Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joista kukaan ei ole ollut koskaan kiinnostunut?

Vierailija
07.08.2014 |

Olen 29-vuotias neitsyt, jota kohtaan kukaan ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Ei siis mitään, ei edes baarissa viisi minuuttia ennen valomerkkiä tai missään muussakaan tilanteessa. Minulla on pari miespuolista kaveria, mutta kukaan mies ei näe minua kiinnostavana puolisona. Se saa minut ajattelemaan, että minussa on jokin ihan hirveä vika... 

Olen vähän ujo, mutta juttelen kyllä ihmisille, jos saan vähän aikaa tutustua ensin. En ole kaunis, mutta mielestäni ihan ok, saan usein kehuja hiuksista ja silmistä. En ole hoikka, mutta normaalipainoinen kuitenkin. Olen ihan fiksu ja hyvinkoulutettu ja kaverit pitävät minua hauskana, mutta... Olen aina ollut yksin.

Tuntuu jotenkin niin oudolta, kun esimerkiksi yhdessä kesätapahtumassa taannoin kolme miestä yritti illan aikana vieressäni seisonutta ystävääni. Hän on todella kiva, mutta hän myös painaa ainakin sata kiloa ja hänellä on melkein olemattomat hiukset. Silti häntä lähestyttiin, minua ei. Meillä oli hauskaa, joten molemmat nauroimme, joten en minäkään istuskellut naama norsunvitulla. 

Ihan nuoresta lähtien on usein käynyt niin, että vaikka baarissa kaikki ystäväni haetaan tanssimaan ja minä jään yksin pöytään. En ymmärrä miksi. 

Voiko olla sellainen ihminen, ettei vain kukaan kiinnostu, vaikkei mitään suurta vikaa olisikaan? Vai onko minussa oltava jokin vika, mitä en vain itse tajua ja muut on liian kohteliaita kertomaan? 

Millaisia naisia tuntemanne yksinjääneet ovat? Siis ne, jotka eivät ole yksin omasta tahdostaan. 

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:59"]

Oi täällä nelikymppinen kohtalotoveri. Edes se baarin kännisin kierosilmäinen kala ei ole lähestynyt minua. Mutta ei se mitään. Onneksi elämässä on niin paljon muutakin. Treenailen, liikun luonnossa ja luen tätä palstaa huokaisten helpotuksesta ettei ole ääliöukkoa riesana niin kuin 95% naisista täällä.

[/quote]

Joo, totta, mutta toisaalta olisin halunnut lapsia ja perheen. Mutta pakko yrittää keskittyä muuhun. 

[/quote]

hei äläs nyt, sä oot 29v. Äitini ystävä sai kaksi kaunista tytältä ollessan yli 40v. Sulla ei ole vielä kiire eikä sun todellakaan täydy heittää toivoas perheen saannin suhteen!

Vierailija
62/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:53"]

Oi täällä nelikymppinen kohtalotoveri. Edes se baarin kännisin kierosilmäinen kala ei ole lähestynyt minua. Mutta ei se mitään. Onneksi elämässä on niin paljon muutakin. Treenailen, liikun luonnossa ja luen tätä palstaa huokaisten helpotuksesta ettei ole ääliöukkoa riesana niin kuin 95% naisista täällä.

[/quote]

Joo, totta, mutta toisaalta olisin halunnut lapsia ja perheen. Mutta pakko yrittää keskittyä muuhun. 

[/quote]

hei äläs nyt, sä oot 29v. Äitini ystävä sai kaksi kaunista tytältä ollessan yli 40v. Sulla ei ole vielä kiire eikä sun todellakaan täydy heittää toivoas perheen saannin suhteen!

[/quote]

Toki olen vielä nuori, mutta enemmän mietin sitä, että jos kukaan ei kiinnostu nuorena, niin eikö se todennäköisyys vain pienene vuosi vuodelta. Mutta toivotaan, että joku joskus kiinnostuisi... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat romanssin ihan (ainakin ulkoisesti) normaalin 42-vuotiaan kanssa, laita viestiä jos.werner4@gmail.com

Vierailija
64/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuskin kiinnostuu liian vakavasta ja huumorintajuttomasta naisesta joka ei naura, hymyile yms. On vakavamielinen. Esim autistit

Vierailija
65/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet liian hyvä tai nyrpeä.

