Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa naisissa käyminen - turn-off?

Vierailija
27.07.2021 |

Mitä mieltä olette: vähentääkö vai lisääkö maksullisissa käyminen miehen viehätysvoimaa? Omasta mielestäni h*orien palveluita käyttäneet miehet ovat ns. damaged goods. Ei kiinnosta sellaiset lainkaan.

Kommentit (836)

Vierailija
141/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo höpinä jostain miesten fyysisistä tarpeista on ihan jonninjoutavaa. Miehet aina luulee olevansa oiketettuja seksiin sen takia, että ovat miehiä. Itse olen nainen ja minulla on joka ikinen päivä tarve yhdyntään. Tarvitsisin päivittäin 1-3 yhdyntää. Ja kyllä, tarve on fyysinen. Useampaan vuoteen en ole saanut. Kyllä, tekee pahaa. Mutta en minä silti alennu maksamaan. Kun minäkin selviän, niin selviää myös joka ikinen mies. Miehet aina liioittelee omia tarpeitaan ja on valmiita uhraamaan naisen tarpeen omansa alle.

Kyllä sinulle tulee ehdokkaita jotka haluavat sinua panna vaikka heti nyt 10 minuutin sisällä. Minäkin suostun, ihan näkemättä ulkonäköäsi tai tietämättä ikääsi.

Aha, mutta ei kelpaakaan! Sinulla on varaa nirsoilla ja kieltäytyä sadoista eri ehdokkaista.

Minulle sen sijaan kelpaa nainen kuin nainen, enkä sitä silti saa. Ymmärrätkö nyt, minkä takia sinun tilanteesi ei vertaudu mitenkään minun tilanteeseeni, ja käyn maksullisissa pari kertaa kuussa?

Varmaan hänkin antaisi tietäessään saavansa hyvää seksiä. Useimmat räkäsee nopeasti pimpsan päälle ja alkavat hommiin. Välillä ei edes moikata.

Vierailija
142/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minkäänlaisissa intiimisuhteissa mieheen jolle seksi on vain miehen halujen tyydyttämistä eikä nainen saa nauttia ollenkaan ja käy siksi tekemässä prostituoiduille mitä huvittaa tarvitaematta kohdella heitä ihmisinä. Suostun vain hyvään seksiin. Sitä ei 99 % miehistä halua naisille antaa joten hei jätkät, eikö ole huenoa että yhtä paljon puutetta me kärsitään kuin tekin, valitetaan vaan vähemmän. Onneksi olen saanut harvinaisen helmen ja pääsemme tyydyttämään toisemme sängyssä joten ei ole oma lehmä ojassa tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo höpinä jostain miesten fyysisistä tarpeista on ihan jonninjoutavaa. Miehet aina luulee olevansa oiketettuja seksiin sen takia, että ovat miehiä. Itse olen nainen ja minulla on joka ikinen päivä tarve yhdyntään. Tarvitsisin päivittäin 1-3 yhdyntää. Ja kyllä, tarve on fyysinen. Useampaan vuoteen en ole saanut. Kyllä, tekee pahaa. Mutta en minä silti alennu maksamaan. Kun minäkin selviän, niin selviää myös joka ikinen mies. Miehet aina liioittelee omia tarpeitaan ja on valmiita uhraamaan naisen tarpeen omansa alle.

Kyllä sinulle tulee ehdokkaita jotka haluavat sinua panna vaikka heti nyt 10 minuutin sisällä. Minäkin suostun, ihan näkemättä ulkonäköäsi tai tietämättä ikääsi.

Aha, mutta ei kelpaakaan! Sinulla on varaa nirsoilla ja kieltäytyä sadoista eri ehdokkaista.

Minulle sen sijaan kelpaa nainen kuin nainen, enkä sitä silti saa. Ymmärrätkö nyt, minkä takia sinun tilanteesi ei vertaudu mitenkään minun tilanteeseeni, ja käyn maksullisissa pari kertaa kuussa?

Kuinka alas mies voikaan ihan itse itsensä alentaa. Sivistys on todella vain pintaraapaisu.

Asialla ei ole mitään tekemistä sivistyksen kanssa. Tässä maassa on vähintään 5000 miestä jotka panisivat sinua nyt seuraavan vartin sisällä, mutta sinä valittelet että olet ollut ilman miehen kehoa vuosia. Sinä olet nirso.

Ne 5000 miestä eivät saa naista vaikka pyörisivät siellä Tinderissä viisi vuotta. Sinä et voi käsittää miten erilaisessa tilanteessa olette keskenänne, ja silti jatkat nirsoilua, vaikka näille kelpaa liki mikä tahansa nainen jolla on pulssi.

Vierailija
144/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen maailmankuva on vääristynyt. Eli todellakin turn off.

Laitetaan sinut elämään miehen kehoon miehen haluilla vaikka pariksi vuodeksi siten, että naamasi on sitä tasoa, ettet saa tinderistä yhtä ainuttakaan matchia keneltäkään.

Katsotaan sitten mitä mieltä olet maksullisissa käymisestä, kun jokainen solu kropassa vaatii fyysistä kontaktia naiseen etkä pysty enää ajattelemaan muuta. Aivan sairas ihminen olet nimenomaan sinä, kun luulet että fyysisyyden tarve on joku asia jonka voi vain kytkeä pois.

"Fyysisyyden tarve" heh. Seksintarvetta tarkoitat. Fyysisyyttä saa vaikka parturilta tai hierojalta, eikä maksa edes niin paljoa.

Miehen kehossa on 20x enemmän testosteronia kuin naisella, ja se paneminen on aivan fyysinen tarve siinä missä syöminen tai juominen. Se mies kilahtaa ennenpitkää jos sitä toosaa ei tule tavalla tai toisella.

Näen todella harmittomana ratkaisuna maksulliset, kun katsoo historian aikana mitä muita juttuja naisille on voinut tapahtua sen seurauksena ettei sitä toosaa ole saatavilla.

Kieltääkö uskontosi r*nkkaamisen, kun alat oikein pelotella naisia kilahtamisen seurauksilla, jo toosaa ei ole tarjolla?

En minä mitään pelotellut, vaan kerroin sinulle biologisia faktoja. Katso esim. mitä Berliinissä tapahtui miljoonille naisille kun sinne valui miehiä jotka eivät kelvanneet kellekään. Tai Nanjingissä Kiinassa toisen maailmansodan aikana, jossa miljoonia naisia otettiin väkisin.

Yrität selittää seksuaalista väkivaltaa biologialla?

Alan ymmärtää feministejä..

Miehelle se paneminen on fyysinen tarve. Usko nyt jo. Siinä missä vaikka ruuan syöminen. Ei siinä mikään käsi auta, sen enempää kuin jonkun hampurilaiskyltin katselu kadun varressa taltuta nälkää.

Sen takia jo raamatussa on mainittu prostituoidut. Se on maailman vanhin ammatti, koska miehillä on aivan jatkuva tarve sille naisen keholle. Naisilla ei ole vastaavaa tarvetta miehen keholle joten et voi koskaan asiaa ymmärtää.

Kuole siihen tarpeeseesi. Seksi naisten kanssa EI ole miesten ihmisoikeus.

Vierailija
145/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Miksi rumalla ja pienimunaisella vätyksellä on tarvetta nöryyttä ja kiusata maksullisia naisia?

Taitaa vaan rumaa, A-kuppista outiepillunaista ärsyttää kun mies saa hyvää seksiä ammattilaiselta.

Vierailija
146/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ex-maksullinen mies. Siitä kertominen tuntui lähinnä kiihottavan nykyistä naisystävääni.

Vierailija
147/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi minkäänlaisissa intiimisuhteissa mieheen jolle seksi on vain miehen halujen tyydyttämistä eikä nainen saa nauttia ollenkaan ja käy siksi tekemässä prostituoiduille mitä huvittaa tarvitaematta kohdella heitä ihmisinä. Suostun vain hyvään seksiin. Sitä ei 99 % miehistä halua naisille antaa joten hei jätkät, eikö ole huenoa että yhtä paljon puutetta me kärsitään kuin tekin, valitetaan vaan vähemmän. Onneksi olen saanut harvinaisen helmen ja pääsemme tyydyttämään toisemme sängyssä joten ei ole oma lehmä ojassa tällä hetkellä.

Itse otan naisen huomioon, pidän myös naisen klitan nuolemisesta huolen, teen vaikka ruokaakin homman jälkeen ja kaupan päälle saa hieronnan. Viimeinen prioriteettini on oma itseni.

Mutta en silti kelpaa tavalliselle suomalaiselle naiselle ulkonäköni johdosta. Olen kyllä yrittänyt eri deittipalveluissa. . Jos en kävisi maksullisissa, niin silloin olisin loppuelämäni ilman läheisyyttä.

Käytän sen läheisyyden sitten maksulliseen. Kohtelen häntä asiallisesti ja huomioonottavasti kuten muitakin ihmisiä, ja olen tavannut samaa naista nyt jo 3 vuotta.

Vierailija
148/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kummallinen kommentti, ettei naisen nautinnosta välitetä. Tietysti taidan olla maksullisten palveluiden käyttäjien "kilteimmästä" päästä. En käytä ulkomaisia enkä ammattilaisia,vaan sponssaan normaaleja kivoja opiskelijatyttöjä, ja vain jos olen sinkku ja silloinkin harvoin, vain pakottavissa tilanteissa.

Lisäksi olen ollut mieltä että kotimaiset yksityisyrittäjät, joilla selvästi on elämä hallussa, ovat meidän keski-ikäisten miesten kanssa maksusta ihan sen takia että reaalisesti he ovat korkeampitasoisia kuin mistä voisimme seurustelukumppaninsa haaveilla.

Muutan tämän myös sanoa maksulliselle kumppanille, että hän on hieno ihminen joka ansaitsee aivan erityisen miehen (itse asiassa ainoastaan yhden maksullisen kanssa olen ollut ja hän seurustelee- ja mies itse asiassa tietää tästä, eiole sponsorirahaa vastaan).

Paljon nolompaa ja piloittavampaa on joku baarikänniräpellys kuin fiksu maksullinen toiminta.

Vierailija
149/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan sinut elämään miehen kehoon miehen haluilla vaikka pariksi vuodeksi siten, että naamasi on sitä tasoa, ettet saa tinderistä yhtä ainuttakaan matchia keneltäkään.

Katsotaan sitten mitä mieltä olet maksullisissa käymisestä, kun jokainen solu kropassa vaatii fyysistä kontaktia naiseen etkä pysty enää ajattelemaan muuta. Aivan sairas ihminen olet nimenomaan sinä, kun luulet että fyysisyyden tarve on joku asia jonka voi vain kytkeä pois.

"Fyysisyyden tarve" heh. Seksintarvetta tarkoitat. Fyysisyyttä saa vaikka parturilta tai hierojalta, eikä maksa edes niin paljoa.

Miehen kehossa on 20x enemmän testosteronia kuin naisella, ja se paneminen on aivan fyysinen tarve siinä missä syöminen tai juominen. Se mies kilahtaa ennenpitkää jos sitä toosaa ei tule tavalla tai toisella.

Näen todella harmittomana ratkaisuna maksulliset, kun katsoo historian aikana mitä muita juttuja naisille on voinut tapahtua sen seurauksena ettei sitä toosaa ole saatavilla.

Kieltääkö uskontosi r*nkkaamisen, kun alat oikein pelotella naisia kilahtamisen seurauksilla, jo toosaa ei ole tarjolla?

En minä mitään pelotellut, vaan kerroin sinulle biologisia faktoja. Katso esim. mitä Berliinissä tapahtui miljoonille naisille kun sinne valui miehiä jotka eivät kelvanneet kellekään. Tai Nanjingissä Kiinassa toisen maailmansodan aikana, jossa miljoonia naisia otettiin väkisin.

Miehelle se paneminen on fyysinen tarve. Usko nyt jo. Siinä missä vaikka ruuan syöminen. Ei siinä mikään käsi auta, sen enempää kuin jonkun hampurilaiskyltin katselu kadun varressa taltuta nälkää.

Sen takia jo raamatussa on mainittu prostituoidut. Se on maailman vanhin ammatti, koska miehillä on aivan jatkuva tarve sille naisen keholle. Naisilla ei ole vastaavaa tarvetta miehen keholle joten et voi koskaan asiaa ymmärtää.

Siinäs rauhassa toivot muiden kuolemaa. Tulen panemaan vielä satoja maksullisia naisia tämän elämän aikana, kenties tuhansia. Riittää minulle motivaatioksi töissäkäyntiin.

Prioritteettinä suomalaiset maksulliset, koska helpompi tulla toimeen samalla kielellä.

Vierailija
150/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka alas mies voikaan ihan itse itsensä alentaa. Sivistys on todella vain pintaraapaisu.

Asialla ei ole mitään tekemistä sivistyksen kanssa. Tässä maassa on vähintään 5000 miestä jotka panisivat sinua nyt seuraavan vartin sisällä, mutta sinä valittelet että olet ollut ilman miehen kehoa vuosia. Sinä olet nirso.

Ne 5000 miestä eivät saa naista vaikka pyörisivät siellä Tinderissä viisi vuotta. Sinä et voi käsittää miten erilaisessa tilanteessa olette keskenänne, ja silti jatkat nirsoilua, vaikka näille kelpaa liki mikä tahansa nainen jolla on pulssi.

Tämä jättää rehellisesti sanoen sanattomaksi. Säälin teitä miehiä.

Vierailija
151/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuole siihen feminismiisi. Olen ruma lyhyt mies, ja saan hyvännäköisiltä, hyväkroppaisilta ja kaunisnaamaisilta nuoria naisia edestä ja takaa kuin heppi jaksaa panna. Mahtaa ottaa päähän :) Seuraava aika varattu sunnuntaille!

Vierailija
152/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksullisten käyttäminen olis hyväksytympää niin tavallisille naisille se olisi paha asia. Heidän valtansa tässä yhteiskunnassa vähenisi. Monen miehen ei olisi pakko tyytyä siihen nalkuttavaan kotinatsiin jos saisi "terapeuttista" seuraa aina tarvittaessa hankittua. Sinkkuna ja itsenäisesti eläminen olisi entistä helpompaa.

Vierailija
153/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo höpinä jostain miesten fyysisistä tarpeista on ihan jonninjoutavaa. Miehet aina luulee olevansa oiketettuja seksiin sen takia, että ovat miehiä. Miehet aina liioittelee omia tarpeitaan ja on valmiita uhraamaan naisen tarpeen omansa alle."

Tämä! Niin totta. Totta kai miehet ajattelevat, että heillä on erityisasema naisten yläpuolella. No, ei kyllä ihan oikeasti ole, ja sekös miehiä ketuttaa.

Vierailija
154/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuole siihen feminismiisi. Olen ruma lyhyt mies, ja saan hyvännäköisiltä, hyväkroppaisilta ja kaunisnaamaisilta nuoria naisia edestä ja takaa kuin heppi jaksaa panna. Mahtaa ottaa päähän :) Seuraava aika varattu sunnuntaille!

Olemme vai onnellisia että aika ei ole varattu meille. Ja surullisia sen naisen puolesta, jolle aika on varattu.

Vierailija
155/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme vai onnellisia että aika ei ole varattu meille. Ja surullisia sen naisen puolesta, jolle aika on varattu.

Voin kuvitella millainen väpättävä, ylipainoinen, riipputissinen, silmälasipäinen feministi siellä rillit huurussa kirjoittelee. Ei sinulle kukaan mitään maksaisikaan, älä huoli.

Vierailija
156/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kummallinen kommentti, ettei naisen nautinnosta välitetä. Tietysti taidan olla maksullisten palveluiden käyttäjien "kilteimmästä" päästä. En käytä ulkomaisia enkä ammattilaisia,vaan sponssaan normaaleja kivoja opiskelijatyttöjä, ja vain jos olen sinkku ja silloinkin harvoin, vain pakottavissa tilanteissa.

Lisäksi olen ollut mieltä että kotimaiset yksityisyrittäjät, joilla selvästi on elämä hallussa, ovat meidän keski-ikäisten miesten kanssa maksusta ihan sen takia että reaalisesti he ovat korkeampitasoisia kuin mistä voisimme seurustelukumppaninsa haaveilla.

Muutan tämän myös sanoa maksulliselle kumppanille, että hän on hieno ihminen joka ansaitsee aivan erityisen miehen (itse asiassa ainoastaan yhden maksullisen kanssa olen ollut ja hän seurustelee- ja mies itse asiassa tietää tästä, eiole sponsorirahaa vastaan).

Paljon nolompaa ja piloittavampaa on joku baarikänniräpellys kuin fiksu maksullinen toiminta.

Tämä on se säälittävä puoli teissä, jonka kaikki prostituoidut kertovat. Te luulette tuottavanne heille nautintoa ja heidän haluavan sitä. He haluavat tasan maksun ja seuraavan asiakkaan ovesta sisään.

Miten naiivia.

Vierailija
157/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saisivat rajattomasti seksiä JOS vain viitsisivät tyydyttää naiset. Mutta ette viitsi.

Nainen saa seksiä = nainen saa maata jalat levällään kun mies tyhjentää pussinsa naisen sisälle tai päälle ja häipyy. Yök. Me ei haluta sitä. Siksi toi saatte jos haluatte on niin typerä hokema. Seksileluista on PALJON enemmän iloa kuin irtoseksistä eli miehestä joka käyttää naista pelkkänä reikänä.

Ainoa hyvä seksi jota olen ikinä saanut o tapahtunut hyvässä suhteessa hyvän miehen joka haluaa tyydyttää mut ja nähdä kun nautin. Siksi haluan seksiä hänen kanssaan joka päivä. Jos suhde nyt loppuisi niin satavarmasti tyyryisim seksileluihin sen sijaan että makaisin jonkin minua halveksivan irtoseksimiehen tyydytysalustana saamatta itse mitään nautintoa. Been there done that riittävän monta kertaa!

Vierailija
158/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuo höpinä jostain miesten fyysisistä tarpeista on ihan jonninjoutavaa. Miehet aina luulee olevansa oiketettuja seksiin sen takia, että ovat miehiä. Miehet aina liioittelee omia tarpeitaan ja on valmiita uhraamaan naisen tarpeen omansa alle."

Tämä! Niin totta. Totta kai miehet ajattelevat, että heillä on erityisasema naisten yläpuolella. No, ei kyllä ihan oikeasti ole, ja sekös miehiä ketuttaa.

No jos ajattelee vaikka Maslowin tarvehierarkiaa ni kyllä seksi tulee sinne aika ensimmäisten joukossa kun muut perusjutut on saavutettu. Ilmankin voi elää mut se on vähän niinku nykynainen ilman kännykkää varsin hukassa ja onneton.

Vierailija
159/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain mistä nainen tietää miehen maksuseksit, lukeeko otsassa vai?

Jotkut miehet hölmöyksissään kertovat.

Vierailija
160/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maksullisten käyttäminen olis hyväksytympää niin tavallisille naisille se olisi paha asia. Heidän valtansa tässä yhteiskunnassa vähenisi. Monen miehen ei olisi pakko tyytyä siihen nalkuttavaan kotinatsiin jos saisi "terapeuttista" seuraa aina tarvittaessa hankittua. Sinkkuna ja itsenäisesti eläminen olisi entistä helpompaa.

Senkö takia muakin yritellään vikitellä, vaikka en edes halua miestä? Joudun nähtävästi erikseen sanomaan ääneen, ettei mies tarvitse Justiinaa 😳

Pysykää niissä maksullisissa. En ainakaan omasta puolestani kaipaa yhtään ketään.