis nuori nainen. Tästä nyt on jo about 20 vuotta aikaa, joten muisto alkaa olemaan jo häilyvä. Siinä oli ne meikäläisen naisseikkailut koottuna yksiin kansiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan lohdullista kuulla, etten ole ainoa nainen joista miehet ei kiinnostu. Olen ihan ok näköinen mutta tiedostan olevani tylsä koska olen rauhallinen enkä juokse baareissa, ei miehet sellaisista kiinnostu. Onneksi olen jo tottunut olemaan yksin, kaikkeen tottuun ja olenkin jo luovuttanut. Teen itsestäni vain pellen jos osoitan kiinnostusta jotain miestä kohtaan koska pakit tulee 100% varmasti, niin koettu.
Samassa veneessä ollaan. Tavallaan olen tottunut tähän. On kuitenkin niitä hetkiä kun on todella raskasta. Ei haluaisi aina olla yksin.
Ikävä tilanne ap. Minusta miehenä on uskomatonta ettei kukaan ole lähestynyt edes pillun kiilto silmissä sinua baarissa.
En puhu nyt sinusta, kun en tiedä miltä näytät, mutta jotenkin tuntuu että jos on lähes normaalipainoinen, on oltava kasvoissa jotain ihmeelistä jos kukaan ei edes baarissa lähesty! Leuattomuus, viikset, töröhampaat, pullonpohjarillit, kaljuuntuminen, törkeä nenä tai jotain, joka karkottaa miehet. Se ei ole käytös tai luonne, koska ei niitä kukaan etukäteen esim baarissa tiedä.
Miehenä tiedän nää jutut.