Maksullisissa naisissa käyminen - turn-off?
Mitä mieltä olette: vähentääkö vai lisääkö maksullisissa käyminen miehen viehätysvoimaa? Omasta mielestäni h*orien palveluita käyttäneet miehet ovat ns. damaged goods. Ei kiinnosta sellaiset lainkaan.
Kommentit (836)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentithan tekevät senkin, että ne likaavat niitä rakkauden ja kiintymyksen tunteita, joita naiset ovat tunteneet elämänsä läheisiä miehiä kohtaan. Se kaunis ja hyvä, mitä nainen on uskonut olevan miesten kanssa, ikään kuin saastuu, kun nainen joutuu ajattelemaan: ovatko minunkin elämäni tärkeät miehet, isät, veljet, aviomiehet, miehet joita olen rakastanut ja kunnioittanut, tuollaisia? Näinkö pohjimmiltaan ajattelevat ne kivat, kunnolliset miehet, nekin joiden kanssa on jakanut omaa elämäänsä?
Sopii katsoa peiliin.
Turhan monet naiset tuntevat parhaina vuosinaan vetoa komeisiin ja itsevarmoihin k*sipäihin, eivätkä kiinnostu kunnollisista miehistä jotka saavat vuoronsa vasta kolmekympisinä kun tarvitaan luotettava betamies perheenisäksi.
Tämä tekee miehet kyynisiksi naisia kohtaan.
Itsevarma mies ei kyynisty vaan keskittyy elämään omaa täyttä elämää ja ottaa kumppanin vastaan avosylin ja rakkaudella, jos sellainen sattuu eteen.
Älä puhu p*skaa.
Eivät naisetkaan odota kuuliaisesti josko joku mies armollisesti ottaisi heidät sen jälkeen kun on käynyt panemassa baarinaisia ja maksullisia riittävästi.
Ei tässä ole mistään nöyristelystä tai alistumisesta kyse. Ei kenenkään perusoikeus ole saada kumppania, sellaisen joko saa tai ei saa. Siitä ei voi suuttua. Oletko tosissasi sitä mieltä, että sen sijaan että keskittyy elämän hyviin asioihin, itseensä ja kehittää itseään, kannattaa alkaa vihata naisia koska ei herunut? Aikamoista.
Tunnetaitojen opettelu koulussa olisi kyllä tosi tärkeää. Molemmille sukupuolille, mutta erityisesti pojille. Eihän tuo viha ja aggressio ole tervettä eikä usein edes millään lailla looginen tunne elämän karikoissa. Kuten juuri tuo silmitön ja kaikennielevä raivo siitä, että ei saa naista. Sehän on järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa parisuhteista nykyään täyttää prostituuion määritelmän, vaikka mikään aineellinen ei vaihtaisikaan omistajaa.
ITSE HUOLITTE ELÄTTEJÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentithan tekevät senkin, että ne likaavat niitä rakkauden ja kiintymyksen tunteita, joita naiset ovat tunteneet elämänsä läheisiä miehiä kohtaan. Se kaunis ja hyvä, mitä nainen on uskonut olevan miesten kanssa, ikään kuin saastuu, kun nainen joutuu ajattelemaan: ovatko minunkin elämäni tärkeät miehet, isät, veljet, aviomiehet, miehet joita olen rakastanut ja kunnioittanut, tuollaisia? Näinkö pohjimmiltaan ajattelevat ne kivat, kunnolliset miehet, nekin joiden kanssa on jakanut omaa elämäänsä?
Onneksi omassa elämässä on ollut vanhan ajan herrasmiehiä, joille toisen ihmisen kaunis kohtelu on ollut kunnia-asia. Vieraisiin miehiin suhtaudun kyllä yhä epäluuloisemmin. Elämällä on ikävä mutta terveellinen taipumus opettaa.