Mies

Vierailija
66/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa olet

Vierailija
67/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa olet

Vierailija
68/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:01"]

Joko olet miesten mielestä liian kaunis, jolloin eivät uskalla koittaa onneaan, tai sitten ujoutesi antaa sinusta ylimielisen vaikutelman.

[/quote]

En ole kaunis, joten se ei voi olla vaihtoehto. Enkä kyllä ole ylimielinenkään, mutta ehkä sitten vaikutan siltä... :/

[/quote]

Jos et ole ylipainoinen (indeksi alle 25) eikä sinulla ole mitään huomattavaa epämuodostumaa tai vauriota kasvoissa, olet kyllä ihan riittävän kaunis 95% miehistä.

Veikkaan, että vaikutat jotenkin vaikealta lähestyä. Miehet eivät kiinnostu vaikeasti tavoiteltavista naisista, vaikka naistenlehdet niin valehtelevatkin. Jos et uskalla tehdä itse aloitteita, niin yritä edes tehdä itsesi tykö.

Vierailija
69/95 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:37"]

Miehet tuskin kiinnostuu liian vakavasta ja huumorintajuttomasta naisesta joka ei naura, hymyile yms. On vakavamielinen. Esim autistit

[/quote]

ap:hän on kertonut nauravansa paljon

Vierailija
70/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjun lukeneena on aivan selvää, että sun huono itsetunto ja tietynlainen varautuneisuus estää kaiken actionin miesrintamalla, ei ulkonäkösi. Vinkit:

- kokeile ensin tosiaan ulkonäön muuttamista, eli kokeile uutta tyyliä, meikkaus-, hius yms. juttuja -> etsi sellaiset missä tunnet olosi luontevaksi (tarkoitus ei ole muuttua mitenkään radikaalisti, vaan saada olo hyväksi myös ulkoisesti ja enemmän varmuutta itselle)

- kokeile sitä nettideittailua. Kuvaa ei ole pakko laittaa, hyvä profiili ja aloita pienellä kynnyksellä laittamalla vaan viestejä niille miehille, ketkä siellä vaikuttaa sopivilta ja mukavilta

- jos oikeassa elämässä kiinnostut jostain miehestä, tee ensin tuttavuutta ja lopulta itse aloite. Mä en olisi miltei koskaan saanut mitään säpinää ellen itse olisi ollut aktiivinen, eikä se kerro mun ulkonäöstä vaan ujoudesta ja siitä, että vaikutan miltei aina ylimieliseltä sen ujouden takia

- älä murehdi seurustelemattomuutta, neitsyyttä tai muutakaan, koska sillä ei ole väliä. Elämä on nauttimista varten, haluat varmaankin parisuhteen juuri jonkun tietyn miehen kanssa, et kompensoidaksesi aiempaa seurusteluhistorian puutetta

- jos itsetunto tuntuu kauhean alhaiselta, pienikin juttelu voisi auttaa psykologin kanssa. Se varautuneisuus ja ujous voi olla pääsyy tosiaan siihen, miksi sua ei lähestytä, ja miksi myös aloitteiden tekeminen voi tuntua vaikealta

tärkeintä: olet todella nuori, tässä on vielä monia vuosia aikaa ja monia miehiä kehen tulet tutustumaan. Nyt vaan kannattaa aloittaa, koska et tunnu olevan onnellinen tilanteestasi.

Vierailija
71/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jostain muualta kuin baareista, sillä siellä on suurempi todennäköisyys törmätä miehiin, jotka käyvät seksin toivossa naiset läpi näyttävyysjärjestyksessä. Jos olet olemukseltasi harmaa hiiri, joku varmasti tutustumisen jälkeen huomaisi sinut myös naisena. Hanki harrastus, jossa käy myös miehiä ja puhu miehille, vaikka ensin vain harrastukseen liittyen.

Vierailija
72/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä nykyään kumppanin löytää.

Vierailija
73/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä sun silmiäsi ja hiuksia ovat kehuneet, naisetko vain?

Vierailija
74/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tulee jonkin verran lähestymisiä baarissa mutta ei todellakaan kauheasti. Olen ujo ja sellainen ihan ok näköinen, en kaunotar mutten rumakaan. Tosin kouluaikoina haukuttiin jatkuvasti rumaksi mutta se menee (ehkä) kiusaamisen piikkiin. Itsetuntoni ei siis ole mikään maailman ehjin.

Mua kuitenkin kiinnostaa vaan vakavammat suhteet ja niissä oon AINA tullut jätetyksi. Että jotenkin mustakin tuntuu että onko mussa jotain vikaa. Mun kaverit on pääosin nättejä ja seksikkäitä. Jopa lihavat saa flirttiä koko ajan. Mä en taas ole sellainen kuitenkaan, nekin jotka lähestyy baareissa on usein jotain +40v kännissä.. Oon 23v

Vierailija
75/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:09"]

Jos lähetät tiedostamattasi ympärillesi torjuvia signaaleja?

[/quote]

Niin, sitä en osaa sitten sanoa... Ehkä. Mutta todennäköisempää taitaa olla, että minussa on jokin vika, jotain, mistä miehet ei pidä. 

[/quote]

Ihan päivänselvää, että tuo on se signaali jota ulospäin lähetät. Toteutat tätä ennustettasi itse tehokkaasti. "Menen hautaan neitsyenä jne." No, jos sitä haluat, niin jatka sitten vain uskomasta tuohon.

Vierailija
76/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Jos on tuo suhtautuminen miehiin, kannattaa unohtaa ajatus perheestä. Ja tuo voi myös selittää osan siitä, että miehet ei kiinnostu. Negatiivisuus ja miesviha näkyy kilometrin päähän.

Vierailija
77/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:09"]

Jos lähetät tiedostamattasi ympärillesi torjuvia signaaleja?

[/quote]

Niin, sitä en osaa sitten sanoa... Ehkä. Mutta todennäköisempää taitaa olla, että minussa on jokin vika, jotain, mistä miehet ei pidä. 

[/quote]

joku tuolla jo sanoi samasta aiheesta, mutta minä olen tolkutoman ujo ollut aina. minulle kerran yksi skotlantilainen pariskunta tuli juttelemaan ja sanoi, että näytän ylimieliseltä ja torjuvalta. eli kun pelottaa ja jännittää, sen näköjään peittää siten että ulospäin se näyttää ylimielisyydeltä. piti skontlantiin asti matkustaa kuullakseen tuon totuuden. sitten yritin vähän rentoutua ja vapautua suomeen palatessani. löysin miehen kyllä, kävi flaksi, mutta edelleen minulle sanotaan että vaikutan ylimieliseltä. kun väkisin hymyilemälläkään ei ehkä onistu. ihmisen aitous näköjään paistaa läpi. tsemppiä:). kyllä sä löydät vielä rakkauden. kokeile joitakin uusia harrastuksia?

[/quote]

Se on kyllä mahdollista. Itse asiassa äitini sanoo, että vaikutan ylpeältä, mutta kukaan muu ei ole sitä sanonut. En ole, mutta olen ujo, joten ehkä se sitten näyttää ylpeydeltä... En oikein tiedä, miten osaisin korjata sitä.

Kiitos tsempeistä! :)

Mikäköhän harrastus vetäisi puoleensa kolmekymppisiä sinkkumiehiä? :D

[/quote]

Hae mieluummin 4-kymppisiä lapsettomia, ne on kuitenkin kiinnostuneempia enemmän sun ikäisistä kuin omasta ikäluokastaan, mutta tarjontaa on niille vähemmän.

Vierailija
78/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:03"]

Olisiko mahdollista kokeilla ulkomaita? Esim. Keski-Euroopassa miehet lähestyy helpommin ja laatu on aivan toista luokkaa kuin Suomessa. Tosin varaudu, että jäät loppuiäksesi, koska suomalaista et enää huoli oikean miehen jälkeen. ;)

[/quote]

Kylläpä mammat antaa tällaiselle yläpeukkuja. Hiukan toinen olisi reaktio, jos joku mies sanoisi noin esim. Itä-Eurooppalaisista naisista.

Vierailija
79/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ulkonäöllisesti oman tasoiset miehetkään ei kiinnostu, niin kyllä silloin on luonteessa joku isompi häikkä. Tunnen esim. useamman hyvinkin kauniin mutta jotenkin neuroottisesti käyttäytyvän heikkoitsetuntoisen naisen. Heidän on vaikea saada komeaa ja itsevarmaa miestä, joillekin vähän nörtähtävämmille tai miellyttämisenhaluisille miehille kelpaisivat kyllä hyvinkin. Ongelmana eräällä näistä naisista on se, että hän pakkomielteisesti kertoo "mielenkiintoisia" ja "hauskoja" juttuja ja koko ajan on joku show päällä. Ja ikää siis päälle 20 vuotta. Kyseessä siis hyvinkin positiivinen ja sosiaalinen nainen, mutta ne miehet joilla on valinnanvaraa, kiertää kyllä kaukaa koska tuollainen huomionhakuisuus on yksinkertaisesti luotaantyöntävää.

Mutta ap:n tapauksessa mahdollisesti kyseeseen tuleva sulkeutuneisuus voi olla vielä pahempi. Kannattaa mennä terapeutin juttusille. Paremmalla itsetunnolla alkaa käydä flaksi. Itsetunto ei muuten ole sitä, että pidät itseäsi kauniina koska muutkin pitävät. Itsetunto on sitä että olet mielestäsi loistava tyyppi, vaikka sinussa onkin vikoja. Olet varmasti tavannut joskus ruman miehen, jolla on loistava itsetunto. Siitä vaan mallia.

Vierailija
80/95 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:15"]

Onko kukaan muu huomannut, että mitä humalammassa itse on sitä enemmän miehet lähestyy? Tai esim naisetkin, ihan kaverimielessä. Kai sitä silloin on niin rennon ja hyväntuulisen oloinen. Ja en nyt tarkoita ihan sellasta känniä, jossa silmät on kierossa ja könytään lattialla.

Kokeile ap! ;) :D

[/quote]

Minua lähestytään paljon, kun alan olla jo siinä rajoilla, että olen liian humalassa. Se on tosi outoa, koska silloin ryhtini on huono, näytän räjähtäneeltä, silmät punoittaa, katse ei kohdistu kunnolla, puhe ei ole enää niin selkeää... Mutta ehkä näyn ulkopuolisille erilaiselta.

[/quote] nyt "vanhan naisen" kokemuksella voin kertoa: kun sinkkuaikoina olin todella panostanut pukeutumiseen, meikkiin, hiuksiin jne. ei ketään kiinnostanut. mutta seuraavana aamuna kun lähti krapulakaljalle, tukka takussa ja ihan räjähtäneen näköisenä, olisi ollut vientiä. sama baari, samat kujeet. miehiä pelottaa liian sliipattu nainen, tai liian fiksu nainen. ekana iltana ei ainakaan kannata alkaa miettimään jotain dostojevskin kirjallisuutta. rentous ja itsevarmuus avainsanoja.

[/quote] Niin. Kautta aikain jotkut naiset ovat suostuneet madaltamaan tai alentamaan itseään saadakseen miesseuraa. Ei ole saanut olla liian hieno, eikä missään tapauksessa älykäs ja sivistynyt. Mieluummin sellainen miehen puujalkavitseille kihertävä tavis naapurintyttö, joka suurin silmin palvoo älykästä urosta. Noin kärjistetysti sanottuna. Kun kaikki muu tahtoo sitä miestä niin pelottaa, että pippeli ihan kutistuu, eikä enää toimi.

Eli aika pitkälti kyse on siitä, millaisten miehien seuraa ap tahtoo. Ehkä noissa kapakoissa viihtyy enimmäkseen vain tietyntyyppisiä kolleja ja silloin kannattaa miettiä, ovatko ne niitä, joita haluaa ylipäänsä seurakseen. Netti on nykyaikana hyvä väline löytää omanhenkistä porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme