Lähtisitkö treffeille jätskikioskille jos mies pyytäisi?
Ja tarjoaisi myös. Jätskin syömisen jälkeen olisi mukava rupatella ja käydä iltakävelyllä. Mietin esitänkö treffi-idean naiselle vai en. M34
Kommentit (189)
Ihan kiva idis. Jäätelö maistuu, kun on hellettä. On tulossa sadepäiviä, niin sitten ei oo ehkä enää niin hyvä idis?
Jos mies on kiinnostava, olisi oikein kiva treffi-idea.
On hyvä idea, esitä vaan, ap.
n32
Kuulostaa kivalta. Mielelläni lähtisin tuollaisille treffeille.
Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.
Tuli mieleen Pikku Pietarin piha, missä Leo Jokela vei Tea Istan kioskille limunaatia nauttimaan. Symppistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.
Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli mitä isommat jäätelöannokset, sen paremmat treffit?
Jos ostat lakritsi jädee, niin lähden.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli mitä isommat jäätelöannokset, sen paremmat treffit?
Täs oli ehkä enemmän kyse nyt lusikoiden koosta. Mitä isommat, sen parempi. Jos on oikein kunnon mela, kaikista parasta.
Kunhan ei tarttis lipoa tuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostat lakritsi jädee, niin lähden.
M49
Mulle kelpais ihan pelkkä aloittajan oma tuutti.
m41v
En. En tarvitse jäätelökioskille menemiseen miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä. Mä tykkään aina kun itsenäinen nainen ilmaantuu paikalle. Hän lipoo itsevalitsemaansa tuuttia, koko large, aina niin halutessaan, ja miehet pysyköön kaukana.
Itse ehdotin kerran treffeiksi ihan liikuntaa mutta nainen kieltäytyi ja halusi jätskille.
Oli mulle kyllä paljon tylsempää istua kallioilla kuin että olisi käynyt vaikka kiipeilemässä tai sulkapalloa.
En ymmärrä naisia jotka eivät uskalla liikkua yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotin kerran treffeiksi ihan liikuntaa mutta nainen kieltäytyi ja halusi jätskille.
Oli mulle kyllä paljon tylsempää istua kallioilla kuin että olisi käynyt vaikka kiipeilemässä tai sulkapalloa.
”Uskalla”? Vai halua?
Vierailija kirjoitti:
Ehdotitko siis ekoille treffeille? Jos ehdotit, en ihmettele että kieltäytyi. En minäkään lähtisi jos en yhtään tietäisi, tullaanko ollenkaan juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Ookoo. Pyyntööni ei liity mitään seksuaalissävytteistä. M34
Todellakin, jos kiinnostava mies :) Kiva idea minusta, paljon parempi kuin joku tunkkainen kahvila.