Minäkin ajattelen ihanaa edesmennyttä isoisääni, jota rakastin ja kunnioitin valtavasti ja jota kaipaan edelleen. Minusta tuntuu mahdottomalta ajatella, että tämä empaattinen, kunnollinen, perhettään rakastava mies olisi voinut sisimmässään elättää tuollaisia ajatuksia. Itse asiassa tunnen häpäiseväni hänen muistoaan ja loukkaavani häntä anteeksiantamattomasti edes tämän kirjoittamisella. Mutta tämäkin palsta, ja se suunnaton naisvihan määrä joka täällä velloo, on saanut sisälleni pienen epäilyn: onko kuitenkin jokaisessa miehessä tämä pimeä puoli, parhaimmissa hyvin syvällä ja piilossa, mutta kuitenkin siellä jossakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituoituja käyttävät miehet kiukutelkoon ja vetäkööt vaikka itkupotkuraivarit, silti naiset edelleenkin halveksuvat teitä eivätkä halua kaltaisianne suhteeseen. Ei, vaikka vetoaisitte herkkiin sydämiimme uhkailemalla universaalilla raiskauskulttuurilla, jos ette pillua saa ostaa.
Aika harvoin miehet itkevät tuosta.
Yleisin itkun aihe on kun miehet tuomitsevat Tinder-komistusten kanssa paneskelleet naiset. Te alatte itkemään ettei menneisyydestä saa tuomita jne.
Naiset tuomitsevat ihmiskaupan, mutta miehet kaksinaismoralistisesti molemminpuoleiseen haluun perustuvaa irtoseksiä harrastavista vain naisen.
Onko miesten moraalinen kompassi todella näin pahasti epätasapainossa?
ja sitten ihmetellään miksei kukaan halua parisuhteeseen ja oikeutetaan sekin naisviha ja naistenhyväksikäyttö naisen vikana, kun ei herunut ja halunnut tyytyä minuun niih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle maksullisia käyttänyt mies putoo samaan laariin kuin entinen narkkari tai ex-alkkis. En voisi kuvitellakaan kantavani tällaisen ihmisen kumppanina sitä samaa epämääräisen aineksen leimaa sitten omillakin harteilla. Voin vaan kuvitella, miten työkaverit supisisi selän takana, että tiettekö, että ton ukko on käyny maksullisissa... ihmiset on nii pahantahtoisia.
Ei. Ei voi ees kuvitella kumppaniksi tuollaita. Että käyttäkää vaan niitä maksullisia mutta hyväksykää sitten se, että ootte just niitä elämänsä töpänneitä, jotka joutuu parisuhdemielessä tyytymään sellaseen, joka joutuu puolestaan tyytymään teihin. Jos käyttää, kannattaa ainakin olla todella turpa kiinni joka suuntaan tästä "harrastuksestaan".
Siksi siitä ei kerrotakaan. Ei se silti poista sitä tosiasiaa että 30-50% miehistä on tätä palvelua käyttänyt. Iso osa näistä on nytkin suhteessa tai avioliitossa, eikä siitä huudella turuilla ja toreilla juuri tuon asenteesi takia.
Miten tämä sopii yhteen sen kanssa, että maksullisia käyttävät kuulemma ne rumat reppanat, jotka eivät ilmaiseksi saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo höpinä jostain miesten fyysisistä tarpeista on ihan jonninjoutavaa. Miehet aina luulee olevansa oiketettuja seksiin sen takia, että ovat miehiä. Itse olen nainen ja minulla on joka ikinen päivä tarve yhdyntään. Tarvitsisin päivittäin 1-3 yhdyntää. Ja kyllä, tarve on fyysinen. Useampaan vuoteen en ole saanut. Kyllä, tekee pahaa. Mutta en minä silti alennu maksamaan. Kun minäkin selviän, niin selviää myös joka ikinen mies. Miehet aina liioittelee omia tarpeitaan ja on valmiita uhraamaan naisen tarpeen omansa alle.
Kyllä sinulle tulee ehdokkaita jotka haluavat sinua panna vaikka heti nyt 10 minuutin sisällä. Minäkin suostun, ihan näkemättä ulkonäköäsi tai tietämättä ikääsi.
Aha, mutta ei kelpaakaan! Sinulla on varaa nirsoilla ja kieltäytyä sadoista eri ehdokkaista.
Minulle sen sijaan kelpaa nainen kuin nainen, enkä sitä silti saa. Ymmärrätkö nyt, minkä takia sinun tilanteesi ei vertaudu mitenkään minun tilanteeseeni, ja käyn maksullisissa pari kertaa kuussa?
Kuinka alas mies voikaan ihan itse itsensä alentaa. Sivistys on todella vain pintaraapaisu.
Asialla ei ole mitään tekemistä sivistyksen kanssa. Tässä maassa on vähintään 5000 miestä jotka panisivat sinua nyt seuraavan vartin sisällä, mutta sinä valittelet että olet ollut ilman miehen kehoa vuosia. Sinä olet nirso.
Ne 5000 miestä eivät saa naista vaikka pyörisivät siellä Tinderissä viisi vuotta. Sinä et voi käsittää miten erilaisessa tilanteessa olette keskenänne, ja silti jatkat nirsoilua, vaikka näille kelpaa liki mikä tahansa nainen jolla on pulssi.
Tämä jättää rehellisesti sanoen sanattomaksi. Säälin teitä miehiä.
Siinähän se ongelma on kun säälit miehiä sen sijaan että olisit niistä kiinnostunut.
Mikä ongelma se on? Olen feministi, ette te minun kiinnostustani kaipaa.
Feminismi ei tarkoita miesten säälimistä ja polkemista alas.
Kuka on estänyt elämästä omien arvojen mukaista elämää? Ilkeät femit? Älä viitsi. Munattomuus ei johdu feministeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin puit sanoiksi sen, mikä tekee maksullisissa käyvästä miehestä niin vastenmielisen. Naisesta ja sen tarpeista viis, tarve on vaan käyttää naisen kehoa. Yököttävää, että sillä toisella ihmisellä ei ole mitään väliä, se on vaan esine johon pussit tyhjennetään. Jos pystyy tekemään näin toiselle ihmiselle, on parisuhdemielessä täysin pilalla.
Sitten sinun pitää tuomiota myös kaikki ne komeiden miesten irtomunaa etsivät naiset Tinderissä joita on satoja tuhansia.
Ovatko nämä naisetkin siis täysin pilalla?
Ovat, mikäli säännönmukaisesti hankkivat itselleen nautintoa ja jättävät sen miehen ilman.
Kummat päättävät onko mies pilalla, te naiset vai me miehet itse? Te naiset? Ok.
Sitten me miehet päätämme milloin nainen on pilalla. Ette te naiset itse.
Teille voi olla ok jos haetaan irtomunaa Tinderistä, kun taas maksullinen seksi on väärin. Me miehet emme allekirjoita tuota.
Söpöä. Kiviäkin kiinnostaa sun nolot arviot.
Teehän huviksesi miehille gallup.
Ei palstamiehille, jos uskot meidän kaikkien olevan sirkusfriikkejä, vaan ihan kaikille miehille.
"Nainen on käynyt hakemassa seksiä lukuisilta Tinder-komistuksilta, mitä ajattelet tästä?"
A) oi mikä rohkea ja voimaantunut nainen, rakastan!
B) ei ole merkitystä, kaikille meillä on historiamme eikä toista voi omistaa :)
C) kyllä tuo vähän arvelluttaa
D) iso turn-off
E) ei vaimomatskua
Saatat yllättyä vastauksista.
Minä jopa tunnen pari noista Tinder-pelimiehistä, ja heillekin on turn-off jos vaimo on harrastanut irtosuhteilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo höpinä jostain miesten fyysisistä tarpeista on ihan jonninjoutavaa. Miehet aina luulee olevansa oiketettuja seksiin sen takia, että ovat miehiä. Itse olen nainen ja minulla on joka ikinen päivä tarve yhdyntään. Tarvitsisin päivittäin 1-3 yhdyntää. Ja kyllä, tarve on fyysinen. Useampaan vuoteen en ole saanut. Kyllä, tekee pahaa. Mutta en minä silti alennu maksamaan. Kun minäkin selviän, niin selviää myös joka ikinen mies. Miehet aina liioittelee omia tarpeitaan ja on valmiita uhraamaan naisen tarpeen omansa alle.
Kyllä sinulle tulee ehdokkaita jotka haluavat sinua panna vaikka heti nyt 10 minuutin sisällä. Minäkin suostun, ihan näkemättä ulkonäköäsi tai tietämättä ikääsi.
Aha, mutta ei kelpaakaan! Sinulla on varaa nirsoilla ja kieltäytyä sadoista eri ehdokkaista.
Minulle sen sijaan kelpaa nainen kuin nainen, enkä sitä silti saa. Ymmärrätkö nyt, minkä takia sinun tilanteesi ei vertaudu mitenkään minun tilanteeseeni, ja käyn maksullisissa pari kertaa kuussa?
Kuinka alas mies voikaan ihan itse itsensä alentaa. Sivistys on todella vain pintaraapaisu.
Asialla ei ole mitään tekemistä sivistyksen kanssa. Tässä maassa on vähintään 5000 miestä jotka panisivat sinua nyt seuraavan vartin sisällä, mutta sinä valittelet että olet ollut ilman miehen kehoa vuosia. Sinä olet nirso.
Ne 5000 miestä eivät saa naista vaikka pyörisivät siellä Tinderissä viisi vuotta. Sinä et voi käsittää miten erilaisessa tilanteessa olette keskenänne, ja silti jatkat nirsoilua, vaikka näille kelpaa liki mikä tahansa nainen jolla on pulssi.
Tämä jättää rehellisesti sanoen sanattomaksi. Säälin teitä miehiä.
Siinähän se ongelma on kun säälit miehiä sen sijaan että olisit niistä kiinnostunut.
Mikä ongelma se on? Olen feministi, ette te minun kiinnostustani kaipaa.
Feminismi ei tarkoita miesten säälimistä ja polkemista alas.
Kuka on estänyt elämästä omien arvojen mukaista elämää? Ilkeät femit? Älä viitsi. Munattomuus ei johdu feministeistä.
Kukaan ei olekaan estänyt, mutta sinun ”hieno” logiikkasi paistaa läpi. Olet miehiä vihaava nainen joka väittää olevansa feministi. Vähän käsitteet hukassa sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituoituja käyttävät miehet kiukutelkoon ja vetäkööt vaikka itkupotkuraivarit, silti naiset edelleenkin halveksuvat teitä eivätkä halua kaltaisianne suhteeseen. Ei, vaikka vetoaisitte herkkiin sydämiimme uhkailemalla universaalilla raiskauskulttuurilla, jos ette pillua saa ostaa.
Yleisin itkun aihe on kun miehet tuomitsevat Tinder-komistusten kanssa paneskelleet naiset. Te alatte itkemään ettei menneisyydestä saa tuomita jne.
Naiset tuomitsevat ihmiskaupan, mutta miehet kaksinaismoralistisesti molemminpuoleiseen haluun perustuvaa irtoseksiä harrastavista vain naisen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle maksullisia käyttänyt mies putoo samaan laariin kuin entinen narkkari tai ex-alkkis. En voisi kuvitellakaan kantavani tällaisen ihmisen kumppanina sitä samaa epämääräisen aineksen leimaa sitten omillakin harteilla. Voin vaan kuvitella, miten työkaverit supisisi selän takana, että tiettekö, että ton ukko on käyny maksullisissa... ihmiset on nii pahantahtoisia.
Ei. Ei voi ees kuvitella kumppaniksi tuollaita. Että käyttäkää vaan niitä maksullisia mutta hyväksykää sitten se, että ootte just niitä elämänsä töpänneitä, jotka joutuu parisuhdemielessä tyytymään sellaseen, joka joutuu puolestaan tyytymään teihin. Jos käyttää, kannattaa ainakin olla todella turpa kiinni joka suuntaan tästä "harrastuksestaan".
Sama pätee ulkkisten naisiin.
Eikö ulkkisten miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Seksin ostaminen kertoo siitä, ettei mies kunnioita naisia. Oikea ja kunnollinen mies ei koskaan maksaisi seksistä. Hyvä mies ymmärtäisi realiteetit, että kyseessä on joku epätoivoinen nainen, joka on joko joutunut ihmiskaupan uhriksi tai sitten hänen oma elämänsä on ollut niin traumaattinen, että myy itseään, koska ei rakasta itseään yhtään. Hyvä mies haluaisi suojella kaikkia näitä naisia, eikä hyväksikäyttää heitä. Mielestäni on uskomatonta, että mies ei tajua tekevänsä pahaa kun maksaa seksistä. En ymmärrä miten joku edes pystyy harrastamaan seksiä toisen kanssa tietäen, että toinen ei tee sitä halusta tai rakkaudesta.
Petät kyllä itseäsi todella, todella lahjakkaasti, jos kuvittelet johonkin yhden yön yms. suhteisiin liittyvän välttämättä mitään yhteistä halua, himosta tai rakkaudesta nyt puhumattakaan. Tärkein läksy itselle on ollut, etteivät ne anna minulle henkilökohtaisesti mitään, koska en tunne tuiki tuntematonta naista kohtaan yhtään mitään. En positiivista, en negatiivista. En halua mitenkään erityisemmin tuottaa hänelle nautintoa, mutta en halua häntä satuttaakaan.
Kokemuksen kautta ei nyt avioliitossa tarvitse fantasioida syrjähypyistä, vaan voin keskittyä omaan parisuhteeseeni, missä sitä rakkautta on vaalittavaksi. Helvetin kauan olisi pitänyt olla selibaatissa, jos olisin vain odottanut "sitä oikeaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omassa elämässä on ollut vanhan ajan herrasmiehiä, joille toisen ihmisen kaunis kohtelu on ollut kunnia-asia. Vieraisiin miehiin suhtaudun kyllä yhä epäluuloisemmin. Elämällä on ikävä mutta terveellinen taipumus opettaa.
Minäkin ajattelen ihanaa edesmennyttä isoisääni, jota rakastin ja kunnioitin valtavasti ja jota kaipaan edelleen. Minusta tuntuu mahdottomalta ajatella, että tämä empaattinen, kunnollinen, perhettään rakastava mies olisi voinut sisimmässään elättää tuollaisia ajatuksia. Itse asiassa tunnen häpäiseväni hänen muistoaan ja loukkaavani häntä anteeksiantamattomasti edes tämän kirjoittamisella. Mutta tämäkin palsta, ja se suunnaton naisvihan määrä joka täällä velloo, on saanut sisälleni pienen epäilyn: onko kuitenkin jokaisessa miehessä tämä pimeä puoli, parhaimmissa hyvin syvällä ja piilossa, mutta kuitenkin siellä jossakin?
Ei ole. Minäkin juuri ajattelin omaa vanhaa isääni, joka on todella lämminsydäminen, auttavainen ja lempeä mies. Rakastaa lapsia ja eläimiä, kunnioittaa naisia. Puhuu aina kauniisti edesmenneestä äidistäni, johon oli syvästi, syvästi kiintynyt. Sellaistakin kykyä rakkauteen on ja siihen on kaiken tämän alhaisuuden keskellä uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin puit sanoiksi sen, mikä tekee maksullisissa käyvästä miehestä niin vastenmielisen. Naisesta ja sen tarpeista viis, tarve on vaan käyttää naisen kehoa. Yököttävää, että sillä toisella ihmisellä ei ole mitään väliä, se on vaan esine johon pussit tyhjennetään. Jos pystyy tekemään näin toiselle ihmiselle, on parisuhdemielessä täysin pilalla.
Sitten sinun pitää tuomiota myös kaikki ne komeiden miesten irtomunaa etsivät naiset Tinderissä joita on satoja tuhansia.
Ovat, mikäli säännönmukaisesti hankkivat itselleen nautintoa ja jättävät sen miehen ilman.
Kummat päättävät onko mies pilalla, te naiset vai me miehet itse? Te naiset? Ok.
Teille voi olla ok jos haetaan irtomunaa Tinderistä, kun taas maksullinen seksi on väärin. Me miehet emme allekirjoita tuota.
Söpöä. Kiviäkin kiinnostaa sun nolot arviot.
Teehän huviksesi miehille gallup.
Ei palstamiehille, jos uskot meidän kaikkien olevan sirkusfriikkejä, vaan ihan kaikille miehille.
"Nainen on käynyt hakemassa seksiä lukuisilta Tinder-komistuksilta, mitä ajattelet tästä?"
A) oi mikä rohkea ja voimaantunut nainen, rakastan!
B) ei ole merkitystä, kaikille meillä on historiamme eikä toista voi omistaa :)
C) kyllä tuo vähän arvelluttaa
D) iso turn-off
E) ei vaimomatskuaSaatat yllättyä vastauksista.
Minä jopa tunnen pari noista Tinder-pelimiehistä, ja heillekin on turn-off jos vaimo on harrastanut irtosuhteilua.
Mitä jos aikuiset ihmiset heittäisitte sotakirveet ja gallupit menemään ja alkaisitte ajattelemaan ihmisiä yksilöinä ettekä sukupuolina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskauppa-argumentti on huono.
Jos ostaa seksiä kotiaisilta ja itsenäisiltä toimijoilta joilla on kokemusta alalta ja hyvät arviot tietyillä saiteilla, ihmiskauppaan sekaantumisen riski on sama kuin Tinderissä.
Jos ostaa epämääräisiltä kadulla päivystäviltä naisilta, thai-"hieromoista" tai tuntemattomilta kasvoilta joista ei ole arvioita, riski kasvaa sitten.
Aika monet ostavat vain tuolla ensimmäisenä kuvatulla tavalla. Myös minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi siitä ei kerrotakaan. Ei se silti poista sitä tosiasiaa että 30-50% miehistä on tätä palvelua käyttänyt. Iso osa näistä on nytkin suhteessa tai avioliitossa, eikä siitä huudella turuilla ja toreilla juuri tuon asenteesi takia.
Miten tämä sopii yhteen sen kanssa, että maksullisia käyttävät kuulemma ne rumat reppanat, jotka eivät ilmaiseksi saa?
En kirjoittanut näitäkään, mutta hienosti. Se on hämäys. Toimii aina, sillä saadaan se fokus ihan muualle.
Sitten, ja siksi, sinä kuvittelet että se sun komea sulho on niin puhtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskauppa-argumentti on huono.
Jos ostaa seksiä kotiaisilta ja itsenäisiltä toimijoilta joilla on kokemusta alalta ja hyvät arviot tietyillä saiteilla, ihmiskauppaan sekaantumisen riski on sama kuin Tinderissä.
Jos ostaa epämääräisiltä kadulla päivystäviltä naisilta, thai-"hieromoista" tai tuntemattomilta kasvoilta joista ei ole arvioita, riski kasvaa sitten.
Aika monet ostavat vain tuolla ensimmäisenä kuvatulla tavalla. Myös minä.
Ihmiskauppa-argumentti on sama kuin "jos ostat vaatteita, tuet lapsityövoimaa".
Kaikki riippuu siitä mistä ja keneltä ostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni sellaista oikeasti mainostaa tai muutakaan seksuaalihistoriaansa? Ehkä TI jermut, mutta ei normaalit miehet, jolle homma on puhdas transaktio.
Normaalit miehet eivät hyväksikäytä naisia. Tuollaiset ovat enää korkeintaan ’miehiä’.
Kerrotko, mitä hyväksikäyttöä se on, jos prostituoitu on kantasuomalainen ja tekee sitä omasta tahdostaan lisätienestien toivossa? Mitä hyväksikäyttöä se on ja kuka siinä on uhri?
Päinvastoin sitä miestähän siinä höykytetään, kun lompakosta lähtee rahaa maailman luonnollisinta asiaa vasten.
On näistä tehty tutkimuksia. Taustalla on huumeidenkäyttöä, erilaisia traumoja ja rahaongelmia. Ei tuota työtä naiset ilokseen tee. Eivätkä miehetkään itse asiassa.
Yleensä työtä tehdään rahan takia, miksi tätä tehtäisiin täysin muista syistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka on käynyt maksullisissa, on yököttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän maksullisia kerran kaksi kuukaudessa mutta joku päivä olisi kiva tavata kunnollinen nainen jonka kanssa perustaa perhe.
M31
Siinä on vaan se, että naiset perustavat perheitä kunnollisten miesten kanssa, joten sinulle se jää haaveeksi.