Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joista kukaan ei ole ollut koskaan kiinnostunut?

Vierailija
07.08.2014 |

Olen 29-vuotias neitsyt, jota kohtaan kukaan ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Ei siis mitään, ei edes baarissa viisi minuuttia ennen valomerkkiä tai missään muussakaan tilanteessa. Minulla on pari miespuolista kaveria, mutta kukaan mies ei näe minua kiinnostavana puolisona. Se saa minut ajattelemaan, että minussa on jokin ihan hirveä vika... 

Olen vähän ujo, mutta juttelen kyllä ihmisille, jos saan vähän aikaa tutustua ensin. En ole kaunis, mutta mielestäni ihan ok, saan usein kehuja hiuksista ja silmistä. En ole hoikka, mutta normaalipainoinen kuitenkin. Olen ihan fiksu ja hyvinkoulutettu ja kaverit pitävät minua hauskana, mutta... Olen aina ollut yksin.

Tuntuu jotenkin niin oudolta, kun esimerkiksi yhdessä kesätapahtumassa taannoin kolme miestä yritti illan aikana vieressäni seisonutta ystävääni. Hän on todella kiva, mutta hän myös painaa ainakin sata kiloa ja hänellä on melkein olemattomat hiukset. Silti häntä lähestyttiin, minua ei. Meillä oli hauskaa, joten molemmat nauroimme, joten en minäkään istuskellut naama norsunvitulla. 

Ihan nuoresta lähtien on usein käynyt niin, että vaikka baarissa kaikki ystäväni haetaan tanssimaan ja minä jään yksin pöytään. En ymmärrä miksi. 

Voiko olla sellainen ihminen, ettei vain kukaan kiinnostu, vaikkei mitään suurta vikaa olisikaan? Vai onko minussa oltava jokin vika, mitä en vain itse tajua ja muut on liian kohteliaita kertomaan? 

Millaisia naisia tuntemanne yksinjääneet ovat? Siis ne, jotka eivät ole yksin omasta tahdostaan. 

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää vähän hulluista naisista. Siis ei kaikki, mutta monet. Tiedän sen kun olen itse sellainen, eikä koskaan ole ollut seurasta puutetta. Kaipa se on sitten tylsän vastakohta niille.

Vierailija
22/95 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä se johtuu. Miehet on yksinkertaisia; mitä paremman näköinen nainen, sitä enemmän vientiä. Et ole tarpeeksi nätti ja jos et sitä pysty jotenkin muuttamaan, jäät yksin. Varmaan laihduttaminen olisi helpoin paikka mistä aloittaa, normaalipainon ylempää osaa pidetään nykyään auttamattomasti läskinä ja miehet joka tapauksessa suosivat ihan alipainoisiakin naisia. Olin vuosia normaalipainoinen, bmi 22 ja ei ollut miehistä tietoakaan. Sairastuin, bmi putosi 17:n ja miehiä olisi tullut ovista ja ikkunoista. Kannattaa laihduttaa reilusti ja jos sekään ei auta, kokeile meikkaamista, jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:09"]

Jos lähetät tiedostamattasi ympärillesi torjuvia signaaleja?

[/quote]

Niin, sitä en osaa sitten sanoa... Ehkä. Mutta todennäköisempää taitaa olla, että minussa on jokin vika, jotain, mistä miehet ei pidä. 

[/quote]Niin, pakkomielle siitä, että sinussa on sellainen vika, että miehet eivät pidä sinusta. Sinussa tosiaan on yksi vika. Sinun on aika kääntää katse itseesi. Ei epäillä miehiä siitä, että eivät kelpuuta sinua. Rakasta itseäsi. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Mutta jostain pitää aloittaa! Pelkäätkö miehiä?

[/quote]

Ihan sivusta kysyn; miten voisi olla epäilemättä miehiä siitä, että eivät kelpuuta, jos kuitenkaan ihan oikeasti melkein 30een vuoteen yksikään mies EI ole kelpuuttanut? 

Vierailija
24/95 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:03"]

Ikävä tilanne ap. Minusta miehenä on uskomatonta ettei kukaan ole lähestynyt edes pillun kiilto silmissä sinua baarissa.

En puhu nyt sinusta, kun en tiedä miltä näytät, mutta jotenkin tuntuu että jos on lähes normaalipainoinen, on oltava kasvoissa jotain ihmeelistä jos kukaan ei edes baarissa lähesty! Leuattomuus, viikset, töröhampaat, pullonpohjarillit, kaljuuntuminen, törkeä nenä tai jotain, joka karkottaa miehet. Se ei ole käytös tai luonne, koska ei niitä kukaan etukäteen esim baarissa tiedä.

Miehenä tiedän nää jutut.

[/quote]

Miehelle on kenties käsittämätöntä, mutta on naisia baareissa jotka ovat normaalinnäköisiä ja niitä ei lähesty ketään :)

Itselle on käynyt niin, että jonkin illan aikana lähestyy viisi miestä, viikon päästä ei yhtäkään. Niin se vaan menee eikä sitä syytä itsekään välillä tiedä.

Vierailija
26/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:59"]

Oi täällä nelikymppinen kohtalotoveri. Edes se baarin kännisin kierosilmäinen kala ei ole lähestynyt minua. Mutta ei se mitään. Onneksi elämässä on niin paljon muutakin. Treenailen, liikun luonnossa ja luen tätä palstaa huokaisten helpotuksesta ettei ole ääliöukkoa riesana niin kuin 95% naisista täällä.

[/quote]

Joo, totta, mutta toisaalta olisin halunnut lapsia ja perheen. Mutta pakko yrittää keskittyä muuhun. 

[/quote]

Jos on tuo suhtautuminen miehiin, kannattaa unohtaa ajatus perheestä. Ja tuo voi myös selittää osan siitä, että miehet ei kiinnostu. Negatiivisuus ja miesviha näkyy kilometrin päähän.

[/quote]

Miten se on miesvihaa, jos haluaa lapsia? Sitten suurin osa naisista on miesvihaajia... 

Vierailija
27/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan ei ole ollut kukaan koskaan kiinnostunut, mutta miehet on aina haukkuneet minua rumaksi, joten tiedän siihen syynkin. Tunnen kuitenkin vanhojapiikoja, joissa ei ole mitään vikaa, mutta miehet vain eivät ole kiinnostuneita. Varmaan sellainen tietynlainen tylsyys on pahinta, mitä voi olla, jos ei ole kovin jännä tai mielenkiintoinen ihminen. 

Vierailija
28/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:31"]

[/quote]

Niin, sitä en osaa sitten sanoa... Ehkä. Mutta todennäköisempää taitaa olla, että minussa on jokin vika, jotain, mistä miehet ei pidä. 

[/quote]

joku tuolla jo sanoi samasta aiheesta, mutta minä olen tolkutoman ujo ollut aina. minulle kerran yksi skotlantilainen pariskunta tuli juttelemaan ja sanoi, että näytän ylimieliseltä ja torjuvalta. eli kun pelottaa ja jännittää, sen näköjään peittää siten että ulospäin se näyttää ylimielisyydeltä. piti skontlantiin asti matkustaa kuullakseen tuon totuuden. sitten yritin vähän rentoutua ja vapautua suomeen palatessani. löysin miehen kyllä, kävi flaksi, mutta edelleen minulle sanotaan että vaikutan ylimieliseltä. kun väkisin hymyilemälläkään ei ehkä onistu. ihmisen aitous näköjään paistaa läpi. tsemppiä:). kyllä sä löydät vielä rakkauden. kokeile joitakin uusia harrastuksia?

[/quote]

Se on kyllä mahdollista. Itse asiassa äitini sanoo, että vaikutan ylpeältä, mutta kukaan muu ei ole sitä sanonut. En ole, mutta olen ujo, joten ehkä se sitten näyttää ylpeydeltä... En oikein tiedä, miten osaisin korjata sitä.

Kiitos tsempeistä! :)

Mikäköhän harrastus vetäisi puoleensa kolmekymppisiä sinkkumiehiä? :D

[/quote]

Hae mieluummin 4-kymppisiä lapsettomia, ne on kuitenkin kiinnostuneempia enemmän sun ikäisistä kuin omasta ikäluokastaan, mutta tarjontaa on niille vähemmän.

[/quote]

4-kymppisen miehen kanssa ei enää voi hankkia lapsia. Tai tietysti voi, muttei se ole lasten kannalta hyvä asia. 

Vierailija
29/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko AP baarissa selvänä vai humalassa? Itse olen ujo, fiksu ja kotikasvatuksen takia täsmällinen asiaihminen, puhun harkitusti --> suht selvin päin ei ikinä seuraa, vaikka itse lähestyisin, ja olen hoikka ja ihan hyvännäköinen. Kun taas olen känniääliö, jopa niin pahassa kunnossa, että hävettää jälkikäteen ja muisti pätkii, on seuraa tarjolla vaikka kuinka. Eikä todellakaan vain seksin perässä. Selvänä vaikutan ylimieliseltä, torjuvalta, kännissä helposti lähestyttävältä, hauskalta. Olen yrittänyt muuttua selvänäkin leppoisammaksi ja "epäkorrektimmaksi", mutta on se vaikeaa! Käytösmallit on juurtuneet niin syvälle! Riippunee perusluonteesta, miten humala vaikuttaa kiinnostavuuteen. Jos on selvänäkin luonteva lähestyjä ja kevyt flirttailija, niin tuskin kiinnostavuus kännillä paljoa parenee. Jos AP et osaa selvänä luontevasti katsoa flirtisti vaan et liian kiinnostuneen oloisena, niin otas vähän!

