Ärsyttävimmät lapsiperheisiin liittyvät sanat ja sanonnat
Palstalla selaillessa usein törmää sanoihin jotka saa niskakarvat pystyyn. Nämä sanat nimenomaisesti liittyy yhteen forumin lemppariaiheista, lapsiin! En siis itse ole mikään lapsivihaaja ja pystyn kyllä keskustelemaan niin omista kuin vieraidenkin lapsista asialliseen sävyyn, mutta välillä nämä lässynlässyn höpötykset saa täällä pahoinvointia aikaan. Omat esimerkkini:
- Vaunuttelu, soseiden maistattelu, pottailu..
- Taaperon makupaletti
- Sormiruokailija (joo tiedän että tavallaan on tiettyä vaihetta kuvastava sana, mutta silti.. ''mitä tarjota <3 ihkulle <3 sormiruokailijalle <3 '' )
- Masuasukki
- Isimies
- Lapsiperhearki (tai siis lähinnä kun korostetaan miten se ja se ''ei vaan onnistu lapsiperhearjessa'. ei ole väliä vaikka monella muulla onnistuisi, kun kyse on nimenomaan siitä lapsiperhearjesta joka kaiken estää eikä suinkaan yksilöistä)
Kommentit (67)
Pikkuprinssi <3
Mikä helvetin prinssi?
Itseäni ärsyttää että normaalit asiat muutetaan harrastus muotoon tyyliin pottailu.
Siitä saa ihmisistä ihan idiootin kuvan. Ihan kuin lapsia harrastettaisiin eikä elettäisi normaalia elämää.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:32"]Se kun tyttöjä neiditellään. "Meidän neiti sitä ja meidän neiti tätä...". Vituttaa lähinnä. Sillä lapsella on varmaan nimikin?
[/quote]
Onks sulla tytärtä? :)
Taaperon makupaletti:D Ekaa kertaa kuulin ja meinaan tikahtua nauruun.
Mua ärsyttää jo aiemmin mainittujen masuasukin ja esikon lisäksi pikkukakkonen.
Se kun äiditt puhuu lapsen tekemisistä me-muodossa. 'Me ei tykätä banaanisoseesta' 'me pottaillaan' jne. Really??
Mua ärsyttää pienten poikien kutsuminen "äijiksi" "jätkiksi" tai "ukoiksi".. Tytöt on söpöjä pikku prinsessoja, joiden kohdalla aina korostetaan ulkonäköä - pojat rohkeita ja karskeja äijiä, jotka todellisuudessa on vielä aivan vanhemmissa kiinni (niinkuin pikkulasten kuuluukin).
Poks! Raskausviikko poksui!