Ärsyttävimmät lapsiperheisiin liittyvät sanat ja sanonnat
Palstalla selaillessa usein törmää sanoihin jotka saa niskakarvat pystyyn. Nämä sanat nimenomaisesti liittyy yhteen forumin lemppariaiheista, lapsiin! En siis itse ole mikään lapsivihaaja ja pystyn kyllä keskustelemaan niin omista kuin vieraidenkin lapsista asialliseen sävyyn, mutta välillä nämä lässynlässyn höpötykset saa täällä pahoinvointia aikaan. Omat esimerkkini:
- Vaunuttelu, soseiden maistattelu, pottailu..
- Taaperon makupaletti
- Sormiruokailija (joo tiedän että tavallaan on tiettyä vaihetta kuvastava sana, mutta silti.. ''mitä tarjota <3 ihkulle <3 sormiruokailijalle <3 '' )
- Masuasukki
- Isimies
- Lapsiperhearki (tai siis lähinnä kun korostetaan miten se ja se ''ei vaan onnistu lapsiperhearjessa'. ei ole väliä vaikka monella muulla onnistuisi, kun kyse on nimenomaan siitä lapsiperhearjesta joka kaiken estää eikä suinkaan yksilöistä)
Kommentit (67)
En mäkään nyt kyllä käsitä mikä noissa sanoissa on niin ärsyttävää.
Voih, tuo masuasukki, ei ei...juttelin kerran erään iäkkään mummon kanssa, ja tämä kertoi lapsenlapsia olevan taas tulossa. "She on shitten jo kolmash mashuashukki meille". Ja mummo ihan jees, mutta tuo asukki...
Ja toinen "Voi kun tuo vauva jo jättäis tuon yksiönsä"...yök Vieläkö puhutaan tarrasukista ja toivotetaan tarrasukkia matkaan? Voi iljetys. Perään vielä "Rakkauspakkaus", niin eipä mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:09"]En mäkään nyt kyllä käsitä mikä noissa sanoissa on niin ärsyttävää.
[/quote]
En mäkään ymmärrä miksi joitakin ihmisiä häiritsee liitutaulun raapiminen tai astioiden kolina, mutta ymmärrän silti sen inhonväristyksen tunteen. Vaikea sitä on selittää.
Masuvaavi, rakkauspakkaus, sinappikone.
Taapero, masuasukki, muskari, meidän perhe, pikkuneiti, plussata, lasten ehdoilla
Koko sana lapsiperhe. Ihan kuin se oikeuttaisi aina metelöimiseen siitä, miksi ei kaikki ole ilmaista vaikka itse asiassa onkin...melkein. Halutessaan voi loisia lasten varjolla vaikka kymmenen vuotta kotona tekemättä mitään.
Ja vähän joka toisessa lehti-ilmoituksessa tää "Tähdenlennosta, siiven iskusta hennosta" -runo, miten nyt meneekään...
Ainoa mitä en ymmärrä on Se, että esikoinen ois esikko :D Masuasukit ja rakkauspakkaus on vaan söpöö.
Mua ärsyttää vaan negatiiviset sanat. Kakara, riiviö, porsia, emakko.
Kaikki söpöstelyjutut vaan tuo lämmöntunteen tän äitylin päänuppiin. Masukki <3
"Eletään lasten ehdoilla. " Hui kamala.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:28"]"Eletään lasten ehdoilla. " Hui kamala.
[/quote]
Sellasta elämä lasten kanssa on, monessa asiassa. Kaikkeen tottuu, niin tuonkin sanomiseen koska faktahan Se on :)
Meidän taapero on ihanassa sormiruokailu vaiheessa nyt. Masuasukki on vasta muuttanut yksiöönsä, joten tuskin pitkään aikaan ulostutuu. Ollaan isimiehen kanssa ihan innoissaan tästä lapsiperhearjesta :3 Sitten, kun masuasukki ulostautuu päästään taas parin kuukauden päästä sose maistattelemaan. Siinä kohtaa varmaan tarvii aloittaa pottailu tuon taaperon kanssa, kun ikää löytyy jo 2 vuotta!
Se kun tyttöjä neiditellään. "Meidän neiti sitä ja meidän neiti tätä...". Vituttaa lähinnä. Sillä lapsella on varmaan nimikin?
Mua ärsyttää se jos joku mies puhuu vaimostaan, että"meidän mamma". Mikä vitun mamma se kellekään muille on kuin lapsille.
natustella, mitä se edes tarkoittaa?? jotain syömiseen liittyvää sen tiedän olevan
Kuka näitä kestoinhokkeja käyttää? Mä oon nähnyt niitä esiintyvän lähinnä näissä ketjuissa, joissa listataan inhokkisanoja.
MAMMA! Hyi en ikinä halua olla mikään mamma (mulla on kyllä siis 2 lasta itsellä), joka käy jossain mammatreffeillä! ://///
Minua inhottaa
- neiti
- meidän prinsessar
- lapsiperhe
- isyysvapaa (wttu meidän yrityksessä koko ajan "isit" ovat vapailla, eikö niillä ole muuta tekemistä?!)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:01"]
Tutkituttakaa päänne, jos noista ärsyynnytte.
[/quote]
Ota pilleri ja mene peiton alle, jos et kestä!