Vierailija
30/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Niin, pakkomielle siitä, että sinussa on sellainen vika, että miehet eivät pidä sinusta. Sinussa tosiaan on yksi vika. Sinun on aika kääntää katse itseesi. Ei epäillä miehiä siitä, että eivät kelpuuta sinua. Rakasta itseäsi. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Mutta jostain pitää aloittaa! Pelkäätkö miehiä?

Vierailija
31/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:31"]

[/quote]

[/quote]

joku tuolla jo sanoi samasta aiheesta, mutta minä olen tolkutoman ujo ollut aina. minulle kerran yksi skotlantilainen pariskunta tuli juttelemaan ja sanoi, että näytän ylimieliseltä ja torjuvalta. eli kun pelottaa ja jännittää, sen näköjään peittää siten että ulospäin se näyttää ylimielisyydeltä. piti skontlantiin asti matkustaa kuullakseen tuon totuuden. sitten yritin vähän rentoutua ja vapautua suomeen palatessani. löysin miehen kyllä, kävi flaksi, mutta edelleen minulle sanotaan että vaikutan ylimieliseltä. kun väkisin hymyilemälläkään ei ehkä onistu. ihmisen aitous näköjään paistaa läpi. tsemppiä:). kyllä sä löydät vielä rakkauden. kokeile joitakin uusia harrastuksia?

[/quote]

Se on kyllä mahdollista. Itse asiassa äitini sanoo, että vaikutan ylpeältä, mutta kukaan muu ei ole sitä sanonut. En ole, mutta olen ujo, joten ehkä se sitten näyttää ylpeydeltä... En oikein tiedä, miten osaisin korjata sitä.

Kiitos tsempeistä! :)

Mikäköhän harrastus vetäisi puoleensa kolmekymppisiä sinkkumiehiä? :D

[/quote]

Hae mieluummin 4-kymppisiä lapsettomia, ne on kuitenkin kiinnostuneempia enemmän sun ikäisistä kuin omasta ikäluokastaan, mutta tarjontaa on niille vähemmän.

[/quote]

4-kymppisen miehen kanssa ei enää voi hankkia lapsia. Tai tietysti voi, muttei se ole lasten kannalta hyvä asia. 

[/quote]

OMG :D

Vierailija
32/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:21"]

No minulla on kyllä ollut joitain suhteita, olen varmaankin itse heittäytynyt aika päällekäyväksi ja päätynyt suhteisiin vähän vähemmänkin kiinnostuneiden miesten kanssa, vaikkapa työpaikalla, kunhan olen vähänkään aistinut sellaista mielenkiintoa jossain vanhemmassa, kaksi kertaa itseni painoisessa rumassa suohirviössä esimerkiksi.

Kapakoissa saan istua yksin, eli varsinaisesti ei noin vain tyhjästä lähestytä. Ja sitten tietysti itse laittamalla nettiin ja chattiin ilmoitusta on tietysti päästy katselemaan kehittyykö siitä mitään vai ovatko vain seksin perässä, yleensä viimeksi mainittua.

Minulla ei ole ystäviä joten en ole päässyt sillä tavalla vertaamaan ystävien flaksia samoissa paikoissa, kun aina olen käynyt yksin. Yritän hymyillä ja jutella vieraille ihmisille, oli sitten miehiä tai naisia, mutta suhtautuminen on aina torjuvaa.

Minussa on ilmeisesti jotain todella luotaantyöntävää. Tai ehkä olen vain liian miesmäinen, olemattomat rinnat eikä tukkakaan ole koskaan mikään "naisen kruunu" ollut.

[/quote]

Ehkä meistä puuttuu se kuuluisa "se jokin"... Minulla ei kyllä ole rohkeutta itse lähestyä ketään ja minusta olisi vähän noloa yrittää tyrkyttää itseäni. Enpä tiedä... Taidan mennä hautaan neitsyenä. :/

ap

Vierailija
33/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:24"]

Tosi harmillinen tilanne ap. Mä olen vähän samaa mieltä kuin joku aiemminkin kommentoinut, eli tee itse aloite. Jossain vaiheessa natsaa varmasti. Kuulostat ok-tyypiltä, joten suotta ujostelet ;-)

[/quote]

Kiitti! :) Täytyy yrittää kerätä rohkeutta! 

Vierailija
34/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:32"]

Ehkä et vaan liiku tarpeeksi ihmisten ilmoilla, eli niitä mahisia ei tule tarpeeksi? Itse olen melko tavallisen näkoinen mutta kun olen matkoilla ja harrastusten parissa tutustunut todella moneen mieheen, niin olen aina onnistunut personnalisuudellani vetämään ne kaikkein kiinnostavimmat miehet. Siis, eivät olleet aluksi kovinkaan kiinnostuneita, mutta sitten ajan kanssa olivat tosi kiinnostuneita.. Eli kun miehet tutustuvat minuun paremmin, ovat kiinnostuneita ja on ollut valinnan varaa.

[/quote]

No en kyllä mitenkään hirveästi liikukaan. Mutta tapaan silti joitain miehiä töissä ja harrastuksissa ja aiemmin opiskellessa, jne. 

Tuo olisi muuten minusta aivan ihannetilanne, että mies ei ensin olisi kiinnostunut, mutta sitten luonteen takia olisikin. :) Ulkonäöstä alkanut suhde kun tuskin kantaa kovin pitkälle. Mutta olen tosiaan vähän ujo, joten jos ei minulle anna hieman aikaa, ei ehkä saa persoonastani oikein mitään käsitystä. 

ap

Vierailija
35/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse koskaan ollut kiinnostunut jostain miehestä?

Vierailija
36/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:37"]

Ok. Sinussa on jokin vaikeasti määriteltä ominaisuus, jonka vuoksi kukaan ei ole vielä lähestynyt sinua livanä.

Oletko kokeillut nettideittailua? Todella monet ovat löytäneet sieltä kumppanin. Jos pääsisit jutun juureen kiinni ensin siellä, niin siitä voisi olla apua sitten mahdollisessa livetilanteessakin. Mutta PANOSTA KUVAAN, jos siihen lähdet. Ja en nyt tarkoita mitään epärealistista fotarilla paranneltua mainoskuvaa, vaan laadukasta valokuvaa, joka näyttää sut omana itsenäsi (toki edullisessa kuvakulmassa, ei esim. naama alhaalta päin ;-)...). Kuvaa, jonka taustalla ei näy likapyykkikoreja ja sotkuista työpöytää tms. Parhaimmillaan hyvässä kuvassa on jotain persoonallista tai se on otettu sinulle tärkeässä ympäristössä -> kertoo sinusta jotain.

[/quote]

En ole kokeillut. Se on vähän kiusallista sikäli, että minulla on lauma samaa ikäluokkaa olevia miespuolisia serkkuja ja ihan varmasti he löytäisivät ilmoitukseni... Muutenkin minua  vähän nolottaa ajatus, että ihmiset tietäisivät, että 29vee neitsyt etsii miestä netissä... Mutta voisi sitä kai kokeilla. Mietin vain, että jos ei kukaan koskaan oikeassa elämässä kiinnostu, niin miksi sitten kiinnostuisi netissäkään... 

ap

Vierailija
37/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:03"]

Olisiko mahdollista kokeilla ulkomaita? Esim. Keski-Euroopassa miehet lähestyy helpommin ja laatu on aivan toista luokkaa kuin Suomessa. Tosin varaudu, että jäät loppuiäksesi, koska suomalaista et enää huoli oikean miehen jälkeen. ;)

[/quote]

Jaa... :) Ei taida olla, ainakaan pidemmäksi aikaa. :)

Vierailija
38/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:18"]

Silmäpeliä miellyttävän näkösten miesten kanssa esim. baarissa, ni uskaltaa helpommin lähestyä!! :) nätit omalle vartalolle istuvat vaatteet, hyvä tuoksu, ajellut sääret, hyvä ryhti, siisti meikki, laitetut hiukset...  Ja TÄRKEIN hyvä itsetunto, se tekee puolet ulkonäöstä!!! Kuvittelet vaikka olevas joku superkaunis stara ku astelet sinne baarii tai muualle... ;) Et luovuta, tottakai sä vielä miehen löydät!!!!

[/quote]

Olen kyllä yrittänyt katsoa kiinnostavia sillä silmällä, mutta kun heitä ei kiinnosta! :D Mutta yritän kyllä parhaani pukeutumisessa ja muussa, itsetunnossa sen sijaan olisi parantamisen varaa. On vain aika vaikea pitää itseään kovin kuumana, kun kukaan mies ei ole ikinä kiinnostunut!

Vierailija
39/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:14"]

Tsemppiä ap. Kysypä apuja näiltä miespuolisilta kavereilta

[/quote]

Meillä ei oikein ole sellainen suhde... En koskaan puhu heille mistään henkilökohtaisesta. He enemmänkin puhuvat minulle, tarvitsevat kai jonkun, joka kuuntelee ja ovat kyllä hyvää seuraa, mutta en halua vaivata heitä omilla huolillani. 

Vierailija
40/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi